Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 48

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
22 nov 2007
Door [Ducaboy996]

[Ducaboy996]

80%
01 Rang
voortgang

God of War 2

30 reacties 5.346 Weergaven Aangemaakt: 22-11-2007
22 nov 2007
Door [Ducaboy996]
zit momenteel in het level waar je de tijd kan bevriezen, maar ik geraak niet meer uit die onderste van de twee verdiepingen. Probeer telkens de tijd te bevriezen en dan snel snel naar de 2 oprijzende zuilen te lopen om zo terug op het bovenste verdiep te geraken maar het lukt me absoluut niet; wat doe ik fout ?
0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

rhanny

60%
02 Rang
voortgang
rhanny
geaccepteerde oplossing
Hoelang duurt deze game ongeveer om uit te spelen?
0 Kudos

Re: God of War 2

Rhan

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
01
/16
80%
01 Rang
voortgang
[Ne Mutlu Türküm]
geaccepteerde oplossing
Ik heb het in 22 uurtjes uitgespeeld, maar ik speelde het wel op hard mode.
gemiddeld denk ik 17 uurtjes
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

claeye

60%
02 Rang
voortgang
claeye
geaccepteerde oplossing
ik zit nu vast bij ruins of the forgotten
zo je komt dan in die cirkel en je moet op 2 knoppen gaan staan op die ene knop leg je dat lijk dan gaat er deel van dat hek open en jijzelf moet op de andere knop gaan staan maar eens je eraf gaat gaat da een stuk hek trug dicht
de tijd freezen lukt niet dus wat moet ik doen?

ben al aan het zien op stuckgamer.com als ik het dan nog niet kan laat ik nog wel iets wete
merci voor de site

heb het ondertussen al gevonden
0 Kudos

claeye TrophyCard

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

HoefMeistert

96%
02 Rang
voortgang
HoefMeistert
geaccepteerde oplossing

Je moet het "lijk" in het water gooien (de muur erachter kapot maken) en dan snel naar die andere kant. Lijk op die knop leggen. Zelf op de middelste gaan staan en voila.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

fisher007

60%
02 Rang
voortgang
fisher007
geaccepteerde oplossing
Kan ik me niet meer herinneren. Hoe ziet het level er uit?..
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
04
/16

pplakke

81%
04 Rang
voortgang
pplakke
geaccepteerde oplossing
help ik zit vast in het eerste level op dat paard de mizerie begint waneer ik er af val er komt linksonder een joystikje dat beweegt ofzo en ik doe dat maar blijf valen en ben dan dood wat moet ik nu doen ?
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

vreetbig

22%
02 Rang
voortgang
vreetbig
geaccepteerde oplossing

ik speel zelf god of war 1 sinds 2 dagen,,,ik zit nu in de treasure room,,maar kom niet meer verder dan dat,,,weet niet meer wat ik moet doen om verder te komen,,je kunt dan naar boven en dan loop je als het ware over de daken en dan kun je van dak naar dak springen,,,maar da's ook het enigste wa je kunt doen,,,verder kun je met touwen naar een ander dak slingeren,,en daar staan dan een zooi kisten met power-up gevallen,maar dan wordt je neergeschoten door die rode pijlen van een ander dak waar je niet heen kan springen,,,en je kunt aan een man vragen of hij de brug wil ophalen maar dat doet die niet omdat hij bang is dat er monsters komen,,,komt iemand dit bekend voor???,,,reageer dan alstublieft,,,want ik weet het echt niet meer,,,de check up point heet treasure room in athene,,

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

RatchetXilla

60%
02 Rang
voortgang
RatchetXilla
geaccepteerde oplossing

vreetbig schreef:

ik speel zelf god of war 1 sinds 2 dagen,,,ik zit nu in de treasure room,,maar kom niet meer verder dan dat,,,weet niet meer wat ik moet doen om verder te komen,,je kunt dan naar boven en dan loop je als het ware over de daken en dan kun je van dak naar dak springen,,,maar da's ook het enigste wa je kunt doen,,,verder kun je met touwen naar een ander dak slingeren,,en daar staan dan een zooi kisten met power-up gevallen,maar dan wordt je neergeschoten door die rode pijlen van een ander dak waar je niet heen kan springen,,,en je kunt aan een man vragen of hij de brug wil ophalen maar dat doet die niet omdat hij bang is dat er monsters komen,,,komt iemand dit bekend voor???,,,reageer dan alstublieft,,,want ik weet het echt niet meer,,,de check up point heet treasure room in athene,,

***** daar zat ik de eerste keer ook vast.

Je moet terug gaan van die save point en ergens op een gebouw staan rangers negeer die beesten en ga dan naar dat gebouw er staat daar een balista en die moet je pakken en in dat gebouw pakken Daar staat er ergens een hendel waarmee je een ladder kunt laten tevoor schijn komen maar voor je die hendel ziet moet je ook een door oppen doen met R2 en dan moet je een paar keer met die hendel prutsen en dan staat je ballistaz recht en dan kun je met de ballista een door kapot schieten en dan krijg je de donder kracht van Zeus en met die kracht kun je die man die de brug niet wil op en doen ook doden en ook die rangers doden.

En als je het nog steed sniet begrijpt is hier een youtube filmpje :).

(voor dat je die man tegen komt) 

http://www.youtube.com/watch?v=yuXQA2h17Js&feature=related

(na dat je de man etegen komt en je de ballista juist vind)

http://www.youtube.com/watch?v=wm8Lh-QK2kM

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Tekkenfanaat

52%
02 Rang
voortgang
Tekkenfanaat
geaccepteerde oplossing

@RatchetXilla: Ik kom je ook overal tegen, en wat een leuke sig! :P

Iemand hierboven had het over 17 uur om uit te spelen.. op zijn allermoeilijkst neem ik dan aan. Want op normaal loop je er echt wel in een uur of 10 doorheen hoor. Niet dat je mij hoort klagen :D Als je het vaker uitspeelt gaat het steeds sneller. That reminds me, ik moet nogsteeds Titan Mode uitspelen..

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

ninosm1

37%
02 Rang
voortgang