Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 7

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
24 jul 2007
Door [xboxps2ertje]

[xboxps2ertje]

80%
01 Rang
voortgang

E3 , Sony en MS ..mijn bevindingen

4 reacties 522 Weergaven Aangemaakt: 24-07-2007
24 jul 2007
Door [xboxps2ertje]
Microsoft Zwak of op safe?, weinig of niks naar 2008 getoont. Dezelfde Games die we al eerder te zien kregen gefocust op 2007 en niet verder? ...Mass Effect, Halo 3, Lost Odyssee , Splinter Cell Conviction Viva Pinata Party en Quiz Game als enige nieuwe :o , de rest waren allemaal games die ook op ps3 komen. (COD4, GTA4) Weliswaar houd MS voor 2007 de sterkste line up. 2008 is ander verhaal ? Geen Alan Wake, geen Fable 2 beelden, Resi5 360 excl? Verloren deal (tijdelijk weliswaar)Haze en Unreal III (ruzie met Epic?), Peter Moore die plots vertrekt! Sony Eindelijk gericht naar de games. Killzone2 en MGS4 als uitschieters.(jammer geen gameplay , wel op TGS) De mooiste en meest proffessionele presentatie. Ratchet, HSword , Drake ook Pain , Warhawk , enzo zagen er top uit. Sony deed wat het moest doen het toonde de meeste nieuwe dingen, MGS4 blijft Sony Exclusief (weliswaar de laatste onder Kojima) en Unreal , Haze komen eerst op ps3 . conferentie was veel beter dan MS ! Nintendo moet ik nog bekijken :o
0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
08
/16

forkless

• Beta Tester
88%
08 Rang
voortgang
forkless
geaccepteerde oplossing
Microsoft Zwak of op safe?, weinig of niks naar 2008 getoont. Dezelfde Games die we al eerder te zien kregen gefocust op 2007 en niet verder? ...Mass Effect, Halo 3, Lost Odyssee , Splinter Cell Conviction Viva Pinata Party en Quiz Game als enige nieuwe :o , de rest waren allemaal games die ook op ps3 komen. (COD4, GTA4) Weliswaar houd MS voor 2007 de sterkste line up. 2008 is ander verhaal ? Geen Alan Wake, geen Fable 2 beelden, Resi5 360 excl? Verloren deal (tijdelijk weliswaar)Haze en Unreal III (ruzie met Epic?), Peter Moore die plots vertrekt! Sony Eindelijk gericht naar de games. Killzone2 en MGS4 als uitschieters.(jammer geen gameplay , wel op TGS) De mooiste en meest proffessionele presentatie. Ratchet, HSword , Drake ook Pain , Warhawk , enzo zagen er top uit. Sony deed wat het moest doen het toonde de meeste nieuwe dingen, MGS4 blijft Sony Exclusief (weliswaar de laatste onder Kojima) en Unreal , Haze komen eerst op ps3 . conferentie was veel beter dan MS ! Nintendo moet ik nog bekijken :o Je mist wel twee hoogtepunten! Jade Raymond met haar presentatie van Assassins Creed, who gives a d@mn about the game itself ;) Maar best of all, Peter Moore die probeert te gitaarspelen, priceless :D
0 Kudos

Re: E3 , Sony en MS ..mijn bevindingen

You're at the zoo, you have a popsicle. How can you be unhappy?

- Dewey

Nothing shows man's character more than by what they find ridiculous.
- Johann Wolfgang Von Goethe

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Mephisto_NL]

80%
01 Rang
voortgang
[Mephisto_NL]
geaccepteerde oplossing
Nintendo was zo slecht, die hoef je niet te bekijken.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[xboxps2ertje]

80%
01 Rang
voortgang
[xboxps2ertje]
geaccepteerde oplossing
idd Nintendo vond ik ook zwak , Zapper gun als zwakke uitschieter...Niks DS games ..nada..:(
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[K1LL3R]

80%
01 Rang
voortgang