Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 47

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
26 Jan 2010
By songohann

songohann

25%
02 Rank
Progress

PS3 fryser i spillet

5 Replies 3,613 Views Created 26-01-2010
26 Jan 2010
By songohann

Hjelp PS3en min fryser hver gang i spillet etter 15-20min. Jeg vet ikke hvorfor, det er en 60gb med firmware 3.15

Jeg trodde det kan være hardisken så jeg byttet den ut, men det hjalp ikke. Kan det være firmwaren? Jeg kan spille av vanlige DVD uten problemer.

0 Kudos
Reply
LABELS:
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
06
/16

EncodedFun

• Award Winner
92%
06 Rank
Progress
EncodedFun
Accepted Solution

Hvis din PS3 står et sted hvor den ikke har tilgang til "frisk" luft så kan den godt blive meget varm, som så kan gøre at den genstarter. Hvis dette ikke er tilfældet, så kan du evt. prøve at resette den for at se om det skulle hjælpe.

0 Kudos

Re: PS3 fryser i spillet

YES, YES, YES..finally i have had my 60GB PS3 fixed,
so now i can play again. :)

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

songohann

25%
02 Rank
Progress
songohann
Accepted Solution

Hvis du mener reset den med å reformartere den og slikt så har jeg gjordt dette, den står nå på et vell luftig plass, kan det være at blueray spilleren har blitt skadda?

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

homerocket

27%
02 Rank
Progress
homerocket
Accepted Solution

Hey..

Jeg har lige precis det samme problem, min er også den første der kom til europa.

Min gør det når jeg skal starte ny bane eller når jeg er dø og nogen gange ved den slet ikke at der er en disc i, Men den kan godt afspille dvd uden problemer det er lige så snart at det er et spille så går den helt i ged..

Den står hvor der er rigligt plads til at den får luft..

Håber der er nogen der kan hjælpe med det for fik afvide at det koster 1000 kr og få den sendt afsted til rep og de penge vil jeg da helst gerne undgå at skulle op med hvis det er noget man selv kan ordne og den har jo heller ikke været helt billige i forvejen..

Jeg undskylder hvis der er stavefejl..

MVH. Homerocket 

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
06
/16

EncodedFun

• Award Winner
92%
06 Rank
Progress
EncodedFun
Accepted Solution

Til jer begge der har problemer med PS3`en.

Det lyder som om at jeres Blueray drev er ved at gå død, min egen 60 GB PS3 har præcis det sammen problem..altså at jeg godt kan loade den første bane i et spil men når min PS3 så skal til at loade den næste bane så fryser den fuldstændigt.

Men som hoved regel, så skal man altid prøve at resette sin PS3 og hvis det ikke hjælper så kan man prøve at gendanne PS3`en.(husk backup inden du gendanner din PS3)

Hvis ingen af disse ting virker så er der nok ikke andre muligheder end at sende den ind til rep.

Personligt så ved jeg at det er mit Blueray drev som er slidt og derfor skal údskiftes, dette koster ca. 1000 kr hos Neverboot.dk.

Men det er den eneste mulighed jeg har vis jeg gerne vil beholde min 60 GB PS3, Neverboot giver 3 mdr`s garanti på en udskiftning af et Blueray drev, så måske var det en mulighed. :)

Jeg håber det hjælper lidt...Encoded

0 Kudos

YES, YES, YES..finally i have had my 60GB PS3 fixed,
so now i can play again. :)

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Bjels

21%
02 Rank
Progress
Bjels
Accepted Solution
Har selv haft problemer med det ....har fixet det ved at sætte kabel i til internet
0 Kudos

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel