New messages in the last hour
Get a response within minutes
92% percent of messages responded to
kan ikke loge på min ps3 den siger hele tiden at mit password eller email er forkert jeg er nødt til at skifte min e-mail fra xxxx@mail.dk til xxxx@hotmail.dk.. da jeg nødt til at skifte min internet-udbyder, og jeg vil mister min e-mail xxxxx@mail.dk jeg bruger til at logge ind på ps3..fra /01/01-2014.. jeg kan ikke finde nogen steder hvor man kan ændre sin email.. den gammel email har jeg ikke mere..kan ikke få sendt en ny email fra min ps3 da det jo kun er password man kan få sendt hvad gøre man håber at nogen kan hjælpe mig
ps kan heller ikke logge på mit viaplay via ps3 da jeg ikke kan logge på..:(
hej tak for info...men det kan jeg ikke loge på min ps3 . den siger at mit at mit password eller email er forkert jeg har ikke noge gammel email..har kun email reg.på ps3 nå jeg vil logge på stå der at min email/password forkert ved at min email ikke er forkert.. så det kan kun være password der er forkert lige pludselig på forhånd tak hjælpen
Website ©2018 Sony Interactive Entertainment Europe Limited. All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. More info
We use cookies to personalise your experience and ads on this site & others. For more info or to change settings, click here.