Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 15

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
20 Mar 2008
By Fredde_Gamer

Fredde_Gamer

60%
02 Rank
Progress

Bör jag?

7 Replies 1,681 Views Created 20-03-2008
20 Mar 2008
By Fredde_Gamer
Jag är lite sugen på att köpa heavenly sword. Bör jag göra det?
0 Kudos
Reply
LABELS:
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Baka_TuT

60%
02 Rank
Progress
Baka_TuT
Accepted Solution
Virker veldig kort,lurte på å skaffe deg selv, men så jeg detta preview'et http://www.gametrailers.com/player/24686.html 7 timer for å gjøre ferdig?, skulle ønske jeg kunne leie det heller da.
0 Kudos

Sv: Bör jag?

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
01
/16

[KingX]

80%
01 Rank
Progress
[KingX]
Accepted Solution
Gillar du God Of War?
Ninja Gaiden?
och sådan mer action betoande lir så är H.Sword ngt för dig vad gäller upplägget..
DOCK ett varningens ord.. det e kort! mkt mkt kort! Tyvärr..

kan du dock hitta det beg. för några hundra lappar slå till direkt..
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Fredde_Gamer

60%
02 Rank
Progress
Fredde_Gamer
Accepted Solution
Jag tycker demot är kul och jag såg det för 349 kr på GAME.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
01
/16

[simonek]

80%
01 Rank
Progress
[simonek]
Accepted Solution
Även om den är kort så har den bra story och mkt fin grafik i både spel lägen och de filmen som förekommer under spelet...Så jag rekomenderar om du gillar bra grafik och story som bevisar hur ps3 vissar sina VERKLIGA möjligheter!!
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Stjarna

34%
02 Rank
Progress
Stjarna
Accepted Solution
Kjøp heller Viking: Battle of Asgard som kommer til uka. Det er et mye større spill.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Baka_TuT

60%
02 Rank
Progress
Baka_TuT
Accepted Solution
Vel nå har jeg fått tak på Viking, nesten utrolig de ga ut detta det virker uferdig - lyden hakker etter kart 1 , første merka jeg det ikke mye, ellers så forsvinner den helt av og til - skygger ser helt... elendig ut, snakker om digre firkanter og noen dukker opp fra løse lufta noen ganger - Viking - henger ps3 ! skjedd 3 ganger på kart 2 første store slagmålet helt tilfeldig når det skjer. Utrolig dette skjer,først gang jeg siden nintendo dager (se støv i cartridge) dager jeg har faktisk hengt en konsole O_o og nei det er ikke engang varmt i rommet mitt. - Storyline? ikke eksiterende Men greit jeg liker spillet, men alle disse feila er bare tragisk håper på en "patch" eller noe, men ser de på 360 har ingen av disse feila ps3'n min har (jeg har begge men ville ha viking på ps3 ~mindre støy~) Har tilgode å se et spill på ps3 som imponerer meg enda, de som "kommer" til ps3 er lenge til, dyr boks ,lite å bruke den til så langt.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

KongRudi

41%
02 Rank
Progress
KongRudi
Accepted Solution

Jeg vil anbefale deg å kjøpe. :)

Personlig var det game of the year for meg, eneste spillet som kunne måle seg i historie-presentasjon var Uncharted, men det kom ut senere.

Dersom du like asiatiske kamp-filmer, så er det i grunnen det samme som dette her, ca. 2 timer med video og historie, og så kjører du igjennom alle slå**bleep**-scenene.

Det er absolutt ingen back-tracking overhodet i spillet, så det kan hende det er kort, dersom du er dyktigt i slike spill.

Jeg stresset med den ene boss-fighten mot Flying Fox (en av Bohans generaler) i ca, 7 timer, før jeg klarte han, så jeg brukte vell bortimot 16 timer eller lignende, første gangen jeg spillte gjennom det.

Andre gangen gjorde jeg det unna på 6-7 timer (med Norske stemmer, som var ganske morsomt), med litt mere strategi.

Jeg liker ikke God of War, Ninja Gaiden eller DMC, så dette spillet var en enorm positiv overraskelse for meg,

jeg giddet nesten ikke prøve det etter å ha lest om det i diverse review. 

Har kjøpt DMC4 i ettertid, men syntes ikke det var like gøy.

PS! Bruk aftertouch når du styrer pilene til Kai, litt vanskligere, og kan hende du dør engang eller to, men mye mere moro enn å bruke sticken, du lærer ikke dette på første og andre Kai-oppdragene, men på den store broa, når du skal redde en person vil du få mye trening i dette. 

Hvis du er redd for at du skal betale for mye, pga. kort spilletid, så vil jeg ihvertfall anbefale deg å prøve å få tak i det brukt. :)

0 Kudos

Re: Bör jag?

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel