Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 53

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
16 Oct 2007
By [lasbid]

[lasbid]

80%
01 Rank
Progress

ea tilkobling kutter ut :S hjeeeelp

2 Replies 1,657 Views Created 16-10-2007
16 Oct 2007
By [lasbid]
Hei, jeg sendte mail til eanorge, men får ikke svar, sendte for 2 dager siden., men her får dere en litt mer konkret mail om hva som skjer når problemene oppstår og håper noen der ute kan hjelpe meg.

Jeg begynte å skulle spille online for noen dager siden, første dagen funket alt helt perfekt som det skulle, har sterkt internett signal.
Jeg har prøvd å slette internett kontoen og ea kontoen som ligger på memory card`et, men funket da bare en kamp så skjedde det samme problemet igjen...
men neste dag jeg skulle spille online så skjedde dette:

Eksempler på problemer:
1. Når jeg skal starte opp en kamp mot en motstander i online, 2 sek før det er avspark så står det
2. Når jeg trykker på spill nå, eller går inn på spillmoduser for å spille mot en annen spiller så kommer dette opp før det står hvem jeg skal spille mot
3. Når jeg skal starte en kamp, så kan plutselig alt henge seg opp og jeg må restarte playstation.

Alt dette skjer bare når jeg tilkobler meg online.

Håper dere kan svare meg så fort dere kan og hjelpe meg med dette problemet =)
0 Kudos
Reply
LABELS:
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Rooneyvalencia

21%
02 Rank
Progress
Rooneyvalencia
Accepted Solution

@[lasbid] wrote:
Hei, jeg sendte mail til eanorge, men får ikke svar, sendte for 2 dager siden., men her får dere en litt mer konkret mail om hva som skjer når problemene oppstår og håper noen der ute kan hjelpe meg.

Jeg begynte å skulle spille online for noen dager siden, første dagen funket alt helt perfekt som det skulle, har sterkt internett signal.
Jeg har prøvd å slette internett kontoen og ea kontoen som ligger på memory card`et, men funket da bare en kamp så skjedde det samme problemet igjen...
men neste dag jeg skulle spille online så skjedde dette:

Eksempler på problemer:
1. Når jeg skal starte opp en kamp mot en motstander i online, 2 sek før det er avspark så står det
2. Når jeg trykker på spill nå, eller går inn på spillmoduser for å spille mot en annen spiller så kommer dette opp før det står hvem jeg skal spille mot
3. Når jeg skal starte en kamp, så kan plutselig alt henge seg opp og jeg må restarte playstation.

Alt dette skjer bare når jeg tilkobler meg online.

Håper dere kan svare meg så fort dere kan og hjelpe meg med dette problemet =)

0 Kudos

Hva er mail adressen til ea?

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Rooneyvalencia

21%
02 Rank
Progress