Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 56

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
14 nov 2012
Door MartyatMax

MartyatMax

• Beta Tester
90%
05 Rang
voortgang

WONDERBOOK™: BOOK OF SPELLS VAN J.K. ROWLING

8 reacties 708 Weergaven Aangemaakt: 14-11-2012
14 nov 2012
Door MartyatMax

WONDERBOOK™: BOOK OF SPELLS VAN J.K. ROWLING BRENGT DE TOVERWERELD TOT LEVEN OP PLAYSTATION®3

Dit magische spreukenboek is de eerste titel voor Wonderbook en combineert de nieuwste Augmented Reality-technologie met PlayStation®Move

Sony Computer Entertainment lanceert vandaag Wonderbook™: Book of Spells, een samenwerking tussen SCE London Studio en J.K. Rowling. Wonderbook: Book of Spells is de eerste titel die gebruik maakt van Wonderbook, het innovatieve “boek” voor PlayStation®3. Door middel van Augmented Reality verandert de wereld om je heen en ervaar je een geheel nieuwe manier van lezen.

Dit is ook het eerste resultaat van Sony's samenwerking met Pottermore, J.K. Rowlings unieke website die opwindende online extra's biedt bij het lezen van haar ongelofelijk succesvolle Harry Potter™ boeken.

De teksten van J.K. Rowling komen tot leven als je Wonderbook: Book of Spells leest. Lees over de geheimen van de tovenaarswereld en leer de kunst van het spreuken gebruiken, net als de leerlingen van Zweinstein™. Je kunt spreuken gebruiken met je PlayStation®Move-bewegingscontroller, die verandert in je eigen toverstok.

'Een Dreuzel kan niet dichter bij een echt spreukenboek komen dan in Wonderbook: Book of Spells. Het was heerlijk om samen te werken met het creatieve team van Sony, om mijn spreuken en hun geschiedenis tot leven te brengen. Dit is een heel bijzonder apparaat dat voor een unieke leeservaring zorgt.’ Aldus J.K. Rowling.

Wonderbook: Book of Spells is de eerste titel voor Wonderbook. Book of Spells is meer dan tweehonderd jaar geleden geschreven door Miranda Wiggelaar. Het is te vinden op de Verboden Afdeling van de bibliotheek van Zweinstein. Dit lesboek voor gevorderde leerlingen helpt je op weg om een ervaren heks of tovenaar te worden.

Wonderbook: Book of Spells biedt leerlingen een veilige omgeving waarin ze kunnen lezen, ontdekken en leren. Hier kun je de bekende geliefde spreuken oefenen, zoals Incendio, Wingardium Leviosa en Expelliarmus, maar je kunt ook ondeugende briefjes ontdekken, en spreuken die vroeger door leerlingen van Zweinstein in de marges zijn gekrabbeld.

Naast grappige feitjes en anekdotes over de spreuken heeft J.K. Rowling ook een serie raadsels geschreven die je helpen om een geslaagde heks of tovenaar te worden. Ze dagen je uit om verder te gaan in het boek en nieuwe verhalen te ontdekken aan het eind van ieder hoofdstuk, als beloning voor je uitstekende spreukgebruik.

Eigenschappen:
• Platform: PlayStation 3 (PlayStation®Move controller + PlayStation®Eye vereist)
• Release: 14 november 2012
• Ontwikkelaar: London Studios
• Genre: Kinderen
• Max. aanbevolen richtprijs: € 79,99 (inclusief PlayStation®Move controller + PlayStation®Eye)
• Leeftijd: 7+
• Aantal spelers: 1

0 Kudos
reactie
LABELS:
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
05
/16

MartyatMax

• Beta Tester
90%
05 Rang
voortgang
MartyatMax
geaccepteerde oplossing

Wonderbook gepresenteerd in de openbare bibliotheek van Amsterdam

Kinderen van groep 6 van basisschool de 2e Dalton uit Amsterdam namen het eerste Nederlandse Wonderbook in ontvangst uit de handen van AVRO-presentator Ewout Genemans.

Wonderbook1_640x427.jpg

Wonderbook2_640x427.jpg

Wonderbook3_640x427.jpg

0 Kudos

Re: WONDERBOOK™: BOOK OF SPELLS VAN J.K. ROWLING

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
10
/16

chrisboers

• MVP
98%
10 Rang
voortgang
chrisboers
geaccepteerde oplossing

Leuk! Die wonderbooks kunnen dus ook in de bibliotheek komen? Interessant om het op die manier eens te kunnen proberen. Ik ben best benieuwd of het in de praktijk nu een beetje werkt, in tegenstelling tot de tergend trage demos die ik tot nu toe gezien heb.

0 Kudos

Helpdesk: NL 020 709 5025 BE 02 588 42 40 ma t/m vr 10-16.00.

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

CyberDie21

• MVP
86%
09 Rang
voortgang
CyberDie21
geaccepteerde oplossing
Vind het een leuk idee. Alleen reken ik mezelf niet tot de doelgroep.
Maar denk wel dat het een slim idee is om het te kunnen lenen bij een bieb.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
06
/16

Angershock

• Award Winner
94%
06 Rang
voortgang
Angershock
geaccepteerde oplossing
Leuk voor de kids, maar niet interessant voor de grote jongens hier.
0 Kudos

Image and video hosting by TinyPic

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
09
/16

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang
pandapandora
geaccepteerde oplossing

@chrisboers wrote:

Leuk! Die wonderbooks kunnen dus ook in de bibliotheek komen? Interessant om het op die manier eens te kunnen proberen. Ik ben best benieuwd of het in de praktijk nu een beetje werkt, in tegenstelling tot de tergend trage demos die ik tot nu toe gezien heb.

Ja, en je kunt in veel biebs games lenen, zoals in de grote Openbare Bibliotheek in Amsterdam, waar het persbericht het over heeft. :)

De doelgroep voor Book of Spells is inderdaad de wat jongere gamers, maar ik moet zeggen dat ik er erg veel lol in had tijdens Gamescom! Dus leuk voor jong en oud. En het Wonderbook zelf is dus iets wat je voor allerlei aankomende games kunt gebruiken, niet alleen Book of Spells. Dus wie weet komen er titels aan die meer aanspreken. En wie weet wat er in de toekomst allemaal aan komt. De mogelijkheden zijn groot met het Wonderbook denk ik, net zoals met de Move (denk het binnenkort aankomende Until Dawn.)

Het hele pop-up boek idee spreekt me persoonlijk erg aan, ik zou graag Diggs Nightcrawler proberen bijvoorbeeld, lijkt me vermakelijk! Ookal ben ik niet bepaald de leeftijd van de persoon in de video. ;)

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

Handige_Harry

• MVP
92%
09 Rang
voortgang
Handige_Harry
geaccepteerde oplossing
vind het eigenlijk ook best grappig eruit zien :$
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
09
/16

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang
pandapandora
geaccepteerde oplossing
Lekker bij de openhaard/kachel/verwarming voor de TV in kleermakerszit en een beetje toveren, waarom niet! :)
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
07
/16

axeldc

96%
07 Rang
voortgang
axeldc
geaccepteerde oplossing

Ik heb hem maar gekocht. Moest nog iets bestellen en er moest nog iets bij voor gratis verzending en voor een tientje kan je er niet voor sukkelen denk ik dan! :)

Diggs Nightcrawler lijkt me nog wel leuk en blijkbaar zit er nog wat humor in ook, dat is altijd fijn meegenomen. 

0 Kudos

Volg me ook op Twitter: http://twitter.com/_axelBE

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer