Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 13

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
08 aug 2007
Door Sslust

Sslust

• Award Winner
96%
02 Rang
voortgang

Welkom bij mijn reisverslag!

71 reacties 2.171 Weergaven Aangemaakt: 08-08-2007
08 aug 2007
Door Sslust
Hallo en welkom allemaal, Net als vorig jaar ga ik weer op reis naar Leipzig. Eenmaal daar aangekomen ga ik druk aan het werk. Ja, mensen, Sslust werkt zich weer uit de naad voor jullie. Het is erg oneerlijk verdeeld allemaal, maar iemand moet het toch doen he ;) Helaas, arme ik moet naar Leipzig om daar spelletjes te spelen, mooie auto's en nog mooiere dames te fotograferen, bradwurst te eten en natuurlijk een biertje of twee te nuttigen. Zoals jullie wel begrijpen zie ik daar natuurlijk enorm tegen op. Maar om het mij te vergemakkelijken en om jullie de informatie te geven waarop jullie zitten te wachten hoor ik graag van jullie of er specifieke games, characters of delen van games zijn waar jullie meer van willen zien, weten en horen. Dan ga ik mijn best doen om daar rond te hollen en dat voor elkaar te krijgen. Tenminste, als ik niet bezig ben goodies te graaien :D Dus laat het me weten hieronder en verder kan je dit gedeelte van het forum in gaten houden voor mijn reisverslag in Leipzig. :gr8:
0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
07
/16

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang
FCBier_NL
geaccepteerde oplossing
Ik weet dat de biertjes in Duitsland groot zijn, maar 2 biertjes.....das wel een beetje weinig hoor :D

Ik zal je verslagen in ieder geval zekers checken, altijd leuk om nieuwe dingen te horen.

Zelf zou ik graag meer info willen hebben over de game The Eye of Judgement. :gr8:
0 Kudos

Re: Welkom bij mijn reisverslag!

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

cd_BE

• MVP
97%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing

Dan ga ik mijn best doen om daar rond te holen en dat voor elkaar te krijgen. Tenminste, als ik niet bezig ben goodies te graaien :D

Ben je zeker dat je al niet aan het oefenen bent met het bier? :p

Ik zou wel foto's willen zien van die dames, heu ik bedoel info of die Afrika game van Daisaku Ikejiri.

Afrika is a next gen game for the PS3 featuring faithful replications of much of Africa's flora and fauna.

Daar is geen info meer van te zien of horen
0 Kudos

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

mastadave

60%
02 Rang
voortgang
mastadave
geaccepteerde oplossing
Hallo en welkom allemaal,

Net als vorig jaar ga ik weer op reis naar Leipzig. Eenmaal daar aangekomen ga ik druk aan het werk. Ja, mensen, Sslust werkt zich weer uit de naad voor jullie. Het is erg oneerlijk verdeeld allemaal, maar iemand moet het toch doen he ;) Helaas, arme ik moet naar Leipzig om daar spelletjes te spelen, mooie auto's en nog mooiere dames te fotograferen, bradwurst te eten en natuurlijk een biertje of twee te nuttigen.

Zoals jullie wel begrijpen zie ik daar natuurlijk enorm tegen op. Maar om het mij te vergemakkelijken en om jullie de informatie te geven waarop jullie zitten te wachten hoor ik graag van jullie of er specifieke games, characters of delen van games zijn waar jullie meer van willen zien, weten en horen.

Dan ga ik mijn best doen om daar rond te holen en dat voor elkaar te krijgen. Tenminste, als ik niet bezig ben goodies te graaien :D

Dus laat het me weten hieronder en verder kan je dit gedeelte van het forum in gaten houden voor mijn reisverslag in Leipzig. :gr8:

K WIL DAT WERK BEST OVERNEMEN VAN JOU :) VIND T ECHT NIET ERG :)
0 Kudos

one shot = one kill

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
03
/16

Daanoontje

• Award Winner
90%
03 Rang
voortgang
Daanoontje
geaccepteerde oplossing
Neem een goodie voor me mee D: Have fun daar, en denk aan ons als jij daar lol aan het maken bent XD. Nee joh grapje ik hoop dat het daa leuk gaat worden en dat we wat leuke dingen te zien krijgen.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

wesp

49%
02 Rang
voortgang
wesp
geaccepteerde oplossing
ja veel pezier daar. ik zou nog wel wat ingame filmpjes willen zien van Killzone 2 en assasins creed. en wat meer info over ut 2007/3 want sommige zeggen dat je tegen pc en x360 kan maar ik betwijfel het ik hoop het igg. en home natuurlijk mischien hebben ze het al wel klaar en kunnen we het downloaden na leipzig:D :p
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
03
/16

malanicki

86%
03 Rang
voortgang
malanicki
geaccepteerde oplossing
Ik zou wel wat meer willen zien van CoD4 als dat mogelijk zou zijn.
Alvast bedankt

Veel plezier :gr8: en geniet ervan :)
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
03
/16

Jerommeke

• Beta Tester
78%
03 Rang
voortgang
Jerommeke
geaccepteerde oplossing
ik zou graag weten wat sony voor ons allemaal in petto heeft en dan heb ik het niet op games maar op updates en extra mogelijkheden ^^
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Dignus]

80%
01 Rang
voortgang
[Dignus]
geaccepteerde oplossing
of er een draadloze stuurwiel komt en een vette gun game zoals time crisis.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
02
/16

sneezle

• Beta Tester
60%
02 Rang
voortgang
sneezle
geaccepteerde oplossing
ben erg benieuwd wat voor nieuws er over MGS4 wordt verteld.
En Ben ik beniewd hoe het er dit jaar uit ziet.:gr8:
0 Kudos

sneezle TrophyCard
Console: PS3 500GB
Accessoires: 1x Dualshock 3 , 1x sixaxis-- 1x Official sony playstation headset -- 1x Playstation eye
Aantal games: 88

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

TripleDisaster

64%
02 Rang
voortgang
TripleDisaster
geaccepteerde oplossing
en wat meer info over ut 2007/3 want sommige zeggen dat je tegen pc en x360 kan maar ik betwijfel het ik hoop het igg.

Je twijfels zijn gegrond hoor.
Je kan op je PS3 spelen met muis en keyboard, but that's it.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

SniperEye

60%
02 Rang
voortgang
SniperEye
geaccepteerde oplossing
Waar ik erg benieuwd naar ben is of er al meer bekend geworden is over het spel Crysis van Crytek. Crytek was overwegende om mogelijk dit spel ook uit te brengen op PS3 en Xbox. Nu is deze alleen beschikbaar voor de PC met hele zware grafische kaarten e.d. Een eitje voor de PS3 zou je dan zeggen :gr8:
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Kronos]

80%
01 Rang
voortgang
[Kronos]
geaccepteerde oplossing
Wel Hideo interviewen he :o
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

FrankieXL

64%
02 Rang
voortgang
FrankieXL
geaccepteerde oplossing
littlebigplanet nieuws zou wel lkr zijn :)
0 Kudos

Greetings,
FrankieXL

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
07
/16

FCBier_NL

• Beta Tester
96%
07 Rang
voortgang
FCBier_NL
geaccepteerde oplossing
Ik weet niet of het allemaal aanwezig is, maar ik wil ook graag meer info over PES! (enige game die ik een heel jaar lang kan spelen ;) )En vandaag fresh binnen: er komt een nieuwe Timesplitters aan :gr8: Misschien kun je daar iets meer over te weten komen?

Veel replies zijn er nog niet, maar volgens mij kom je nu al niet aan slapen toe als je voor iedereen aan de slag wilt gaan :D
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

wesp

49%
02 Rang
voortgang
wesp
geaccepteerde oplossing
Je twijfels zijn gegrond hoor.
Je kan op je PS3 spelen met muis en keyboard, but that's it.

ja dacht ik al jammer:(
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[iCe.SwoRd]

80%
01 Rang
voortgang
[iCe.SwoRd]
geaccepteerde oplossing
Hallo en welkom allemaal, Net als vorig jaar ga ik weer op reis naar Leipzig. Eenmaal daar aangekomen ga ik druk aan het werk. Ja, mensen, Sslust werkt zich weer uit de naad voor jullie. Het is erg oneerlijk verdeeld allemaal, maar iemand moet het toch doen he ;) Helaas, arme ik moet naar Leipzig om daar spelletjes te spelen, mooie auto's en nog mooiere dames te fotograferen, bradwurst te eten en natuurlijk een biertje of twee te nuttigen. Zoals jullie wel begrijpen zie ik daar natuurlijk enorm tegen op. Maar om het mij te vergemakkelijken en om jullie de informatie te geven waarop jullie zitten te wachten hoor ik graag van jullie of er specifieke games, characters of delen van games zijn waar jullie meer van willen zien, weten en horen. Dan ga ik mijn best doen om daar rond te holen en dat voor elkaar te krijgen. Tenminste, als ik niet bezig ben goodies te graaien :D Dus laat het me weten hieronder en verder kan je dit gedeelte van het forum in gaten houden voor mijn reisverslag in Leipzig. :gr8: dat, kz en bf :D :p
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16

[Dignus]

80%
01 Rang
voortgang
[Dignus]
geaccepteerde oplossing
Wanneer home eens eindelijk beschikbaar is... + alle updates wat we nog gemist hebben.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
02
/16

Sslust

• Award Winner
96%
02 Rang
voortgang
Sslust
geaccepteerde oplossing
Veel replies zijn er nog niet, maar volgens mij kom je nu al niet aan slapen toe als je voor iedereen aan de slag wilt gaan :D Vorig jaar had ik een boodschappen lijstje gemaakt en ben toen door de beurs gerent en heb volgens mij alles en iedereen z'n wensen wel kunnen vervullen. Voor zover dat mogelijk is natuurlijk. Als het er niet is daar, kan ik er ook geen informatie over verstrekken. Ah ja, ik doe me best. We zien wel :D
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
04
/16

Banaan_us

• Award Winner
90%
04 Rang
voortgang
Banaan_us
geaccepteerde oplossing
Hallo en welkom allemaal,

Net als vorig jaar ga ik weer op reis naar Leipzig. Eenmaal daar aangekomen ga ik druk aan het werk. Ja, mensen, Sslust werkt zich weer uit de naad voor jullie. Het is erg oneerlijk verdeeld allemaal, maar iemand moet het toch doen he ;) Helaas, arme ik moet naar Leipzig om daar spelletjes te spelen, mooie auto's en nog mooiere dames te fotograferen, bradwurst te eten en natuurlijk een biertje of twee te nuttigen.

Zoals jullie wel begrijpen zie ik daar natuurlijk enorm tegen op. Maar om het mij te vergemakkelijken en om jullie de informatie te geven waarop jullie zitten te wachten hoor ik graag van jullie of er specifieke games, characters of delen van games zijn waar jullie meer van willen zien, weten en horen.

Dan ga ik mijn best doen om daar rond te hollen en dat voor elkaar te krijgen. Tenminste, als ik niet bezig ben goodies te graaien :D

Dus laat het me weten hieronder en verder kan je dit gedeelte van het forum in gaten houden voor mijn reisverslag in Leipzig. :gr8:

Gezelschap nodig:D :rolleyes:
0 Kudos

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

cd_BE

• MVP
97%
09 Rang
voortgang
cd_BE
geaccepteerde oplossing
Hij gaat al met een heel gevolg ;) Er is zelfs een tolk bij :D
0 Kudos

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer