Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
De games voor Wonderbook worden gezien als kids games, maar dat betekend niet dat de oudere gamers er geen plezier aan kunnen beleven! Ik heb me behoorlijk vermaakt met Book of Spells maar ik verheugde me eigenlijk meer op Diggs Nightcrawler (om maar te zwijgen over het enthuasme van mijn huisgenoot!)
Dit is de eerste development diary van Diggs Nightcrawler.
Bekijk hoe de magische Bibliotheek wereld van Diggs in elkaar is gezet!
Diggs Nightcrawler zal op 29 mei 2013 worden uitgebracht in Europe, exclusief voor Wonderbook voor de PlayStation 3.
29 mei 2014? :D
Nu ik Wonderbook (eindelijk) heb, wil ik deze game. Enkel vind ik hem nog wat te duur om te kopen, mede door de korte duur van de game (+/- 5 uur).
Wel jammer dat na Diggs het lijstje van Wonderbook games bijna nihil is. Hierna is er nog een dino-game en dan was er nog een game dacht ik (weet ik niet zeker, maar ik dacht dat er nog eentje was).
Blijkbaar waren er plannen met Disney gemaakt, maar het blijft er opvallend stil over :(
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info
Wij gebruiken cookies om je ervaring en de advertenties op deze en andere websites te personaliseren. Klik hier voor meer informatie of om de instellingen te wijzingen.