Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
It is still our intention to release Shivering Isles for PlayStation 3 this year. However, we still have not released any information on that, or any of the downloadable content, for PS3, when it will be available, how, and so forth. We'll let folks know as soon as we have some info to share about any of that.
Inmiddels zitten we alweer in het midden van 2008, en nog steeds zit die addon er niet bij..
Is het mogelijk om die te kopen in de USA store, en dan te installeren bij mijn EURO versie...
Kan dat denk jullie?
@ Ryko: je kunt Shivering Isles kopen in de US store, maar die werkt niet met een Europese versie van Oblivion. Niet doen dus!!
Het ziet er trouwens naar uit Shivering Isles helemaal niet naar het Europese PSN zal komen...
ik heb inderdaad al horen waaien dat de GOTY-editie Platinum wordt, maar ik blijf de manier waarop Bethesda met zijn PS3-gebruikers omgaat zeer dubieus vinden. Het kan echt niet moeilijk zijn om Shivering Isles op het Europese PSN te smijten, maar ja, ik ben natuurlijk geen programmeur... ik speel enkel games...
Dat zal wel perfect mogenlijk zijn, maar het brengt minder op hé.
Als je het nu wilt moet je terug de volle pot betalen.
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info
Wij gebruiken cookies om je ervaring en de advertenties op deze en andere websites te personaliseren. Klik hier voor meer informatie of om de instellingen te wijzingen.