Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 26

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
30 sep 2007
Door [Fradizzle]

[Fradizzle]

80%
01 Rang
voortgang

Wat verwachten jullie van Folklore?

22 reacties 2.454 Weergaven Aangemaakt: 30-09-2007
30 sep 2007
Door [Fradizzle]
De titel zegt genoeg; Wat verwachten we van Folklore?

Ik denk dat de game in de reviews niet heel hoog zal scoren (7-8), maar dat ik het toch wel een goede game vind. Ik ga hem dan ook zeker halen (maar niet met de volle prijs) of er moet wel iets heel erg fout zijn. De sfeer die het spel heeft is fantastisch, de omgevingen zijn mooi, het komt allemaal heel leuk op me over. Het verhaal erachter lijkt me ook wel leuk, maar dat zou misschien nog wel tegen kunnen vallen. In dat geval maken de sfeer en de omgevingen het meer dan goed! Een nadeel vond ik dat je de SIXAXIS omhoog moet trekken nadat je een vijand verslagen hebt, ik denk dat dit wel gaat irriteren na verloop van tijd, hopelijk is het uit te zetten.

Informatie:

Folklore is een gloednieuw actie-avontuur voor PS3 van de legendarische spelontwerper Yoshiki Okamoto (uitvoerend producent van Onimusha™, Devil May Cry™ en Resident Evil™).

Een brief van een overleden moeder, een mysterieus telefoontje en een vergeten jeugd leiden de jonge Ellen en Keats, een journalist van een paranormaal tijdschrijft, naar Doolin. Dit slaperige Ierse dorpje herbergt een portaal naar de 'Netherworld'. Deze wereld bevat de antwoorden op een 17 jaar oud raadsel.

Jij neemt de rol aan van een van de twee hoo***ersonages en reist naar zeven bizarre gebieden vol nachtmerrieachtige wezens. Daar spreek je met de doden. Hun herinneringen bevatten de sleutel tot het ontrafelen van het verleden.

In het spel boek je voortgang door 'Folks' te vangen. Deze nachtmerrieachtige wezens bevolken de Netherworld. Door hun krachten te absorberen en te combineren, kun je sterke vijanden verslaan.

* Kruip in de huid van Ellen of Keats met elk hun eigen speelstijl en verhaallijn.
* Meer dan 100 wezens, de Folks, met unieke krachten en vaardigheden die jij kunt gebruiken om je gevechtsstrategie te bepalen.
* Neem vijanden gevangen met de unieke functionaliteit van de SIXAXIS draadloze controller. Haal de wezens binnen door op het juiste moment een snelle polsbeweging te maken met de draadloze controller

http://www.insidegamer.nl/playstation3/folklore/videos/2506 (filmpje)

Bronnen: Informatie van deze site, filmpjes en 2 screens van Insidegamer.

En wat verwachten jullie van deze game?
0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

Lijpo

• Award Winner
95%
09 Rang
voortgang
Lijpo
geaccepteerde oplossing
De tussen"filmpjes" zijn zoals een strip ja
0 Kudos

Re: Wat verwachten jullie van Folklore?

~ Live by Honor, Kill by Stealth ~

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
04
/16

Madmaxx

• Award Winner
88%
04 Rang
voortgang
Madmaxx
geaccepteerde oplossing
Zitten nog wel vaak die strips tuusen ja. Maar er zijn ook filmpjes. Er zijn zelfs een paar strips vervangen door een filmpje in het volledige game.
0 Kudos

Re: Wat verwachten jullie van Folklore?

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer