pdc6.login_prompt.upper_title

pdc6.login_prompt.lower_title

• 32

pdc6.login_prompt.new_messages_in_last_hour

• pdc6.login_prompt.response_within_minutes

• 92%

pdc6.login_prompt.percent_responded_to

Accepted Solution

View Original

pdc6.thread.problem_solved

pdc6.thread.view_original_post
04 tammi 2013
pdc6.first_thread.by
82%
09 pdc6.thread.avatar.rank
pdc6.thread.avatar.progress

DmC Devil May Cry™ - yleinen keskustelu

[ Muokattu ]
10 Vastaukset 364 Näytöt 04-01-2013
04 tammi 2013
pdc6.first_thread.by

Moi yhteisö!

DmC Devil May Cry on tulossa pian. Kuvien ja trailerin perusteella ainakin kovin toiminnantäyteinen ja värikäs peli. :D

Julkaisuajankohta:  15. tammikuuta 2013
PEGI:  18
Julkaisija:  Capcom
Kehittäjä:  Ninja Theory
Mediatyyppi:  Blu-ray Disc
Laji:  Toiminta
Pelaajia:  1
Verkkopelaajia:  Ei
Verkkopeli:  Verkkopelitoimintoja
Pelin viralliset sivut:  facebook.com/devilmaycry

Kohtaa demonisi brutaalissa mutta tyylikkäässä seikkailussa PS3:lla.

• Palaa Danten nuoruusvuosiin jännittävässä tarinassa, jossa seikkailevat vanhat ja uudet hahmot rinta rinnan.
  • Lähetä viholliset hornan tuuttiin legendaarisilla miekka- ja pyssy-yhdistelmillä ja upouusilla aseilla, jotka tuhovoimansa lisäksi näyttävät pirun hyvältä.
  • Yhdistä Danten demoninen ja enkelimäinen puoli – eli maa- ja ilmahyökkäykset – ja tuhoa vastustajat tyylillä.

Kuvakaappauksia:

0 kehua
Vastaus

Accepted Solution

View Original

MVP
09
/16
82%
MerlinsCoffeeCup
pdc6.thread.accepted_solution

CG Traileri:

0 kehua

Re: DmC Devil May Cry™ - yleinen keskustelu

Accepted Solution

View Original

MVP
09
/16
82%
MerlinsCoffeeCup

Tässä vielä lisää kuvakaappauksia! :)

0 kehua

Accepted Solution

View Original

04
/16
87%
04 pdc6.thread.avatar.rank
mosku123
Ootan tätä kyllä tosi paljon. Näyttää niin upeelta! Ennakkovarattu on :)
0 kehua

Accepted Solution

View Original

04
/16
96%
Hilleri94

Itse odottelen peliä innolla kun jo demo antoi niin hyvän vaikutelman, pakkohan se oli laittaa ennakkotilaukseen.  :smileyvery-happy:

0 kehua

Accepted Solution

View Original

MVP
09
/16
82%
MerlinsCoffeeCup

Peli julkaistaan tällä viikolla! :)

0 kehua

Accepted Solution

View Original

04
/16
87%
mosku123
Niin julkaistaan, mutta olen huolissani koska yleensä gamestop on soitellut päivää ennen (eli tänään pitäisi soitella) vaan kun ei ole nyt kuulunut. Ja eihän sen pitäisi K-18 olla. Ei se siltä edes vaikuta
0 kehua

Accepted Solution

View Original

04
/16
96%
Hilleri94

Itse tänään jo vähän pelailinkin sitä kun tuli jo postissa.
Saa nähdä miten nopeasti sen pelaa läpi sitten ja mikä loppu vaikutelma pelistä jää. :smileyhappy:

0 kehua

Accepted Solution

View Original

04
/16
87%
mosku123
Jee itsekkin noudin tämän ja pelasin kaksi ensimmäistä kentää ja olen jo nyt sitä mieltä että tämä on ainakin 8 arvoinen peli. Toivottavasti meno ei huonone pelin edetessä
0 kehua

Accepted Solution

View Original

04
/16
92%
tomine11

Tuli sitten tämäkin hankittua tuollaisena heräteostoksena, aluksi meinasin että odottelis että hinta tippuu ja sitten joskus kun ei odotukset kuitenkaan kovin korkealla olleet.. mut tuli tuollainen Son Of Sparda Edition vastaan ja olihan sen verran nätin näköinen toi kansiloota siinä että piti kotiuttaa !

Kovin ihmeellisiä extroja tuossa ei tullut jokin Samurai Pack DLC latauskoodiläpyskä ja sitten tuollainen kaulakoru hihnan kera.. se siis mikä sillä päähenkilöllä kaulassa roikkuu. Riipus on ihan jees näköinen, ei toki mitään superlaatua mutta mitä noissa yleensä mukana jos on niin keskivertoa tyylikkäämpi kuitenkin, varsinkin se kaulanauha siinä..

..itse loota on ”kuvataiteensa” kera varsin näyttävä ja iskee meikän silmämunien makuhermoihin.

Itse pelimekaniikka vaikuttaa tämän genren suht perusmätöltä.. mitä nätimpiä comboja pistelee toinen toisensa perää, sitä paremmin kaikenlaisia poinseja ja ”lisätitteleita” vyölle ajan kanssa kertyy. Uusia komboja voi aika-ajoin hankkia lisää niin liikkumiseen, lähi- kuin kaukotaisteluun.. taistelussa on periaatteessa jäbikän omat liikkeet joihin tuodaan hitusen variaatiota kun ”enkeli” äidiltä saadaan ase ja ”demoni” isukilta kans jotka tuovat hitusen vaihtelua lähinnä siinä kuinka erilaisiin vihuihin tehoavat.

Itämainen Capcom antanut pelille siunauksensa kun länsimaalainen (brittiläinen) Ninja Theory halusi rebootata sarjan uudelleen. Hommassa on lieviä viittauksia, monesti humoristisia sellaisia alkuperäisiin Devil May Cry peleihin joita neljä kappaletta ilmestyi.. itse vähän nelosta testannut ja se löytyy, aiempia en ole kun ovat kuulemma vaikeustasoltaan aika hulppeita ja itse olen pelien parissa mieluummin elämysmatkaaja kuin viimeisen päälle ns. taitopelaaja..

..tässä ainakin alupuolella varsin lempeähkö vaikeustaso tuo ainakin meikäläisen huulille hymyn ja pelistä on yllättävän paljon nauttinut. Odotukset olivat kieltämättä aika nollissa.. tämän tyylisistä peleistä lähinnä God of Wareja pelaillut kun ovat olleet viimeisen päälle sulavia kontrolleiltaan kuin erityisesti siltä maailmaltaan jossa ovat..

..tässä tämä maailma aluksi hieman pelotti mutta tuo Limbo versus Oikea maailma on ihan tarpeeksi mielenkiintoinen ja antanut tekijöilleen varsinkin visuaalisesti mukavasti aseita käyttöön jolla tekijät saavat pelaajansa temmattua matkalleen mukaansa jo pelkästään sillä että ohjain kädessään todella innoissaan odottaa miten tyylikästä visuaalista herkkua on seuraavaksi luvassa :)

Pelin ehdotonta ja parasta antia on visuaalinen ilme joka tempaisee todella mainiosti mukaansa sekä sopivan menevä heavy musiikki josta itse pidin, näyttää että aika moni ei siitä ole pitänyt mut kyllä ainakin itselle toi ihan sopivan mättömeininkin selkäpiihin kun nuo musiikit taustalla tykittää.. itse actionhan on totutusti melkoisen ylitsepursuavaa tykitystä.. toki pelissä on luojan kiitos myös ne rauhallisemmat hetkensä jossa saa edes hetkisen hengähtää ja välianimaatioita joidenka avulla tarinaa erityisesti edistetään.. sekä jonkin sortin ”pomppimista” joka kans rauhoittaa ja tuo edes hitusen rytmitystä mättöjen väliin, mutta tuo osa-alue ei sitten pelitäkkään aivan yhtä kepeästi ja vaivattomasti kuin mitä mättöpuoli.. ei se peliä pilaakaan mutta kontorollointi on noissa pomppimissa hitusen kankeahko joten pelillisesti nuo eivät tuo juuri mitään pelille, mutta tosiaan tunnelmallisesti tuomaan niitä ”suvantokohtia”, mitkä ovat kieltämättä paikallaan.

Tarina noh täysin ylitse vedettyä huttua mutta ainakin alku piti meikäläisen ihan otteessaan mukanaan kun kertoo pojasta joka alkaa selvittämään alkuperäänsä ja vanhempiansa keitä he oikeastaan olivat.. varsinkin kun erikoista sakkia jätkän kintereille yhtä’äkkiä ilmestyy.. toiset koettavat auttaa ja toiset taas syystä tai toisesta jäbikän lahdata. Sinällään aika perinteistä ja kliseistä tuntuu ajoittain olevan mutta ainakin minulle varsin mukaansa tempaavaa kuitenkin.. varsinkin kun kaikkea sävytetään koko ajan ihan maukkaalla brittihuumorilla joka iskee yllättävän mukavasti tässä pelissä.. ainakin alkupuolella, toivottavasti siivet kantavat loppuun asti huumorin saralla :)

Taistelut ovat myös täysin ylitsevedettyä tykitystä kaikessa hervottomuudessaan, hitusen itämaalaiseen ylitsepursuavuuteen asti tykitellen mutta se toimii tarpeeksi hyvin.

Niin joo.. demoa toki kans koetin aikoinaan mutta se ei oikein säväyttänyt yhtään, se oli myös yksi suuri syy minkä takia odotukset oli mulla aika nollissa.. mutta kun aloitti tätä koko peliä alkoi pelaamaan tuosta alusta, niin iski huomattavasti paremmin !

Mitään kun ei odottanut etukäteen, kuten niin useasti varsin menevän sutjakkaan action pläjäyksen sitä sitten todistaa sai.. ei nyt varsinainen klassikko eikä pysty genressään esittämään mitään sen ”ihmeempiä” etteikö tätä ois jo nähty mut kyllä tämä kummin ihan makealta maistuu ainakin kun alkupuolta tässä tahkonnut. Ei mitään elämää suurempaa mutta mukavaa actionia ! Alkuperäisen sarjan ystäville tämä voinee jossain mielessä olla jopa ”pyhäinhäväistys” mut meikäläinen ainakin piti tästä enempi kuin siitä nelosesta.

0 kehua

Arte Et Labore

Accepted Solution

View Original

04
/16
87%
mosku123

Hyvä teksti tomine11. Itekkin pidän pelistä. Pelailehhan Dante Must Die vaikeustasoon asti niin alkaa olla aika villimäistä menoa. Itsellä enää 6 vikaa kenttää siltä vaikeustasolta puuttuu ja sit sais Infinite Deviltriggerin!!!

Edit: Niin ja musiikistahan vastaa Combichrist ja Noisia jos et tiennyt. Tykkään :)

0 kehua

[ Muokattu ]