Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
Hallo!
Ik ben van plan Digimon Story: Cyber Sleuth te kopen voor Ps Vita. Helaas wordt deze niet fysiek uitgebracht in Europa (wel digitaal). Daarom wou ik een Engels gesubde (fysieke) versie importeren vanuit Asia.
Hoe zit dit nu echter met DLC's? Kan ik via PSN nog DLC's voor deze game aanschaffen, of kunnen deze niet geactiveerd worden wegens het verschil in regio?
Opgelost! Ga naar oplossing
als het goed is zijn dlc's regio locked. Je zal dan een aziatisch account moeten aanmaken en vervolgens een aziatische dlc code kopen (als het goed is)
EDIT: meteen na het plaatsen van het bericht ff opgezocht en idd je moet dan ene aziatisch account en aziatische dlc code hebben
als het goed is zijn dlc's regio locked. Je zal dan een aziatisch account moeten aanmaken en vervolgens een aziatische dlc code kopen (als het goed is)
EDIT: meteen na het plaatsen van het bericht ff opgezocht en idd je moet dan ene aziatisch account en aziatische dlc code hebben
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info
Wij gebruiken cookies om je ervaring en de advertenties op deze en andere websites te personaliseren. Klik hier voor meer informatie of om de instellingen te wijzingen.