Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 45

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
12 jul 2007
Door [Floruz]

[Floruz]

80%
01 Rang
voortgang

wel of geen psp2?

10 reacties 532 Weergaven Aangemaakt: 12-07-2007
12 jul 2007
Door [Floruz]
er zijn hier zoveel verschillende meningen over.
dus wou ik (mischien ook nog andere mensen) weten hoe jullie er over denken.

komt er wel of geen psp2?

0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[EZ8]

80%
01 Rang
voortgang
[EZ8]
geaccepteerde oplossing
Volgens mij komt er wel een psp2....
Maar geen idee wanneer en hoe of wat....

:)

Ez8
0 Kudos

Re: wel of geen psp2?

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16
80%
01 Rang
voortgang
[Jeroen van Dijk]
geaccepteerde oplossing
Nieuwe PSP is slanker, lichter, dunner, bevat high-definition output voor TV, laad sneller UMD's en bestanden vanaf memorystick, en de batterij is efficienter; twee packs aangekondigt voor Amerika, rond 'fall 2007'.

Al maanden gingen er geruchten over een redesign van de PSP. Na het supersucces van de DS-Lite (de normale DS deed onder in verkoop aan de PSP) leek het logisch dat Sony spoedig zou volgen. Sony bleef echter stellig ontkennen en liet niets los over mogelijke hardware veranderingen. Alhoewel verschillende factoren al aanduidden dat Sony de PSP nog maar eens onder de loep heeft genomen, zoals het aanvragen van patent voor nieuwe hardware en de combinatiemogelijkheden met een mobiele telefoon beloofden ook een hoop. Vandaag echter, op de E3 2007 deed Sony zijn mondje open en vertelde (helaas nog niks laten zien) over een nieuw ontwerp PSP.

De "PSP Lite" zoals hij door de pers vooralsnog genoemd wordt, zal maarliefst 33 procent lichter en 19 procent slanker zijn dan zijn voorganger. Ook zal deze nieuwe versie de mogelijkheid bieden om films, foto's en misschien zelfs games in High-Definition output over de TV af te spelen. De laadtijden voor zowel memorystick als UMD's zal ingekort worden, maar exacte details hierover zijn nog niet gegeven.

Sony wist ons al te vertellen dat de PSP Lite in meerdere versie's zal verschijnen, voorlopig nog alleen een "Piano Black" en een Ïce Silver" versie. Dat is niet alles, Star Wars fans kunnen zich verheugen op een limited-edition Darth Vader PSP. Spierwit met het van het icoon van de Dark Side op de achterkant, voortaan zal Darth Vader toezicht houden over jou PSP. Er zijn voorlopig twee packs aangekondigt voor Noord-Amerika. Ten eerste heb je de PSP Entertainment Pack, welke de zilvere of zwarte PSP bevat, de game "Daxter", 1GB memory stick Duo, en de Family Guy collection UMD. Daarnaast heb je dan de limited-edition Star Wars pack, welke dus een Dark Side PSP en het dit najaar te verschijnen, exclusief voor de PSP developed spel "Star Wars Battlefront: Renegade" bevat. Beiden zullen voor een retailprijs van $200 over de toonbank vliegen. Helaas is over andere regionen nog niks bekend gemaakt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Die Star Wars versie is mine, you hear?
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Alpha_89

80%
02 Rang
voortgang
Alpha_89
geaccepteerde oplossing
Tjah zoveel voordelen heeft hij niet sneller games laden ok, maar ik vind de laad tijden meevallen. Ik blijf dus fijn bij de "oude", "zware", "geen hd output" PSP xD
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Floruz]

80%
01 Rang
voortgang
[Floruz]
geaccepteerde oplossing
jah vind ik ook dan moet ik iets langer wachten voor minder geld...
en dat hij wat lichter is maakt me nou ook niet echt veel uit.
ik vind het juist fijn als hij zwaar is dan ligt hij wat lekkerder in je handen.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Swavinho]

80%
01 Rang
voortgang
[Swavinho]
geaccepteerde oplossing
Ik ga hem wel halen, ik zat al te twijfelen of ik de 'oude' zou kopen. Maar nu wacht ik toch even:gr8:
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[fireflymr3]

80%
01 Rang
voortgang
[fireflymr3]
geaccepteerde oplossing
Ik ga hem wel halen, ik zat al te twijfelen of ik de 'oude' zou kopen. Maar nu wacht ik toch even:gr8:

lol. De nieuwe is waarschijnlijk nog in ontwikkeling. Verre van de productie, en extreem ver van een launch in Europa. Ga jij nog 5 jaar wachten?
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Floruz]

80%
01 Rang
voortgang
[Floruz]
geaccepteerde oplossing
5 jaar zonder psp:eek:

dat hou je niet vol!:p
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Xarpius

80%
02 Rang
voortgang
Xarpius
geaccepteerde oplossing
Ik ga m in ieder geval niet halen, kheb al een PSP.. enige leuke aan de nieuwe is dat ie op de TV aangesloten kan worden.
0 Kudos

PSN ID: Xarpius :)

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Gwenne_G]

80%
01 Rang
voortgang
[Gwenne_G]
geaccepteerde oplossing
In Amerika zou hij in september moeten komen, dus in Europa zal hij dit waarschijnlijk ook nog komen.

Ben ook niet van plan om hem te kopen, de "oude" is nog goed genoeg;)
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Sander101

60%
02 Rang
voortgang
Sander101
geaccepteerde oplossing
Ik heb mijn oude meteen het raam uit geflikkerd.
Wat een poep ding dat dom schermpje mijn ogen deden pijn in de vakantie nu kan ik hem aan sluiten op een HDTV he he een normaal scherm.
Wacht ik neem geen eens een HDTV mee en in de vakantie heb ik alle tijd dus laden is ook niet erg.
Maar 1 ding hij si wel lichter en kliener...dus ook minder goed vast te pakken en hij voelt minder sterk aan.
Ik ga snel me PSP weer lijmen doei
0 Kudos

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer