Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 59

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
11 jul 2007
Door cd_BE

cd_BE

• MVP
97%
09 Rang
voortgang

Een mysterieus briefje!!!!

6 reacties 2.808 Weergaven Aangemaakt: 11-07-2007
11 jul 2007
Door cd_BE
Aangezien film & games steeds dichter en dichter bij elkaar komen gaan we aan de hand één filmtitel en één naam van een actrice, uit lang vervolgen tijden op zoek naar een fort naam waar je een nieuwe quest kan beginnen. Leuk toch. Het eerste stuk is het eerste deel van de filmtitel waarin Nicole Kidman piano speelt. In deze film heeft ze zelf op de piano gespeeld. De rol die Kidman vertoklokt was eerst aangeboden aan Julia Roberts, vervolgens aaan Cate Blanchett. Het laatste deel is de echte naam van de Golden Age of live television drama actrice Olive Deering. Met deze gegevens moet je de juiste naam van het fort vinden. Denk je de naam te weten, stuur me dit dan door via PM, is het correct krijg je de fort locatie, is het fout zal ik het hier posten zodat iedereen weet wat het niet is :D Eenmaal aangekomen bij het Fort cd :p, hoef je niet direct naar binnen te gaan. Maar ga je op zoek naar een zwaard dat de vorige eigenaar heeft achtergelaten. Er ligt in de buurt van het zwaard ook een kist, open deze kist en volg de instructies die op het papiertje staan. Doe je dit correct, vindt je weer een kist waar je je beloning kan vinden en nog een briefje. De eerste 5 die het bericht op dit briefje naar mij via PM sturen winnen CP punten, wat je in de kist vindt mag je houden Succes & veel plezier. Sslust & cd BE 50 CP voor ....... 40 CP voor ....... 30 CP voor ....... 20 CP voor ....... 10 CP voor ....... De oplossing. De film die we zochten was Cold Mountain, daar moest je dus enkel COLD van onthouden. De geboorte naam van Olive Deering is Olive Corn. Dus CORN was het gene je nodig had. Combineer je dit dan krijg je Fort coldcorn. Dit fort ligt tussen Lindai & Fort Empire. Juiste locatie op map: Het briefje (Note of Bounty) dat je in de kist vindt bevat de tekst: Blessed are those who explore the unbeaten path... Je krijgt dan nog een dagger die al of niet enchanted is, hangt van je level af. Hier op het forum zitten er 2 blessed persones die CP punten winnen. 50 CP voor BleachBoy 40 CP voor Psyko_Dad Proficiat aan beide
reactie
LABELS:

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Hundolin]

80%
01 Rang
voortgang
[Hundolin]
geaccepteerde oplossing
Leuke spelletje cd BE.
0 Kudos

Re: Een mysterieus briefje!!!!

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
07
/16

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang
FCBier_NL
geaccepteerde oplossing
Leuke spelletje cd BE.

LOL, ik ga dit puzzeltje ook even oplossen.

Als ik vanavond het antwoord naar cd_BE PM, krijg ik dan 50CP???
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Hundolin]

80%
01 Rang
voortgang
[Hundolin]
geaccepteerde oplossing
Je krijgt enkel CP punten als je het briefje vindt :p En dan moet je nog bij de eerste 5 zijn.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

marklin43

91%
05 Rang
voortgang
marklin43
geaccepteerde oplossing
en wat zijn cp punten ?
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

cd_BE

• MVP
97%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing

marklin43 schreef:
en wat zijn cp punten ?

Iets uit een ver verleden.

De bedoeling was dat je met events cp (community points) kon winnen. Die kon je dan inruilen voor goodies of andere leuke dingen. Leuk plan, maar is nooit echt een succes geweest. De hogerhand, vond het niet zo'n goed plan. 

cp punten bestaan dan ook niet meer. Als je goed zoekt zal je er hier nog wel ergens een vergeten topic over vinden. 

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

marklin43

91%
05 Rang
voortgang
marklin43
geaccepteerde oplossing
ah ok  , voor die info krijg je van mij dan weer kudo's, die je kan inruilen voo respect
0 Kudos

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer