Odpowiedz
Chcesz dołączyć?

Zaloguj się, aby kontynuować

  • 55

    Nowe wiadomości z ostatniej godziny

  • Otrzymaj odpowiedź w ciągu minut

  • 92%

    92% procent wiadomości, na które odpowiedziano

Accepted Solution

View Original

Problem Rozwiązany

Otwórz pierwszy post
30 paź 2012
Przez szymonnysa

szymonnysa

  • Offline
78%
02 Ranga
Postęp
Zaakceptowane rozwiązanie

NEAR

1 ODPOWIEDŹ 570 Wyświetleń Stworzony 30-10-2012
30 paź 2012
Przez szymonnysa

Drodzy koledzy posiadacze PS Vita czy moze mi ktos wytlumaczyc co to jest Near i do czego sluzy ??? Jestem nowym posiadaczem vity wiec prosze o zrozumienie :)

Odpowiedz
0 Kudos
ODPOWIEDŹ
ETYKIETY:

Zaakceptowane rozwiązania

Accepted Solution

View Original

Problem Rozwiązany

Otwórz pierwszy post
MVP
11
/16

duncandes

  • MVP
  • Offline
98%
11 Ranga
Postęp
duncandes
Zaakceptowane Rozwiązania

Aplikacja Near pozwala Ci przeszukać okolicę w poszukiwaniu innych graczy lub/i prezentów bądź wyzwań, które zostawili. Zakres poszukiwań wynosi bodajrze 6 km (chyba - nie jestem pewien).

 

Dzięki aplikacji near możesz poznać nowe osoby z okolicy, które podobnie jak Ty posiadają PS Vita.

Jeżeli zostaną odszukani, możesz zapoznać się z ich profilem i (o ile udostępniają taką inforamcję) historią gier.

 

Sam w ten sposób poznałem kilka fajnych osób, z którymi regularnie rozmawiam. Niestety nasze zainteresowania co do gier się rozmijają :) ale pogadać też fajnie.

 

Tu masz jakieś oficjalne wideo. Zapoznaj się.

 

http://www.youtube.com/watch?v=oXcE7fXbgqk&feature=g-user-u

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Odpowiedz
0 Kudos

Re: NEAR


Wszystkie odpowiedzi

Accepted Solution

View Original

Problem Rozwiązany

Otwórz pierwszy post
MVP
11
/16

duncandes

  • MVP
  • Offline
98%
11 Ranga
Postęp
duncandes
Zaakceptowane Rozwiązania

Aplikacja Near pozwala Ci przeszukać okolicę w poszukiwaniu innych graczy lub/i prezentów bądź wyzwań, które zostawili. Zakres poszukiwań wynosi bodajrze 6 km (chyba - nie jestem pewien).

 

Dzięki aplikacji near możesz poznać nowe osoby z okolicy, które podobnie jak Ty posiadają PS Vita.

Jeżeli zostaną odszukani, możesz zapoznać się z ich profilem i (o ile udostępniają taką inforamcję) historią gier.

 

Sam w ten sposób poznałem kilka fajnych osób, z którymi regularnie rozmawiam. Niestety nasze zainteresowania co do gier się rozmijają :) ale pogadać też fajnie.

 

Tu masz jakieś oficjalne wideo. Zapoznaj się.

 

http://www.youtube.com/watch?v=oXcE7fXbgqk&feature=g-user-u

 

Odpowiedz
0 Kudos

Re: NEAR