Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 61

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02 jan 2018
Door Fr5ts

Fr5ts

44%
02 Rang
voortgang

Geheugenkaart PS Vita verkopen

2 reacties 111 Weergaven Aangemaakt: 02-01-2018
02 jan 2018
Door Fr5ts

Hallo!!

Onlangs heb ik mijn PS Vita verkocht. Voordat ik deze verkocht heb ik deze uiteraard geformatteerd, echter kwam ik onlangs nog een losse geheugenkaart tegen voor de Vita. Deze wil ik nu ook verkopen aangezien ik er niets meer aan heb zonder mijn Vita.

Doch maak ik nog wel fervent gebruik van mijn PS4, ik wil dus niet dat wanneer ik mijn geheugenkaart verkoop mensen hierdoor op mijn account kunnen inloggen. Het los formatteren van deze kaart is niet mogelijk aangezien ik geen Vita meer in mijn bezit heb.

Mijn vraag is dus de volgende;

Wanneer ik mijn geheugenkaart van de PS Vita verkoop zonder dat ik deze kan formatteren, kan de koper dan ongevraagd in mijn PSN account komen?

Alvast bedankt!

Beantwoorden
0 Kudos
reactie
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
06
/16

Starscreamer028

• Beta Tester
97%
06 Rang
voortgang
Starscreamer028
geaccepteerde oplossing

De enige data die ik op mijn Vita (en jij waarschijnlijk ook) heb staan zijn de opgeslagen games (evt foto's en muziek).

Die nieuwe eigenaar van de kaart kan deze zonder jou account de games niet downloaden.

Het account is na mijn weten verbonden met je VITA (intern) je kaartje heeft er niks mee te doen.

Maar voor die paar cent wat je nog kan krijgen voor zon kaartje zou ik zeggen houden 

Beantwoorden
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Fr5ts

44%
02 Rang
voortgang
Fr5ts
geaccepteerde oplossing

Bedankt voor je reactie Starscreamer. De kaart bevat geen foto's en/of muziek meer, alleen een spel welke ik had gedownload en verder niets. Ik kan het kaartje wel houden, maar zonder PS Vita heb ik er heel weinig aan. Ik was helemaal vergeten dat ik deze nog kan liggen en heb geen vrienden met een Vita meer welke ik er blij mee kan maken, vandaar de keuze om hem dan maar te verkopen.

Als er dus niet op mijn account ingelogd kan worden ben ik er vanaf en kan ik iemand anders voor een klein prijsje er weer blij mee maken!

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer