Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 54

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
23 okt 2007
Door Madmaxx

Madmaxx

• Award Winner
88%
04 Rang
voortgang

Verhaallijn volgen.

11 reacties 2.052 Weergaven Aangemaakt: 23-10-2007
23 okt 2007
Door Madmaxx
Hoe volgen jullie het verhaallijn van Folklore? Ikzelf ben gewoon met beiden onderstebeurten aan het spelen beginnend met Ellen. Ik zit nu met beiden bij Chapter 2.
0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[rinzewind]

80%
01 Rang
voortgang
[rinzewind]
geaccepteerde oplossing
Om en om beginnende met Ellen (leek me de meest logische optie om het te spelen).
0 Kudos

Re: Verhaallijn volgen.

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Psyko_Dad

60%
02 Rang
voortgang
Psyko_Dad
geaccepteerde oplossing
Ben met Ellen begonnen.

Maar kan hem nog niet voltooien, want...

* SPOILER *

Het laatste gedeelte van Ellen's verhaal is alleen toegankelijk als je ook met Keats hetzelfde punt bereikt, dus ja....

* SPOILER *

* Overigens niet echt een spoiler, maar het kan zo wel opgevat worden door sommigen.
0 Kudos

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
03
/16

rovomvv

66%
03 Rang
voortgang
rovomvv
geaccepteerde oplossing
Ik speel om en om, begonnen met Ellen.
Btw heeft iemand al die twee mega herten uit chapter een kunnen vangen? (spelend met Ellen geloof ik)
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

pAvax

88%
05 Rang
voortgang
pAvax
geaccepteerde oplossing
Folklore, erg leuke game om mee te kijken als iemand het speelt ! :gr8:

Wat vinden jullie van het verhaallijn overigs?
0 Kudos

If in doubt, flat out.

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Psyko_Dad

60%
02 Rang
voortgang
Psyko_Dad
geaccepteerde oplossing
Ik speel om en om, begonnen met Ellen.
Btw heeft iemand al die twee mega herten uit chapter een kunnen vangen? (spelend met Ellen geloof ik)

Ja, maar die zijn best irritant.

* SPOILER *

Je moet een web over hem heen laten spugen. Dan zit ie vast en kun je hem verslaan. Maar dat is best irritant en je zal wel een paar keer moeten proberen. Zodra je er een ziet moet je gelijk met je ID naar hem toerennen en proberen dat web te spugen, zonder dat hij zijn aanval kan doen. Dan val je namelijk in slaap. Dat beest rent weg zodra hij de kans krijgt, dus je moet snel te werk gaan.
* SPOILER *

Folklore, erg leuke game om mee te kijken als iemand het speelt ! :gr8:

Wat vinden jullie van het verhaallijn overigs?

Ik vind het verhaal wel vet. Vooral omdat je twee verschillende verhaallijnen volgt die elkaar steeds kruizen.
Vooral tegen het einde, als alle puzzelstukjes samen vallen, wordt het verhaal interessant.
Hoef alleen de laatste Boss te verslaan en dan kan ik het verhaal afsluiten. (Denk ik) :D
0 Kudos

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
04
/16

Madmaxx

• Award Winner
88%
04 Rang
voortgang
Madmaxx
geaccepteerde oplossing
Ik speel om en om, begonnen met Ellen. Btw heeft iemand al die twee mega herten uit chapter een kunnen vangen? (spelend met Ellen geloof ik)Mijn tip: gebruik een folklore uit de onderzee realm. Dracae. Daarmee is het vrij simpel.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
03
/16

rovomvv

66%
03 Rang
voortgang
rovomvv
geaccepteerde oplossing
Mijn tip: gebruik een folklore uit de onderzee realm. Dracae. Daarmee is het vrij simpel.

Bedankt voor de tip!
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Flashyman]

80%
01 Rang
voortgang
[Flashyman]
geaccepteerde oplossing
Heb het spel sinds kerst (gekregen van de kerstman :D) en best een leuk spel moet ik zeggen, zou hem zelf niet gekocht hebben, maartoch :) ik ben begonnen met keats en speel het afwisselend met ellen... alleen vind ik het wel jammer dat je alles zo'n beetje dubbel moet doen, ookal zijn er andere folks, de verhaallijn is echt SUPER moet ik zeggen, zit er helemaal in gezogen :p wel erg lastig te lezen die tekst soms, gaat soms erg snel voorbij, en op een SD TV zijn die kleine lettertjes ook zwaar irritant te lezen, maar toch ik vind het een zeer leuk spel.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
04
/16

Madmaxx

• Award Winner
88%
04 Rang
voortgang
Madmaxx
geaccepteerde oplossing
Je hebt je PS3 zeker niet via een RGB kabel aangesloten? Als dat klopt dan is mijn tip dat je er toch 1 moet halen, want op je SD TV krijg je dan een wat strakkere beeld met wat scherpere kleuren en de teksten worden beter leesbaar.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Flashyman]

80%
01 Rang
voortgang
[Flashyman]
geaccepteerde oplossing
Ik had hem idd eerst met de standaard bijgeleverde spullen aangesloten (op de tv in m'n kamer die mijn rgb kabel niet ondersteund. Krijg er groen beeld van). Daarna heb ik hem aangesloten op de tv in de woonkamer, met een RGB kabel, het verschil is best te zien maar niet echt super groot en de lettertjes worden er wel iets beter op maar nogsteeds niet echt goed leesbaar wel te lezen, maar gewoon niet zo heel makkelijk :P Maarja als alles goed gaat heb ik in januari / februari een hdtv :)
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
04
/16

Madmaxx

• Award Winner
88%
04 Rang
voortgang
Madmaxx
geaccepteerde oplossing
Voor dat groene beeld zit er dus een switch op de kabel. En persoonlijk vind ik de kwaliteit met een rgb kabel vergeleken met dat standaard kabeltje al een flinke verschil hoor. Maar als jij binnenkort toch een hdtv heb is dat inderdaad toch velen malen beter. Ikzelf zal nog moeten afwachten. :(
0 Kudos

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer