Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 30

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
09 mrt 2009
Door Mellaah

Mellaah

24%
02 Rang
voortgang

Micro Machines V4

2 reacties 1.080 Weergaven Aangemaakt: 09-03-2009
09 mrt 2009
Door Mellaah

Enige tijd geleden speciaal omdat ik voorheen altijd PS2 speelde, een 60Gb model gehaald met ondersteuning voor PS2 games zodat ik altijd nog een keertje alle oude PS2 titels kon spelen, zoals bijvoorbeeld Micro Machines v4.

Echter ondervind ik helaas wat problemen met Micro Machines V4 op m'n PS3. Ik krijg de extra controllers van speler 3 en 4 niet werkzaam wat ik ook probeer. Heb de controllers al op alle mogelijke poorten toegewezen, usb naar ps2 controller converters geprobeerd en noem maar op.

Vroeg me af of er iemand hier is die em ook heeft liggen en dit zelfde probleem ook ondervind? Kan namelijk helaas baar weinig over dit probleem, laat staan het spel zelf, informatie vinden.

0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Heruva

96%
02 Rang
voortgang
Heruva
geaccepteerde oplossing

Weet niet als je hier nog een antwoord op wil of nodig hebt, is al een oude post...
Lijkt mij meer een ps3-related vraag te zijn.

Misschien moet je eerst eens proberen om de extra controllers aan te zetten en ze een volgnummer te geven voordat je de game opstart (als je dit nog niet geprobeerd hebt)

Heb je deze vraag eventueel al eens in het ps3 forum gesteld?

0 Kudos

Re: Micro Machines V4

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

Mellaah

24%
02 Rang
voortgang
Mellaah
geaccepteerde oplossing

Geloof me, ik heb echt alle mogelijke combinaties al geprobeerd. Vooraf, tussendoor, achteraf, alle usb poorten af, diverse controller combis van ps2 en ps3. Zodra je meer als 2 controllers aansluit of connect begint de controller toewijzing te flippen en verdwijnen afhankelijk van hoe je connect er controllers. Ze krijgen ook hele vage nummers toegewezen.

Zelfs een UK pal versie besteld naast mijn eigen NL pal versie. Ook dit mocht niet baten. Lijkt idd een PS3 issue te zijn.

Had deze vraag dacht ik ook in het PS3 forum geplaats, maar blijken helaas weinig fans van dit spel. 

0 Kudos

Re: Micro Machines V4

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer