Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 29

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
21 nov 2012
Door pandapandora

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang

Wonderbook: Book of Spells uitgelegd!

3 reacties 1.162 Weergaven Aangemaakt: 21-11-2012
21 nov 2012
Door pandapandora

Ontdek hoe je met de PlayStation 3 magie tot leven brengt in je eigen huiskamer.

Stap 1: zorg ervoor dat je alles in huis hebt om te kunnen beginnen

Wonderbook: Book of Spells voor PS3 is de eerste stap op een spannende ontdekkingstocht naar de geheimen van magie en hekserij, maar je hebt nog een paar andere attributen nodig om met je lessen te kunnen beginnen.

Naast je PS3-systeem zijn dat de volgende dingen:

• Wonderbook: Book of Spells: dit pakket bevat het spel plus het officiële Wonderbook-accessoire.
  • PlayStation Move-bewegingscontroller: deze kun je los kopen, of met het PlayStation Move Starter Pack of zelfs als onderdeel van een speciale Wonderbook: Book of Spells-bundel.
  • PlayStation Eye-camera: deze kun je ook apart aanschaffen, of met het PlayStation Move Starter Pack of als onderdeel van een speciale Wonderbook: Book of Spells-bundel.

Op wonderbook.eu.playstation.com kun je vinden waar je Wonderbook: Book of Spells kunt kopen.

Stap 2: pak je Wonderbook

Wonderbook is een magisch boek dat voor je ogen tot leven komt en met behulp van toegevoegde realiteit de wereld om je heen verandert. In Wonderbook: Book of Spells lees je magische teksten en leer je de toverstokgebaren en bezweringen voor verschillende spreuken.

Zorg ervoor dat je, voordat je begint, genoeg ruimte maakt voor de tv om je Wonderbook plat op de grond te kunnen leggen. Gebruik je Wonderbook in een goedverlichte omgeving zodat het boek goed zichtbaar is. Probeer te voorkomen dat er spiegels achter je staan.  

Stap 3: sluit je PlayStation Eye-camera aan.

Nu is het tijd om je PlayStation Eye-camera aan te sluiten op je PS3 zodat jij en je Wonderbook duidelijk te zien zijn in de kamer. Stel je PlayStation Eye-camera in op groothoekstand door de lens te draaien naar de blauwe lenshoekindicatie. Richt de camera vervolgens op de vloer voor de tv en plaats 'm op of onder het scherm, ongeveer op ooghoogte als je op de grond zit.

Als je zowel je eigen gezicht als je Wonderbook kunt zien op het tv-scherm, ben je klaar voor de volgende stap.

Stap 4: pak je PS Move-bewegingscontroller

Nu is het tijd om je PS Move-bewegingscontroller erbij te pakken. Dit wordt je toverstok. Ga een klein stukje van de PlayStation Eye-camera vandaan zitten en wijs ernaar met je bewegingscontroller, zodat je hem kunt zien op de tv. Hou de bewegingscontroller goed stil en volg de instellingsinstructies op het scherm.

De bewegingen van je toverstok worden nauwkeurig gevolgd terwijl je hem in de rondte zwaait. Vergeet niet om het polsbandje aan je bewegingscontroller vast te maken om te voorkomen dat hij uit je handen vliegt tijdens het toveren.

Stap 5: je bent er helemaal klaar voor

Gefeliciteerd! Je bent nu helemaal klaar om Wonderbook: Book of Spells te gaan spelen.

0 Kudos
reactie
LABELS:

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
07
/16

axeldc

96%
07 Rang
voortgang
axeldc
geaccepteerde oplossing

Ik faal al bij stap 1 :p

Ik wacht op ondersteuning van andere uitgevers. Ik hoop ook dat het niet te kiddy wordt door die andere uitgevers (en Sony zelf), maar anders zie ik dit nog wel zitten :)

0 Kudos

Re: Wonderbook: Book of Spells uitgelegd!

Volg me ook op Twitter: http://twitter.com/_axelBE

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
07
/16

axeldc

96%
07 Rang
voortgang
axeldc
geaccepteerde oplossing

Voor wie nog geen PS Move heeft (en interesse heeft in Wonderbook) -> 

http://www.amazon.co.uk/Wonderbook-Spells-Starter-Includes-Controller/dp/B009OB3I9G/ref=sr_1_1?ie=UT...

PS Move Starter pack + Wonderbook voor € 31! 

Best wel jammer dat ik een move heb, want anders had ik deze pack zeker gehaald. Een move appart kost meer dan dit pakket. 

0 Kudos

Volg me ook op Twitter: http://twitter.com/_axelBE

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
09
/16

pandapandora

• Beta Tester
99%
09 Rang
voortgang
pandapandora
geaccepteerde oplossing
Dat is zeker een mooie deal! :)
0 Kudos

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer