Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
zie hieronder hoe mooi het nieuwe keyboard van sony zelf voor de ps3 word.
je klikt hem makkelijk om je sixaxis of je dualshock controller heen, een exacte release datum is nog niet bekend
Is dat echt?
Ik heb er al geruchten van gehoord, maar had er mijn twijfels over.
FCBier_NL schreef:
KWIJL KWIJL KWIJL!!!! IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EM.........NU NU NU!!!!!! :)
me to
Hij ziet er wel slick uit, vraag me alleen af hoeveel dat grapje mag kosten en hoeveel dat ding weegt :p
Het lijkt mij alleen maar onhandig typen met zon ding erboven op.
En om hem nou los te houden zie ik ook niet zo zitten.
Nope, dit word hem niet voor mij :)
best lelijk eerlijk gezegd, ik denk niet dat ik hem ga kopen :P
Een week geleden had Sony Computer Entertainment bekend gemaakt dat er een PlayStation 3 draadloze keypad aan komt. Onlangs is de keypad online gezet op Amazon.com voor $ 49,00. De datum waarop de keypad verkrijgbaar is, is 30 november 2008.
Linkie naar amazon: http://www.amazon.com/Playstation-3-Wireless-keypad/dp/B001ENPDJA/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=videogames&qi...
Voor europa kun je er natuurlijk gerust euro's van maken. Of gewoon bestellen bij amazon :p
Maar ik moet zeggen dat als dit de prijs wordt, dan valt het me reuze mee (dat komt voornamelijk door Navaho! dat het me meevalt ;))
TheMerovingian schreef:
Zoiets was er al een tijdje hoor, alleen niet van Sony zelf :)
Mja, 25 Euro bij de dikke mannen :
Laat ze nou eerst eens met een fatsoenlijke controller komen voor echte kerels :robottongue:
dan hou ik het toch liever bij m'n logitech toetsenbord :P
ik vind het eigenlijk best duur voor zo'n klein dingetje. Omgerekend naar euro's zo'n €31,- ongeveer en dat voor een best simpele accessoire :p (al is het ontwerp wel mooi)
vraag me wel af : zou die ook in andere kleuren komen eigenlijk XD
want er zijn vast wel mensen die bijv. een witte Dual Shock 3 hebben... (of zilvere etc. etc.)
Nee 31 euro is niet zoveel voor een officieel Sony Playstation item. De bluray afstandsbediening kost ook een hele buidel, dus waarom dit keyboard niet ?
Nee maar het is wel een mooi keyboardje en als hij voor 30 euro in de winkel ligt ga ik hem zoiezo halen, maarja ik ben bang dat als hij op amazon 50 dollar kost, de adviesprijs in europa wel 50 euro zal worden, en dat vind ik toch een beetje te veel van het goede.
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info
Wij gebruiken cookies om je ervaring en de advertenties op deze en andere websites te personaliseren. Klik hier voor meer informatie of om de instellingen te wijzingen.