Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 14

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
13 jul 2007
Door [AltijdvoorS]

[AltijdvoorS]

80%
01 Rang
voortgang

E3 Playstation 3 overzicht! (vrijdag)

4 reacties 404 Weergaven Aangemaakt: 13-07-2007
13 jul 2007
Door [AltijdvoorS]
En jawel daar ben ik weer voor de middag van onze laatste E3 doordeweekse dag: vrijdag.

En dan kom ik natuurlijk als eerste met het laatste nieuws van 1 van de grootste gamebeurzen: E3.

Playstation 3:
--------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag heeft europese topman David Reeves zijn reactie gegeven op de vraag: wel of geen prijsverlaging E3.

En wat hij heeft gemeld is zeer opmerkelijk. Helemaal in strijd met wat sony de dag er voor melde kwam zijn antwoorden op journalistische vragen arogant en weinig interesse tonent over. Zo melde hij dat er dus GEEN!! ik herhaal: GEEN prijsverlaging voor sony's Playstation 3 in europa komt. Gewoon vanaf 01-08-07 zal in alle europese winkels de ps3 aangeboden worden met 2 controllers en 2 games keuze die uit enkele gekozen kunnen worden als: motorstorm, Resitance,Genji, ridge racer7 en nog enkele.

Zoals je weet komt dit raar over. geen prijsverlaging maar gewoon 2 controllers zonder RUMBLE! (dus niet de nieuwe versie) + 2 verouderde games. En ook werd er vermeld dat dit een tijdelijke actie werd. Zo ook in Amerika. Sony zal na de 80 gig versie die uitkomt gewoon de 60 GB uit de schappen halen. En in Europa zijn er GEEN PLANNEN OM DE 80GIG UIT TE BRENGEN! sony Europa is er van overtuigt dat europa voorlopig geen prijsverlaging nodig heeft.

Verdere nieuws ps3:

-Wil jij de starters pack al kopen ? (60 gig + 2 controllers + games = 599) Game winkels in Europa en ook in Nederland verkopen hem al vanaf vandaag zo melde ps3 only. Zo ook Nederlandse game finiaal aanbieder bart smit.

- Peter Dille heeft vandaag gemeld dat de download film service voor de playstation 3 en de playstation portible snel komen. Een exacte datum heeft hij niet genoemd maar snel melde hij wel .(maarja wat is snel bij sony) Sony heeft erg hoge verwachtingen van de nieuwe service, zo liet Dille weten. Dit moet een feature worden die mensen moet overhalen een PlayStation te kopen. Daarbij zei hij dat Sony absoluut een goede start wil maken/ Sony krijgt geen tweede kans voor een goede eerste indruk en die eerste indruk kan deze service maken of breken.

- Peter Dille, de nieuwe Vice-President van Sony's marketingafdeling, haalde in een interview met gamasutra flink uit naar de concurrenten van de PlayStation 3. Zowel de Xbox 360, als Toshiba's HD-DVD kregen er van langs.

Toen het interview over de houdbaarheid van een console ging, vertelde Dille dat de Xbox 360 het gewoon niet 10 jaar zal uithouden. Waarom? Het design is er veranderlijk (wel of geen harddisc) en bovendien heeft de Xbox 360 geen Blu-ray. Daarbij is HD-DVD dood binnen een paar maanden, aldus Peter Dille.

Ook keek Peter Dille naar de geschiedenis en concludeerde dat de eerste Xbox al na 4 á 5 jaar niet meer ondersteund werd, terwijl Sony in het zevende levensjaar van de PlayStation 2 nog de klapper God of War II afleverde.

- - Tijdens een gesprek met Phil Harrison, waarbij verschillende journalisten vragen konden stellen. Dan Hsu, van de Electronic Gaming Montly, vroeg aan Harrison of Sony nog een actie gaat ondernemen tegen de downloadbare episodes voor Grand Theft Auto IV, die exclusief op de Xbox 360 zullen verschijnen. Harrison's antwoord was als volgt:

Quote:
+++Als hoofd van de interne Sony-studios is het lastig voor mij om iets te zeggen over de relaties met de Third Party's, daar weet ik niet zoveel vanaf omdat we First- en Third-party's expres gescheiden houden. Sony heeft wel een goede relatie met Rockstar en we werken momenteel met Rockstar samen aan een aantal initiatieven. Ik weet dus wel dat er iets gaande is, wat er precies gaande is kan ik helaas nog niet met jullie delen.+++

Sony zit dus blijkbaar toch niet stil omtrend het verhaal de exclusieve content voor Microsoft xbox360 (bron: ps3only)

-Disney studio's heeft laten weten dat er een nieuwe game en film van Narnia aan komt. het gaat om de game/film: The Chronicles of Narnia: Prince Cas. De game zal tegelijk met de film uitkomen in mei 2008.

- Sony is er van overtuigd dat zij in maart 2008 weer marktleider van de game industrie zullen worden. Zo melde David Reeves. Zo vond hij dat Nintendo teveel van het gameconcept afdwaalde en weinig goede games heeft getoont.

- Er komt een nieuwe MOTO GP uit voor de playstation 3! zo genaamd moto GP 07. De game moet nog in 2007 uitkomen en een zeer realistisch beeld geven van de scheurende motors.

trailers playstation3
--------------------------------------------------------------------------------

enkele trailers hier onderaan. Aan het einde van de dag weer een trailer dagoverzicht.

http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=5370
screenshots Simpsons THE GAME

http://www.gametrailers.com/player/21917.html
Simpsons THE GAME trailer

http://www.gametrailers.com/player/21919.html
need for speed ProStreet

http://www.insidegamer.nl/wii/thechroniclesofnarniaprincecaspian/videos/3517
The Chronicles of Narnia: Prince Cas

Playstation 3 screenshots:
------------------------------------------------------------------------------------

http://www.ps3only.nl/galerij.php?nid=5373ℑ=chimp001_243235.jpg
Hail the chimp

http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=5360
screenshots soul Calibur IV

Zo dit was het dan weer voor even. Ik hoop dat ik jullie weer veel kijk/lees plezier heb gegeven. En wees niet bang .. vanavond meer ;)

AltijdvoorS REPORT
0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[|DoD|Prodemo]

80%
01 Rang
voortgang
[|DoD|Prodemo]
geaccepteerde oplossing
Woohoo vet zeg die van NFS Pro Street
0 Kudos

Re: E3 Playstation 3 overzicht! (vrijdag)

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Xarpius

80%
02 Rang
voortgang
Xarpius
geaccepteerde oplossing
Bedankt dat je dit doet! :gr8: Zo blijf ik op de hoogte :)
0 Kudos

PSN ID: Xarpius :)

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
04
/16

qbertq

81%
04 Rang
voortgang
qbertq
geaccepteerde oplossing
Ik waardeer je werk effe genieten
0 Kudos

QH
Griaß euch die Madln, Servas die Buam

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Sander101

60%
02 Rang
voortgang
Sander101
geaccepteerde oplossing
En qbert zit je op ijshocky
0 Kudos

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer