Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 19

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
22 Feb 2013
By DancingTurian

DancingTurian

99%
07 Rank
Progress

Välkommen till PS4 kategorin!

13 Replies 836 Views Created 22-02-2013
22 Feb 2013
By DancingTurian

ps4_feature_PVWIMG.jpg

Hej!

Nu när Sony har bekräftat att PS4 kommer att släppas så är det dags att starta en relevant kategori på forumet! :)

Jag kommer att flytta över existerande trådar hit, och all ny info om PS4 och saker omkring det kan diskuteras här.

Spännande!

- DT

0 Kudos
Reply
LABELS:

Tw_logo.pngyt_logo.png
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
07
/16

DancingTurian

99%
07 Rank
Progress
DancingTurian
Accepted Solution

Finns en liten bugg på forumet som inte tillåter mig att föra över trådar. Men så fort det blir fixat så kommer jag att föra över alla relevanta trådar. :)

Trevlig helg på er! Vad spelar ni?

0 Kudos

Re: Välkommen till PS4 kategorin!

Tw_logo.pngyt_logo.png

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Beta Tester
05
/16

Keldj

• Beta Tester
92%
05 Rank
Progress
Keldj
Accepted Solution

Hej DancingTurian

Det er aldrig sjovt når man finder en "bugg", men der er desværre ikke så meget jeg/vi brugere her på forummet kan gøre. Umiddelbart ser det ud til at være en fejl, der kun rammer det skandinaviske forum (da det engelske forum har 1774 posts i PS4 kategorien, det tyske har 1146 og det finske har 70), så jeg vil anbefale dig, at du tager kontakt til den skandinaviske support, da de forhåbentligt er i stand til at løse problemet og fjerne fejlen for dig. Du finder kontaktinformationerne til supporten her. :Winner:

Under normale omstændigheder plejer supporten at besvare og løse spørgsmål i løbet af en uges tid, men viser det sig, at fejlen skal løses af selve "Sony / PlayStation", så skal du desværre forberede dig på, at det kan tage meget længere tid.

0 Kudos

[ Edited ]

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
07
/16

DancingTurian

99%
07 Rank
Progress
DancingTurian
Accepted Solution

@Keldj wrote:

Hej DancingTurian

Det er aldrig sjovt når man finder en "bugg", men der er desværre ikke så meget jeg/vi brugere her på forummet kan gøre. Umiddelbart ser det ud til at være en fejl, der kun rammer det skandinaviske forum (da det engelske forum har 1774 posts i PS4 kategorien, det tyske har 1146 og det finske har 70), så jeg vil anbefale dig, at du tager kontakt til den skandinaviske support, da de forhåbentligt er i stand til at løse problemet og fjerne fejlen for dig. Du finder kontaktinformationerne til supporten her. :Winner:

Under normale omstændigheder plejer supporten at besvare og løse spørgsmål i løbet af en uges tid, men viser det sig, at fejlen skal løses af selve "Sony / PlayStation", så skal du desværre forberede dig på, at det kan tage meget længere tid.

Det är Lithium som har hand om detta, inte Sony ;)

0 Kudos

Tw_logo.pngyt_logo.png

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
08
/16

European_Gamer

• Award Winner
99%
08 Rank
Progress
European_Gamer
Accepted Solution
Jeg ved ikke med de andre spil men både Sucker Punch og Guerilla Games har bekræftet at inFamous: Second Son og Killzone Shadow Fall udkommer samtidig med PlayStation 4.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
06
/16

Jodlegutt

• Award Winner
90%
06 Rank
Progress
Jodlegutt
Accepted Solution
Killzone er et must for min del! Litt usikker på Second Son...

Men PS4 er iallefall forhåndsbestilt:D Noen flere som har bestilt?
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
08
/16

European_Gamer

• Award Winner
99%
08 Rank
Progress
European_Gamer
Accepted Solution
Nej, ikke endnu. Jeg tror også at der begynder at komme nogle gode tilbud når vi nærmer os udgivelsesdatoen. Desuden udkommer den måske først I Europa om et år.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

GaryTheSnail100

22%
02 Rank
Progress
GaryTheSnail100
Accepted Solution

Since PS4 will not enter the market until after I want to start playing FIFA14, will the PS3 edition of FIFA14 work (through an attached code...) for the PS4, when released? Or will I have to buy two FIFA14, one for my PS3 and then another for my PS14?

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

UmbreonGirl

22%
02 Rank
Progress
UmbreonGirl
Accepted Solution
kan jag använda elgat för youtube eller måste man vänta på nya inspelnings grejer
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

as666

21%
02 Rank
Progress
as666
Accepted Solution

hej  jag har fått min ps4a idag.Kan dock inte få igång den. det blinkar ett blå ljus. någon som vet vad jag ska göra???

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

cobra75

31%
02 Rank
Progress
cobra75
Accepted Solution
Är det någon som kommer in på på psn?
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

TimewornEarth

62%
02 Rank
Progress
TimewornEarth
Accepted Solution
PSN är överbelastat och kanske även helt eller delvis nedstänkt p.g.a överbelastningen. Hämtade ut min PS4:a tidigt idag strax före kl 10:00 och kunde när jag kom hem och kopplat upp maskinen komma in på PSN, starta upp PS+ medlemskapet och ladda ner Resogun. Plus spela lite förstås. Sen så har det varit helt omöjligt att logga in på PSN kontot. Hoppas man kommer i senare i kväll eller i morgon iallafall. Tur man har ett par fysiska spel att spela, dock tror jag väl att man måste spela om det sedan när man är inloggad för att trophies skall dyka upp.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

badpand1606

23%
02 Rank
Progress
badpand1606
Accepted Solution
Hej!
Finns det någon här som kan förklara för mig hur jag hittar mina videofiler på min usb-sticka i ps4:an? Är sjukt frustrerad på detta nu men har samtidigt väldigt svårt att tro att detta tagits bort..
Uppskattar alla svar!
Skicka gärna ett mail till christoffer.halfvards@hotmail.com med samma eventuella svar härifrån då jag verkligen, VERKLIGEN vill få en lösning på detta, om än ett svar.

Mvh Christoffer
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Lurvtofs

22%
02 Rank
Progress
Lurvtofs
Accepted Solution

Jag är oxå fett irriterat över bristen på support för uppspelningen av videofiles. På usb-sticka OCH via min hemnätt. Det bruka gå utan problem på PS3 (som jag för denna anledning fotfarande använda).

Jag är oxså irriterad över bristen på appar som MUBI eller HBO. Få kunder inte bestämma själv var de vill titta på??? Måste Sony uppföra sig som despotiska Apple???

Nu vänta jag på releasen av Xbox... Om Microsoft bjuda på mer frihet (som Windows vs Apple) hoppa jag över till Xbox och skrota jag min PS4!

Om jag hade vetat det i förhand, då hade jag aldrig skaffat mig en PS4.

Som det ser nu ut, använda jag PS4 för FIFA14, thats it.

---En väldig besviken PS användare---

0 Kudos

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel