Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 12

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
30 jun 2008
Door Ruben4321

Ruben4321

60%
02 Rang
voortgang

Repair Hammers

16 reacties 3.249 Weergaven Aangemaakt: 30-06-2008
30 jun 2008
Door Ruben4321

Hoi

Ik heb maar weer eens besloten om me weer eens te delven in Oblivion, maar dit keer meen ik echt serieus delven.

Maar ik zit met een probleem dat ik met andere mannetjes ook had.

Wapens en uitrusting worden slechter, naarmate je ze meer gebruikt, nietwaar? Dat moet je dan regelmatig eens herstellen met repair hammers.

Het probleem is, dat ik er altijd te weinig heb.

Ik weet het, je kan ook naar een wapenwinkel gaan om wapens te herstellen, maar dat is erg duur.

Heeft iemand dus een goede manier om snel aan repair hammers te raken? 

0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
08
/16

ImperatorA3

• Award Winner
99%
08 Rang
voortgang
ImperatorA3
geaccepteerde oplossing
Voor zover ik weet, heb ik er nooit eentje gekocht, veel dungeons afzoeken en alles opendoen wat je onderweg tegenkomt, en dan vindt je er wel veel, of stelen.
0 Kudos

Re: Repair Hammers

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

JETHRO63

60%
02 Rang
voortgang
JETHRO63
geaccepteerde oplossing
je kunt ze ook kopen in elke store die je tegenkomt,in ImpirialCity zyn ze het goedkoopst,by myn weten in die 2e hands zaak,en wat er gezegd is in die dungions,als je vaak repear doet ,heb je vanzelf minder hamers nodig naarmate je je lvl hoger word,er zyn karakters die het op een hoog niveau hebben maar ben de benaming ff kwyt van die eigenschap/gave maar heet volgens my ARMOURER ofzoiets,als je dat heb als main lvl dan heb je vanzelf minder hamers nodig,ander zou ik het ook niet weten!!!
0 Kudos

DarkKingdom, CallOfDuty3, CallOfDuty4, WarHawk, Assassin's Creed, CollinMcraeDirt, TheOrangeBox, OblivionGoty, GtaIV, Gt5Prologue, BattleFieldBadCompany, MohAirborne, Uncharted-Drake's Fortune, ArmyOfTwo, FallOut3, CallOfDuty5

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Zert41

80%
02 Rang
voortgang
Zert41
geaccepteerde oplossing

Ja, Armourer is echt handig, vanaf 75 kan je uitrusting tot 125% repareren (je maakt het dus beter), en vanaf 100 gaat één hamer voor altijd mee :) .

Maar over die hamers, zo duur zijn ze toch niet? Speel 1 dungeon uit, verkoop de uitrusting die je daar vind en je bent al een pak rijker. 

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Ruben4321

60%
02 Rang
voortgang
Ruben4321
geaccepteerde oplossing

Allemaal erg bedankt!

Ik ga wat meer op mijn armourer-skill moeten letten. 

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

cd_BE

• MVP
98%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing
 Ik heb voor die repair hammers altijd die glitch gebruikt. Had altijd een hele voorraad in één van mijn huisjes. Vrij handig. Na een hevige strijd, je gaan oplappen :smileyvery-happy:
0 Kudos

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Ruben4321

60%
02 Rang
voortgang
Ruben4321
geaccepteerde oplossing
Welke glitch?
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

cd_BE

• MVP
98%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing

Ken je die niet.

Denk dat hij hier op het forum zelfs staat uitgelegd.

Het was met die scrols, weet niet meer juist hoe het zit, maar als je een scrol 2 keer slecteerde (2 keer op X duwen) en dan je hammer uit je invenstaris smijt. Dan zal deze op de grond vallen in het aantal van de scrols die je hebt gesleceteerd. 

Heb je dus 10 scrols en je gooit er één hamer uit, komen er 11 op de grond te liggen. Hoe meer scrols hoe meer je krijgt. Enkel bij lockpicks ging het niet zo goed.

Je moet maar even googelen, dan kom je er vanzelf wel achter. 

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
06
/16

markaveli81

• Beta Tester
92%
06 Rang
voortgang
markaveli81
geaccepteerde oplossing

cd_BE schreef:

Ken je die niet.

Het was met die scrols, weet niet meer juist hoe het zit, maar als je een scrol 2 keer slecteerde (2 keer op X duwen) en dan je hammer uit je invenstaris smijt. Dan zal deze op de grond vallen in het aantal van de scrols die je hebt gesleceteerd. 

Heb je dus 10 scrols en je gooit er één hamer uit, komen er 11 op de grond te liggen. Hoe meer scrols hoe meer je krijgt. Enkel bij lockpicks ging het niet zo goed.

Liefst wel want instructies om te glitchen op de forums is niet toegestaan en moeten wij *snippen*. ;)

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Ruben4321

60%
02 Rang
voortgang
Ruben4321
geaccepteerde oplossing

Waarom nou weer niet? -.-

Het is toch mijn zaak of ik nu glitchen of niet? Ik heb dat spel wel betaald, ik doe ermee wat ik wil. >.>

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

cd_BE

• MVP
98%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing

markaveli81 schreef:

cd_BE schreef:

Ken je die niet.

Liefst wel want instructies om te glitchen op de forums is niet toegestaan en moeten wij *snippen*. ;)

Glitch is toch enkel niet toegestaan online. Dit is een fout in het spel, waar iedereen weet van heeft. Toen het juist uit was dan werd er hier op het forum tot in de kleinste puntjes uitgelegd hoe je het juist moest doen met die scrols. Als je zoekt denk ik trouwens dat je die post nog gaat terug vinden.

Toen is er nooit iets over gezegd, denk zelfs dat een mod van toen ook nog uitleg heeft gegeven hoe het juist moest. Dit is een "glitch" die je met een korel zout moet nemen. Je doet er absoluut NIEMAND kwaad mee, het helpt enkel jezelf. 

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
08
/16

ImperatorA3

• Award Winner
99%
08 Rang
voortgang
ImperatorA3
geaccepteerde oplossing

Bericht 7 van de Oblivion : Hints & Tips & Algemeen topic. Het Engelse forum heeft er zelfs een topic van.

En wat betreft het uitleggen van offline glitches, steun ik toch wel cd_BE, daar is toch niks mis mee? Waar staan de forumregels eigenlijk?

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

cd_BE

• MVP
98%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing

hier onderaan: About Us | Terms of Use | Privacy Policy daar zal het instaan.

Maar volgens mij is er nu gewoon spraken van miscommunicatie omdat ik de term Glitch hebt gebruikt. Want opzich is er met dit niets mis.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
06
/16

markaveli81

• Beta Tester
92%
06 Rang
voortgang
markaveli81
geaccepteerde oplossing

Ruben4321 schreef:

Waarom nou weer niet? -.-

Het is toch mijn zaak of ik nu glitchen of niet? Ik heb dat spel wel betaald, ik doe ermee wat ik wil. >.>

Je wordt ook niet verboden om te doen wat je wilt met het spel maar wil je gebruik maken van de forums dan zijn er bepaalde voorwaarden en regels die je moet naleven.;)

cd_BE schreef:

hier onderaan: About Us | Terms of Use | Privacy Policy daar zal het instaan.

Maar volgens mij is er nu gewoon spraken van miscommunicatie omdat ik de term Glitch hebt gebruikt. Want opzich is er met dit niets mis.

Inderdaad en ik wil mijn excuses ook aanbieden voor de verwarring. En idd, glitchen offline is op zich niks mis mee, online glitchen is totaal iets anders.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Paddy0524

64%
02 Rang
voortgang
Paddy0524
geaccepteerde oplossing

Glitchen is eigenlijk cheaten.

Je maakt voor je eigen uit of je dit wil doen of niet, maar persoonlijk doe ik het niet niet omdat ik vindt dat het de

gameplay verpest. (ook al is het bedoelt om die ene moeilijkheid waar je niet overheen graakt aan te kunnen)

Verder on-topic: Het grootste nadeel van repair hammers vind ik het gewicht. Om je uitrusting in topconditie te

houden draag je best altijd een 15 tal met je mee, maar dit is toch al een 15-tal pt aan gewicht dat je constant

meesleurt.

Ik was zo opgelucht toen mijn Armorer skill op 100 kwam.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

cd_BE

• MVP
98%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing

In dit geval (met die hamers) is het cheaten.

Maar in het algemeen niet. Al bij al, soms was het veiliger om deze glitch toe te passen. Als je op sterven na dood bent en je weet dat je anders heel veel tijd verliest, dan doe je dat.

Maar idd daar kies je zelf voor, zolang het offline is zal niemand er iets van zeggen; online is een ander paar mouwen, dan is het ABSOLUUT verboden. Er staan zelfs strenge straffen op.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

JETHRO63

60%
02 Rang
voortgang
JETHRO63
geaccepteerde oplossing

Ik vond die truck wel handig voor hamers en flesje en die blauwe en witte stone,s een van die 2 is veel geld waard en je kunt je enchated items er weer mee opladen, en met die andere je magika,scheelt veel tyd omdat die dingen ook nog wel wat kosten hoef je niet steeds te vechten voor een paar centen of al die cave,s ruins ed te onderzoeken,voor de rest veranderd er niks je word niet sterker of je verslaat je vijanden zomaar ff ......dat moet je toch allemaal zelf doen ...dus is het meer een truuk als een cheat zeg ik maar

0 Kudos

DarkKingdom, CallOfDuty3, CallOfDuty4, WarHawk, Assassin's Creed, CollinMcraeDirt, TheOrangeBox, OblivionGoty, GtaIV, Gt5Prologue, BattleFieldBadCompany, MohAirborne, Uncharted-Drake's Fortune, ArmyOfTwo, FallOut3, CallOfDuty5
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer