Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
ik zou graag een ps vita aanschaffen maar heb een paar vragen. ik heb een ps4 dan zou ik mijn ps vita natuurlijk kunnen verbinden. maar moet ik games voor mijn ps vita halen als ik die op mijn ps4 al heb ?
Als je bijvoorbeeld Minecraft hebt op je PS4 dan dien je hem opnieuw aan te schaffen voor je Vita.
Heb je ooit cross over (veel plus games) dan kan je die wel installeren op je Vita.
Voorbeeld... day of tentacle
ik speel 3 kwart van de tijd op mijn ps4 FIFA dus dat betekend dat ik op mijn ps vita dan ook FIFA moet kopen
@Starscreamer028
Je en nee...
Als je Fifa wilt spelen die je op de PS4 hebt via Remote play dan niet.
Wil je FIFA maar dan de VITA versie spelen dan wel.
@MissPotatoNLja want het is de bedoeling als bijvoorbeeld mijn ouders gaan zeuren dat ik moet stoppen met gamen op mijn ps4 ( die staat boven) dat ik dan beneden door kan gaan met het zelfde spel
@PBJ85remote play dus.
Nee dan hoef je de game niet aan te schaffen voor de vita.
Lees ook:
Handleiding Remote play over WIFI
Let op:
1. Op de Vita zitten niet precies dezelfde knoppen als op een PS4 controller (geen idee of dat impact heeft op Fifa, dat speel ik nl . niet :-))
2. Alle spellen zouden het moeten ondersteunen voor zover ik weet, maar als de spellen geen goede alternative controls bieden heb je een uitdaging...
3. Vita's zijn lastig te krijgen in NL. (Zijn ze er eigenlijk nog wel?) Soms ligt er nog een verdwaald exemplaar bij een Bart Smit / Intertoys oid. in het magazijn, zelfs al ligt er geen lege doos meer in de winkel. Zo kom ik ook aan de mijne: gewoon gevraagd, en ja, ze hadden er nog eentje.
ik heb de website gekeken van bartsmit, intertoys, mediamarkt enz. er staat niks op die website's. de enige website dat ik hem heb kunnen vinden was bol.com en daar kost die nog 400 euro zou ik mogen vragen hoeveel jij ervoor hebt betaalt?
@BLuezNL
marktplaats/nedgame.nl/gamemania/nextlevel en nog wel een hoop die nog wat hebben liggen dus gewoon eens zoeken welke gameshops in jou regio zitten
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info
Wij gebruiken cookies om je ervaring en de advertenties op deze en andere websites te personaliseren. Klik hier voor meer informatie of om de instellingen te wijzingen.