Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 37

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
09 dec 2007
Door DarkNeogen

DarkNeogen

28%
02 Rang
voortgang

Folklore AMV

2 reacties 1.040 Weergaven Aangemaakt: 09-12-2007
09 dec 2007
Door DarkNeogen
Hey mensen, Ik ben al een aardig eind op weg in Folklore en kreeg spontaan het idee om van dit spel een music video te maken. Ik ben nu nog materiaal aan het verzamelen maar het lied wat ik erin ga verwerken heb ik al, namelijk: Nightwish - Ghost Love Score Dit vond ik wel toepasselijk en een hele mooie aanvulling op de sfeer etc. (ondanks dat het Gothic Rock is). Nu is alleen het probleem dat dit nummer ongeveer tien minuten duurt. Ik heb dus enorm veel videofragmentjes nodig. Is er iemand die mij hieraan kan helpen, het liefst zo hoog mogelijke kwaliteit en zonder site logo's etc. Ik zal iedereen vermelden die beelden aanlevert ook de sites. Alvast enorm bedankt, Pascal a.k.a. DarkNeogen
0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

pAvax

88%
05 Rang
voortgang
pAvax
geaccepteerde oplossing
Offtopic: VET NUMMER ! is mijn lievelingsnummer :) En ik kan je helaas niet helpen... behalve door te geven: Veel beelden, veel licht en drukte op drukkere punten van het nummer !
0 Kudos

Re: Folklore AMV

If in doubt, flat out.

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

DarkNeogen

28%
02 Rang
voortgang
DarkNeogen
geaccepteerde oplossing
Das jammer idd. Ik zelf ben in het spel nog niet waar je bijvoorbeeld de Vuurtoren uit elkaar ziet klappen maar dat leek me een geweldig moment om te gebruiken ergens tegen het einde van het nummer (en het verhaal natuurlijk). Echt zo'n final showdown moment. Heerlijk nummer. Dit hoort gewoon bij Folklore vind ik!
0 Kudos

Re: Folklore AMV

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer