pdc6.login_prompt.new_messages_in_last_hour
pdc6.login_prompt.response_within_minutes
pdc6.login_prompt.percent_responded_to
Teki mieli tehdä tämmönen sarjakuvahenkinen versio kaikkien suosikki-jokamiehestä, Nathan Drakesta. Saa laittaa vaikka minkälaista palautetta jos haluaa. :smileyvery-happy:
Tein tän OpenCanvasissa, joten piirrustusprosessi on nauhotettu. Jos ihmisillä on kiinnostusta niin voin laittaa sen nopeutettuna Youtubeen ja linkata tänne.
Spatsnaz! Tosi hieno piirros! :Thumbs: Laita vaan piirrosprosessista videota - minusta ainakin olisi kiva nähdä! :BigGrin:
Tahvo kirjoitti:
Suu täynä hiekkaa jos liikuisi noin
Totta, mutta sillä on varmasti vesipullo taskussa niin hiekat voi huuhtoa. :Lol:
Jee kiitos videosta. Musiikki sopi siihen hauskasti! :BigGrin: Pelasin UC3:n yksinpelin juuri (vihdoinkin) loppuun ja kyllä oli kuumaiset paikat siellä välillä. Mielestäni piirroksestasi tulee esille hyvin tuo aavikon tukaluus!
Kiva kuulla! Musiikki on suoraan Youtuben audioswapista. Pituus sattu just sopivasti (ainakin melkein) videolle ni valkkasin tommosen.
En oo hirveen tyytyväinen OpenCanvasiin maalaustyökaluna joten taidan revertata takasin photariin seuraaviin töihin. Vaikka tällä pystyykin pystyykin tallentamaan piirrustusprosessin vaivattomasti niin layerien käyttö on suoraan sanottuna hirveää, ei ole juuri mitään blend modeja mistä valita ja piirtopöydän paineentunnistus on epäluotettava.
Olin vähän ajatellu tehdä jotain Killzone-aiheista seuraavaksi, ja kallistua vähän realistisempaan suuntaan. Katsotaan nyt.
Minulla ei ole edes piirtopöytää niin minun aika hankala tehdä hyviä kuvia.... Tässä linkki minun ilman piirtopöytää tekemään kuvaan: Minun kuva
Vautsi toi on hieno, vetään (melkein) vertoja mun profiilikuvalle :xRolleyes:
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe. All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. More info