Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 28

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
08 Jun 2011
By Keldj

Keldj

• Beta Tester
92%
05 Rank
Progress

Forvirret på et højere plan - Everbody Dance / DanceStar Party

0 Replies 65 Views Created 08-06-2011
08 Jun 2011
By Keldj

Kender I det, at man sidder og undersøger et eller andet og pludseligt opdager man noget, der ikke helt er som det burde være?

Sådan har jeg det, da jeg forsøgte at finde ud af mere om Everybody Dance (eller "DanceStar Party" som det vistnok kommer til at hedde i Europa).

Man kan se lidt om spillet på http://dk.playstation.com/ps3/games/detail/item380026/DanceStar%E2%84%A2-Party/ (og skifter man "dk" ud i starten med "no", "se" eller "fi" får man teksten på andre sprog).

Kort fortalt så er Everybody Dance / DanceStar Party et dansespil (tænk: SingStar Dance, men hvor hovedvægten ligger på musik, der er godt at danse til uden nødvendigvis at have en tekst).

Det billede jeg tænker på er "screenshot 9" fra ovenstående link (for de af jer, der har adgang til Sonys materialer fra anden side, så er det "Dance_07.jpg" der tænkes på) og som jeg har indsat nedenfor. (indlæget fortsætter under billedet)

Dance_07.jpg

Screenshot'et viser angiveligt spillet i funktion. Som spiller er man "awesome" og har scoret 68000 point og man skal "genskabe" scratch-bevæglserne med sin move controller - ganske som man ser på videoen. Herudover kan man synge "baby baby baby" for at opnå flere points.

Videoen forestiller gruppen "Duck Sauce" med deres sang "Barbra Streisand" - I kan se hele den officielle musikvideo på http://www.youtube.com/watch?v=BXXzuQw5OIs . Umiddelbart er videoen omkring 1 minut og 3-4 sekunder inde på det pågældende tidspunkt, men på det pågældende tidspunkt i videoen er der ikke noget "baby baby baby", der skal synges på dette tidspunkt (det kommer først 20 sekunder senere).

Så for mig er der enten tale om en programmeringsfejl (da teksten, der skal synges kommer 20 sekunder for tidligt i forhold til videoen) og det kan man vel godt tillade sig at kalde en "udfordring", når vi er så tæt på udgivelsesdatoen for spillet. Alternativt kan det være, at screenshot'et slet ikke stammer fra spillet men bare er noget som klippe-klistret i MS paint.

Er der eksempelvis tale om en programmeringsfejl, så er det da underligt at vise den frem samtidig med at man siger "køb spillet". Er der derimod tale om et "klippe-klistre" billede, så er det da lidt underligt at ise billedet frem og sige: "Køb spillet på baggrund af dette billede, som ikke stammer fra selve spillet, men som vi selv har fremstillet".

Så jeg er forret på et højere plan - er der nogen der kan hjælpe?

0 Kudos
Reply
LABELS:
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel