Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
Opgelost! Ga naar oplossing
je kunt gewoon de PS4 versie aanzetten van fifa en daar vanuit kun je remote play naar je vita.
Lees hier verder over remote play
@DjZygoEr komt nog maar een handje vol games (disk noem ik het voor gemak) uit voor de Vita.
Digitaal nog best veel maar vooral Japanse games (wel vertaald na Engels)
De Vita is prachtig apparaat (heb er zelf ook 1) maar als je hem voor FIFA koopt zou ik adviseren om via Marktplaats te zoeken na een 2e hands versie van FIFA 15 Let op tegenwoordig wordt het ook al moeilijker om er geheugen kaarten (voor digitale games) ervoor te kopen.
Kan fifa 18 op ps vita komen want er komen alleen maar slechte games op ps vita en ik zou het echt heel leuk vinden als er fifa 18 op ps vita is en wwe 2k18
Ik ben bang dat de nieuwe Fifa niet uit zal komen voor de Vita, er is weinig tot geen ondersteuning meer voor deze prachtige handheld. Wat je zou kunnen doen is remote play gebruiken.
Moet ik game op ps vita kopen om fifa18 vam ps4 remote spelen? og alleen op ps4 moet die geinstalleerd zijn?
@Kennelothje kunt gewoon de PS4 versie aanzetten van fifa en daar vanuit kun je remote play naar je vita.
Lees hier verder over remote play
@DjZygoWebsite ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info
Wij gebruiken cookies om je ervaring en de advertenties op deze en andere websites te personaliseren. Klik hier voor meer informatie of om de instellingen te wijzingen.