Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 74

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
17 okt 2007
Door [rensgepkens]

[rensgepkens]

80%
01 Rang
voortgang

Wie heeft hem en hoe bevalt de game?

14 reacties 2.555 Weergaven Aangemaakt: 17-10-2007
17 okt 2007
Door [rensgepkens]
Je leest zeer verschillende reviews van deze game. persoonlijk trekt mij de titel wel, maar de eindejaarstoppers maken het dat ik deze game (voorlopig) even laat liggen. Maar hoe bevalt de game voor diegenen die hem al wel hebben en hoe zit het mt de speelduur. Nergens in een review lees ik deze terug.
0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

BRiKSo

60%
02 Rang
voortgang
BRiKSo
geaccepteerde oplossing
hoort deze titel niet pas morgen uitekomen of heb ik het mis want op de releaselijsten staat er 19/10 maar hij ligt al wel in de free record shop te koop dat was ook zo met warhawk die okn ik ook al 3 dagen voor de officiele release kopen
0 Kudos

Re: Wie heeft hem en hoe bevalt de game?

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

RpgN

80%
02 Rang
voortgang
RpgN
geaccepteerde oplossing
^
Ik heb het spel al op verschillende winkels gezien :D
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
03
/16

rovomvv

66%
03 Rang
voortgang
rovomvv
geaccepteerde oplossing
Ik speel 't spel nu twee dagen en ben er best tevreden over tot nu toe. De graphics zijn mooi en kleurrijk. Ik speel zelf niet op een lcd of plasma maar ook op een oude tv ziet het er mooi uit.
Op zich speelt het ook redelijk goed al wil de camara nog wel eens vervelend doen.
Het verhaal is tot nu toe best spannend en de sprookjesachtige omgeving van netherworld vind ik prachtig om te zien.
Het gebruik van de bewegingssensor in je controller is leuk maar had ik eigenlijk iets meer van verwacht.(misschien dat dat nog komt, ben pas op level twee)
De shots tussen het spelen door zijn leuk maar voor mij had dat comic-achtige niet gehoeven.
Wat me het meeste tegenvalt aan het spel tot nu toe is de bewegingsvrijheid die je hebt, volgens mij vergelijkbaar met Heavenly Sword. Dat had voor mij zeker anders gemogen maar ja, je ken nie alles hebbuh hé!!

Al met al is dit zeker een spel wat ik zeker helemaal ga uitspelen al is het maar om alle Folks te vangen. Die zien er tot nu toe echt vet uit.:D
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

xylor

32%
02 Rang
voortgang
xylor
geaccepteerde oplossing
Heb het spel op de launchdatum gekocht (12-10), en moet zeggen dat ik het wel een leuk spel vind.

Zal geen verhaaltje typen maar gewoon even snel opsommen met een uitlegje soms erbij

Goed:
- Het spel ziet er heel leuk uit qua graphics
- Het geluid past goed van de sfeer waar je bent en wat je doet (vrolijk als je door een bloemenveld loopt, dark als je een folklore moet afmaken)
- Verschillende gebieden (je hebt verschillende gebieden, maar voordat je naar een andere omgeving kan moet je die eerst vrijspelen, voordat je dat hebt gedaan ben je wel even bezig en kan het wat vervelend zijn dat je steeds dezelfde folks tegenkomt)
- Je kan met 2 characters spelen, die qua verhaal in elkaar vallen.

Slecht:
- De folks bewegen steeds dezelfde route als je een gebied binnen komt, je kan dus makkelijk uitzoeken hoe je moet afmaken.
- De camera wil soms niet helemaal meewerken
- Het laden elke keer als je een nieuw gebied in moet (en dat is heel vaak)

Voor de rest kan ik niet zo snel wat anders bedenken.

Persoonlijk vind ik het ondanks die nadelen een spel wat je goed bezig houd, ben ook nog maar in chapter 2 (wereldje 2) van het spel.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Rollopunk

60%
02 Rang
voortgang
Rollopunk
geaccepteerde oplossing
Lijkt me vette game dit, heb net PES2008 gekocht... miskoop van het jaar als je het mij vraagt. Ga die dus ook morgen ruilen en ik denk tegen Folklore, wat toch echt mijn type game is. Heb de demo's gespeeld en die zijn tof, dan zal ik de game ook wel goed vinden.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Excise]

80%
01 Rang
voortgang
[Excise]
geaccepteerde oplossing
ik heb hem gister in huis gehaald, en ik ben erg blij dat ik hem heb gekocht.
Je speelt echt 2 verhalen in één en dat is echt super, het ziet er mooi uit en er hangt een leuk sfeertje. Je moet er maar van houden van dit soort games, maar als je eens wat anders zoekt dan een FPS-er dan is dit echt een super game :).
Ik heb hem iig geruild voor warhawk en daar ben ik erg blij mee.
... nu nog wachten totdat mijn ps3 weer normaal doet.. en helpdesk bellen snif :(

conclusie : folklore is :gr8:
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
04
/16

Madmaxx

• Award Winner
88%
04 Rang
voortgang
Madmaxx
geaccepteerde oplossing
Ik ben Folklore in ieder geval ook voorlopig nog niet zat. Echt een fantastische game.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[rinzewind]

80%
01 Rang
voortgang
[rinzewind]
geaccepteerde oplossing
Heerlijke game.
Graphics, verhaal en uitwerking: een 10+
(ben bij hoofdstuk 2). Dat je 2 keer het verhaal krijgt te zien uit 2 verschillende oogpunten is leuk bedacht en het lijkt mij dat dit tot leuke situaties kan en zal leiden. De engelse tekst en hoe deze gesproken wordt zit trouwens ook goed in elkaar. Degelijk taalgebruik. Tot nu toe geen fouten gevonden in de ondertiteling.

De comic style stukjes had ik leuker gevonden als ze deze ook met spraak hadden gedaan. Zou niet verkeerd zijn geweest.

Alleen die loading screens zijn irritant.

Ik heb trouwens ook meteen maar de extra pack gekocht voor 1.99 in PSN en de wallpaper gedownload. Dat rood bevalt me wel :)
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
04
/16

Madmaxx

• Award Winner
88%
04 Rang
voortgang
Madmaxx
geaccepteerde oplossing
Als je de game hebt geinstalleerd op je HDD dan zijn die laadschermen echt niet zo irritant. Althans ik vind dat wel meevallen. :D
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Excise]

80%
01 Rang
voortgang
[Excise]
geaccepteerde oplossing
niet iedereen installeerd hem op zijn hdd :P ik bijv speel hem gewoon vanaf de cd. maar ik vind de laad tijden wel meevallen iig maar desondanks dat een super toffe game!
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[rinzewind]

80%
01 Rang
voortgang
[rinzewind]
geaccepteerde oplossing
Als je de game hebt geinstalleerd op je HDD dan zijn die laadschermen echt niet zo irritant. Althans ik vind dat wel meevallen. :D

Alle loadingscreens vind ik irritant. Niet alleen in folklore ;)
Maar ik heb het al afgestemd met mijn drink en eetgedrag: loading screen = sip cola en een paar chips :D :D
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Excise]

80%
01 Rang
voortgang
[Excise]
geaccepteerde oplossing
ik vraag mij alleen af, wanneer die eenmaal uitgespeeld is, hoe dat dungeon gebeuren zit.. moet eerlijk gezegd zeggen dat zie ik nog niet helemaal zitten :/
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Psyko_Dad

60%
02 Rang
voortgang
Psyko_Dad
geaccepteerde oplossing
Goede game. In het begin vond ik hem redelijk, maar als je eenmaal wat verder in het verhaal geraakt dan wordt de game naar mijn mening beter.
De graphics zijn goed. Muziek spreekt me ook wel aan, evenals de sfeer. Het vechtsysteem vind ik goed gevonden. Vooral de toepassing van de tilt-functie vind ik netjes.

De korte laadtijden zijn inderdaad een minpuntje, evenals de beperkte bewegingsruimte en de controle over de camera.

Al met al vind ik de game toch wel een 8 waard.

Je moet er overigens wel van houden. Ik snap de uiteenlopende cijfers wel.
0 Kudos

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Flashyman]

80%
01 Rang
voortgang
[Flashyman]
geaccepteerde oplossing
Ik heb hem nu sinds kerst, en vind het een zeer leuk spel. Plus punten: - Grafisch zeer mooi - Goed verhaal - Folks zijn leuk bedacht - Het geluid vind ik best goed, vooral omdat het zogoed matcht bij de omgeving enzo. Min punten: - Camera is irritant - Je moet het meeste dubbel doen - meer weet ik er eigenlijk niet ^^; - mss hoe je character rondloopt, ziet er zo.... gay uit vooral die ellen met d'r arm aan d'r jasje :p
0 Kudos

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer