Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 57

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
05 Apr 2013
By DancingTurian

DancingTurian

99%
07 Rank
Progress

Den stora förslagstråden!

[ Edited ]
3 Replies 1,244 Views edited 10-05-2013
05 Apr 2013
By DancingTurian

Hej!

Nu är det dags att höra era förslag för månaden. I slutet av månaden kommer vi att skicka vidare de bästa förslagen.

Här är några förslag från oss om hur ni kan skriva ner era idéer.

1. Vad är de virtuella sakerna som ni vill se mest? En virtuell sak kan vara allt i Home som ni kan äga (kläder, statyetter, möbler etc.) men inte platser som ni kan bo i (som personliga lägenheter etc.)

2. Visuella hjälpmedel t.ex screenshots! Om ni kan hitta en bild av det ni vill ha, inkludera den i ert inlägg!

Tack på förhand! :)

- DT

0 Kudos
Reply
LABELS:

Tw_logo.pngyt_logo.png
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
07
/16

DancingTurian

99%
07 Rank
Progress
DancingTurian
Accepted Solution

Nu har vi gjort så att, istället för att starta en ny tråd varje månad kommer vi att ha denna tråd som en sammanslagen förslagstråd. Jag kommer att läsa tråden med jämna mellanrum och kommer fortfarande att skicka era förslag vidare till vårt Home team i slutet på varje månad.

0 Kudos

Re: Den stora förslagstråden!

Tw_logo.pngyt_logo.png

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
05
/16

Exponerat

89%
05 Rank
Progress
Exponerat
Accepted Solution

Hej!

Det var inget drag i denna tråd så jag fyller i med bowlingen. Hur tänkte/tänkte inte PS när dom släppte bowlingen?

Bowlingen tycker jag om, men kunde vara så mycket trevligare om PS tänkt till lite. 

För att anmäla/registera sig så måste man gå in bland de personer som spelar och som väntar på sin tur, vilket inte är trevligt, varken i verkligheten eller online.

Och det är nästan omöjligt att få igång ett socialt samtal med sina medspelare då andra personer kommer och ställer sig i vägen, juckar mot en då man sitter och inte kan lämna spelet, och lägger sig i samtalen de inte har med att göra. Speciellt då jag som man försöker prata med en kvinna, då är de som hökar.

Så många drar sig för att prata då de vet hur det blir.

Likadant är det i parken, börjar man prata med någon så svärmar dom som flugor runt en. Enda sättet att kunna föra en normal konversation på i lugn och ro är att gå till någons lägenhet, vilket är omständigt om man pratar med flera olika under dagen.

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Katrya

57%
02 Rank
Progress
Katrya
Accepted Solution

Jeg savner flere måter å sitte på. Menn har 3 forskjellige, men kvinner har bare 2. 

0 Kudos

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel