Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 62

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
25 aug 2008
Door FCBier_NL

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang

Data van GC Leipzig 2009 bekend.

6 reacties 575 Weergaven Aangemaakt: 25-08-2008
25 aug 2008
Door FCBier_NL

Sinds 2002 wordt ieder jaar in Leipzig Europa's grootste games beurs, de Games Convention, gehouden. Ieder jaar is de GC goed voor meer dan 100.000 bezoekers, en ook de beursvloer neemt jaarlijks nog steeds in oppervlakte toe.

Bij een enquete tijdens de huidige Games Convention is gebleken dat tien procent van de bezoekers niet zitten te wachten op nog een GC, terwijl 83 procent wel graag een nieuwe GC tegemoet komen te zien.

Omdat de bezoekers ook dit jaar weer enthousiast waren heeft de organisatie besloten om nu al bekend te maken wanneer de GC in 2009 plaats zal vinden. Volgend jaar zal alles rond dezelfde tijd als dit jaar plaats vinden, namelijk de ontwikkelaars conferentie van 17 tot en met 19 augustus, en de beurs zelf van 19 tot en met 23 augustus. Dit betekend dat de beurs volgend jaar een dag langer zal duren in vergelijking met dit jaar.

In tegenstelling tot de E3, wordt de GC steeds groter, en steeds aantrekkelijker voor ontwikkelaars om hun producten voor de komende tijd te tonen. Er wordt dan ook verwacht dat de GC de komende jaren zal blijven groeien. 

Kijk dat wordt dus weer een vakantie van een dag langer voor onze Sslust! :D

Maar is kijken of ik er ook iets mee kan volgend jaar, ziet er allemaal wel erg vet uit namelijk.

0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
06
/16

JoodNL

• Beta Tester
91%
06 Rang
voortgang
JoodNL
geaccepteerde oplossing
Hmmm.....misschien volgend jaar maar eens een kijkje gaan nemen daar :D
0 Kudos

Re: Data van GC Leipzig 2009 bekend.

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

BartieJJ

80%
02 Rang
voortgang
BartieJJ
geaccepteerde oplossing
ja.. daar wil ik ook wel heen lijkt me wel vet:D maar this wel een heel erg eind in naar duitsland om een dagje te gaan:smileymad:
0 Kudos

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
02
/16

Snoopyfreak

• Beta Tester
88%
02 Rang
voortgang
Snoopyfreak
geaccepteerde oplossing

FCBier_NL schreef:

Sinds 2002 wordt ieder jaar in Leipzig Europa's grootste games beurs, de Games Convention, gehouden. Ieder jaar is de GC goed voor meer dan 100.000 bezoekers, en ook de beursvloer neemt jaarlijks nog steeds in oppervlakte toe.

Bij een enquete tijdens de huidige Games Convention is gebleken dat tien procent van de bezoekers niet zitten te wachten op nog een GC, terwijl 83 procent wel graag een nieuwe GC tegemoet komen te zien.

Omdat de bezoekers ook dit jaar weer enthousiast waren heeft de organisatie besloten om nu al bekend te maken wanneer de GC in 2009 plaats zal vinden. Volgend jaar zal alles rond dezelfde tijd als dit jaar plaats vinden, namelijk de ontwikkelaars conferentie van 17 tot en met 19 augustus, en de beurs zelf van 19 tot en met 23 augustus. Dit betekend dat de beurs volgend jaar een dag langer zal duren in vergelijking met dit jaar.

In tegenstelling tot de E3, wordt de GC steeds groter, en steeds aantrekkelijker voor ontwikkelaars om hun producten voor de komende tijd te tonen. Er wordt dan ook verwacht dat de GC de komende jaren zal blijven groeien. 

Kijk dat wordt dus weer een vakantie van een dag langer voor onze Sslust! :D

Maar is kijken of ik er ook iets mee kan volgend jaar, ziet er allemaal wel erg vet uit namelijk.

Hmm..Bron? Ik heb namelijk gehoord van een medewerker op de beurs, dat de game beurs niet meer game convention zal noemen en ook ergens anders zal doorgaan... mijn bron zei keulen... maar uiteraard kan die kerel ook wel wat uit zijn nek lullen :)

0 Kudos

Born to game

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
07
/16

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang
FCBier_NL
geaccepteerde oplossing
Ik zet hier ook alleen maar neer wat ik tegenkom op internet. Dus of het correct is dat durf ik niet te zeggen.

Bron: http://www.xgn.nl/alg/nieuws/10061/datum-games-convention-2009-bekend-gemaakt/

en

http://www.ps3clan.nl/index.php?site=news_comments&newsID=2184

Hier een ander stukje dat ik tegenkwam:

Eerder dit jaar werd bekend dat de Games Convention in 2009 zal gaan verhuizen naar Keulen onder de nieuwe naam Games Con. De Leipziger Messe waar de beurs georganiseerd wordt, heeft nu bekend gemaakt dat ook in 2009 de Games Convention weer in Leipzig zal plaatsvinden. Hij zal plaatsvinden van 19 t/m 23 augustus. De reden is dat slechts 10% van de aanwezige bedrijven heeft aangegeven volgend jaar niet terug te willen komen naar Leipzig als ze ook naar Keulen kunnen. De meerderheid, 68%, van de professionele bezoekers (pers en zakenrelaties) heeft ook aangegeven liever in Leipzig de beurs te bezoeken en onder de bezoekers bedraagt die percentage zelfs 83%.
De Leipzig Games Convention kende ook dit jaar weer een flinke groei. Zo waren er in totaal 203.000 bezoekers, hadden 547 verschillende bedrijven een stand op de beurs en waren er mensen van 234 nationaliteiten aanwezig. Ook het bedrijfsgedeelte van de beurs groeide weer flink. Het Business Center werd dit jaar door 14.600 mensen bezocht. Ook voor de media is de beurs belangrijk. Maar liefst 3.800 journalisten uit 48 landen waren afgereisd naar de voormalige DDR-stad, 400 meer dan vorig jaar.

Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=26930

Als je op google "games convention leipzig 2009" als zoekcriteria invoert, dan krijg je een hoop resultaten.
Zo te zien klopt het dus wel, en gaat dat plan van Keulen dus niet door.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

Lijpo

• Award Winner
95%
09 Rang
voortgang
Lijpo
geaccepteerde oplossing

Opzich wel jammer dat het niet in Keulen zal plaatsvinden. Scheelt voor mij toch weer zo'n 400km :P

0 Kudos

~ Live by Honor, Kill by Stealth ~

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

pAvax

88%
05 Rang