Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 49

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
18 okt 2012
Door pandapandora

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang

[Persbericht] Until Dawn - Twee Horror Legendes

4 reacties 618 Weergaven Aangemaakt: 18-10-2012
18 okt 2012
Door pandapandora

untildawn.png 

PlayStation introduceert twee horrorlegendes in Until Dawn

City, Date: Sony Computer Entertainment Europe heeft vandaag onthuld dat indie-icoon Larry Fessenden en de beroemde filmmaker Graham Reznick samen het script schrijven voor Until Dawn™, een game die exclusief verkrijgbaar zal zijn voor PlayStation®3. Fessenden is schrijver van de kunstzinnige horrorfilms HaHabit, Wendigo, No Telling en The Last Winter. Reznick heeft gewerkt aan de succesvolle films I Can See You en The Viewer. De twee hebben bijna dertig jaar samengewerkt bij Fessendens productiebedrijf Glass Eye Pix en zijn dus bij uitstek geschikt om het verhaal te schrijven voor deze langverwachte horrorgame.

In Until Dawn vind je alle elementen die je kunt verwachten van je favoriete tienerhorrorfilms: een beeldschone jonge cast, een geïsoleerde locatie, een slimme moordenaar en een belangrijke plottwist. Dankzij Fessenden en Reznick is het script van Until Dawn niet alleen eng, maar blijft het ook trouw aan het genre met scherpe dialogen, humor en sexappeal.

Over zijn bijdrage zei Larry Fessenden: “het was een compleet nieuwe uitdaging om aan een game te werken in plaats van aan een film. Maar ik kon de kans niet laten lopen om een verhaal te maken in het tienerhorrorgenre. Het medium zorgt voor een meeslepende ervaring waarmee je echt deel kunt uitmaken van het verhaal. Ik besloot direct dat ik met Reznick wilde samenwerken. Hij is een fervente gamer en we hadden al vaker samengewerkt.”

Reznick zegt: “het was ontzettend leuk om samen te werken met het team van Supermassive Games. Zij benaderen games net zoals wij horrorfilms benaderen: met liefde voor de mogelijkheden van het genre. Ik weet zeker dat gamers Until Dawn helemaal te gek gaan vinden. Dit wordt een unieke ervaring.”

Fessenden werd in 2011 geëerd voor zijn bijdrage aan het horrorgenre toen hij werd toegevoegd aan de ‘Fangoria Hall of Fame’ en toen hij door het Britse Total Film-magazine op het Frightfest Film Festival werd uitgeroepen tot horroricoon. Momenteel is hij bezig met de laatste loodjes voor zijn nieuwe film, Beneath. Reznick, die door de New York Times wordt omgeschreven als een ‘uitstekende nieuwe filmmaker’, heeft zojuist een nieuwe sciencefictionfilm aangekondigd: The Designer, een thriller die zich afspeelt in de wereld van videogames.

Until Dawn is exclusief ontwikkeld voor PlayStation 3 door Supermassive Games® en geeft je een unieke nieuwe kijk op de PlayStation®Move-bewegingscontroller die je gebruikt als zaklamp om je een weg te banen door de duisternis. Weet jij te overleven tot zonsopgang?

0 Kudos
reactie
LABELS:

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

Handige_Harry

• MVP
92%
09 Rang
voortgang
Handige_Harry
geaccepteerde oplossing
Ben benieuwd! Lijkt me een gerippige game!
0 Kudos

Re: [Persbericht] Until Dawn - Twee Horror Legendes

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
09
/16

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang
pandapandora
geaccepteerde oplossing
Mij ook, weer eens iets anders :)
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
04
/16

G-sus

• Award Winner
98%
04 Rang
voortgang
G-sus
geaccepteerde oplossing
Dit is misschien wel de reden om een move set in huis te halen.
0 Kudos

Live By Honour, Kill By Stealth

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
07
/16

axeldc

96%
07 Rang
voortgang
axeldc
geaccepteerde oplossing

Lijkt me dé Move-game te worden voor de 'oudere' gamers.

0 Kudos

Volg me ook op Twitter: http://twitter.com/_axelBE

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer