Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
Op 28/12/2018 verliep mijn Ps plus abonnement. Vandaag kocht ik de bundel: 12 maanden Ps plus met PUBG ten waarde van €69.99.
Enkel PUBG werd gedownload maar mijn Ps plus abonnement werd niet verlengd.
Wat moet ik nu doen?
Opgelost! Ga naar oplossing
In die deal met PUBG kan het tot 96 uur duren voordat je plus geactiveerd wordt. Staat in de omschrijving van je aankoop.
Uiteraard maakt dat het niet minder vervelend, maar het is waarschijnlijk de reden waarom je plus nog niet geactiveerd is.
Sowieso veel succes en plezier met PUBG
Je bent niet de eerste....
Doe een licentieherstel. Deze kan je vinden onder je ps4 instellingen .
Als dit niet werkt dan morgen de helpdesk bellen.
In die deal met PUBG kan het tot 96 uur duren voordat je plus geactiveerd wordt. Staat in de omschrijving van je aankoop.
Uiteraard maakt dat het niet minder vervelend, maar het is waarschijnlijk de reden waarom je plus nog niet geactiveerd is.
Sowieso veel succes en plezier met PUBG
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info
Wij gebruiken cookies om je ervaring en de advertenties op deze en andere websites te personaliseren. Klik hier voor meer informatie of om de instellingen te wijzingen.