Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een trigger grip voor de PS Vita. Het is geen officieel sony product, maar van een onafhankelijke Japanse ontwikkelaar. De grip voegt de knoppen L2 en R2 toe aan de Vita.
Heeft iemand toevallig zo'n ding liggen die hem wil verkopen?
Gr Jelle
ik weet dat de grip er is idd... maar nog nooit hier in nederland gezien!
Misschien via Play-asia ? http://www.play-asia.com/games/playstation_vita/accessories/all_accessories/14/7127t#fc=g:87
Ik kwam hem tegen! Als ik me niet vergis gaat dit om de vita 2000 versie, ik heb de 1000 versie (de originele) Daar kan ik helemaal niets van vinden.. Behalve voor 80+ euro op ebay
@KennelothAh ik zie het al, deze vervangt de triggers van de vita met andere triggers. Ik ben op zoek naar een grip die de gewone triggers behoudt, maar daaronder nog L2 R2 heeft. Dat is handig voor remoteplay vanaf de PS4, omdat je anders dat onhandige backtouchpanel moet gebruiken.
Toch bedankt voor je reactie! (ik had hem bijna besteld)
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info
Wij gebruiken cookies om je ervaring en de advertenties op deze en andere websites te personaliseren. Klik hier voor meer informatie of om de instellingen te wijzingen.