Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 23

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
13 jan 2019
Door STEPHHAN-

STEPHHAN-

55%
02 Rang
voortgang

Ps Plus/Pubg gekocht, alleen spel gekregen

5 reacties 104 Weergaven Aangemaakt: 13-01-2019
13 jan 2019
Door STEPHHAN-

Ik heb gisteren PS Plus en Pubg gekocht, maar ik heb nog steeds geen PS Plus.. Ik heb €69 en een paar centen betaald, heb al wel Pubg en de PTS mogen downloaden. Wanneer krijg ik m'n PS Plus? Dacht namelijk lekker snel te gamen. Had nog een kapsalon en Fanta besteld. 

Volgende keer graag duidelijk vermelden in de titel als er een of andere wachttijd geldt. Ik kon bij wijze van m'n laatste minuten in leven op PS Plus willen doorbrengen. Anders had ik gisteren wel m'n Xbox Live verlengd. Voel me nu bedonderd. Die verloren tijd gaat vast ook weer van m'n eigen lidmaatschap af. Want zelf sluiten het bedrijf geen minuut later je PS Plus af, zat je net lekker in je spelletje..

M'n vriendin en ik zaten lekker thuis dachten oldskool lekker samen te gamen. Kon gisteren in de club zijn. Bedankt kanjers! 

Beantwoorden
0 Kudos
reactie
LABELS: PS+ Abonnement
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

STEPHHAN-

55%
02 Rang
voortgang
STEPHHAN-
geaccepteerde oplossing

Krijg zojuist te lezen dat de activering van PS Plus 6 hele dagen kan duren. Een periode waarin een gemiddeld mens vele malen het risico loopt om te overlijden. Denk bijvoorbeeld alleen al aan het gevaar tijdens het oversteken. Sony rept over deze eeuwigheid op een plek waar enkel een jurist of iemand die paranoia is zou terechtkomen. Bedankt iedereen die bij PS Plus verantwoordelijk is voor het trage, #zonietin2019 stijl activering van PS Plus. Waarom schrijft men dan niet ook het geld over 6 dagen af? Ik heb geen geld meer om eten te kopen! Met PS Plus zou ik de honger kunnen negeren. Nu wordt dat flink honger lijden..20190113_152627.jpg

Beantwoorden
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
06
/16

PBJ85

• Beta Tester
99%
06 Rang
voortgang
PBJ85
geaccepteerde oplossing

Met humor kan je de wereld redden. 

Het Is idd vervelend dat het zolang gaat duren. Geen idee waarom het bij deze actie zolang moet duren. Bij normaal activeren van enkel plus ben je binnen 10 minuten klaar! 

Beantwoorden
0 Kudos

[/~~~MY TWITTER ~~~ PSN: PBJ85~~~#4thePlayers~~~\]

[Helpdesk: NL 020 709 5025 BE 02 588 42 40 ma t/m vr 9-20 za 10-16.00.]
[PlayStation PLUS FAQ -- Alle info over PlayStation Plus vind je hier!]
[Playstation Network Status Checker]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

STEPHHAN-

55%
02 Rang
voortgang
STEPHHAN-
geaccepteerde oplossing

Klopt helemaal! Intussen heb ik het er met de caissière bij de Jumbo over gehad. Blijkbaar kun je gedurende de periode dat je geen PS Plus hebt al wel het spel downloaden, installeren en hoppa zelfs online spelen! 

Dat van gisteren was natuurlijk licht overdreven, maar het zou zo maar eens je dag verpesten. Ik begrijp dan niet vanwaar we dan niet net zoals bij kassa of in een game een vraag gesteld krijgen zoals;

"Weet u zeker dat u deze bundel wilt aanschaffen voor iets minder dan €70, geen probleem heeft met een proces dat max. 6 dagen kan duren, en intussen genoegen neemt met de installatie van Pubg (een online game waarvoor u geen PS Plus nodig heeft)? "

Awel inmiddels heb ik alweer een schitterende Plus achter mijn naam en hoor ik er weer helemaal bij. Serieus ik vind jullie nog steeds iets beter dan Xbox, bedankt kanjers! 

[ Bewerkt ]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
10
/16

chrisboers

• MVP
98%
10 Rang
voortgang
chrisboers
STEPHHAN-
geaccepteerde oplossing

Ook ik heb geen idee waarom dit bij deze actie zo lang moet duren, normaliter gaat aanschaf/verlenging van PS Plus vrijwel onmiddelijk. Blijkbaar zit er ergens een handmatige controle in het proces ofzo. Echter, als je deze actie i nde Store gekocht had, stond het gewoon in de beschrijving van de aanbieding.

Gelukkig is het nu geregeld, en kan je samen met je vriendin gamen! (Overigens, er zijn ook heel veel leuke local co-op games, die geen PS Plus nodig hebben! Tip voor de volgende keer! )

Beantwoorden
0 Kudos

Helpdesk: NL 020 709 5025 BE 02 588 42 40 ma t/m vr 10-16.00.

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
06
/16

PBJ85

• Beta Tester
99%
06 Rang
voortgang
PBJ85
chrisboers
geaccepteerde oplossing

Alles wat je koopt in de store is niks anders dan een licentie om het product te kopen. 
Je koopt dus niet de game maar een licentie en daarnaast download je de game waar de licentie van op toepassing is. De software zelf is en blijft van sony. 

Misschien omdat je dus een dubbele licentie koopt dat daar dus een hapering in het systeem zit. Misschien kan het ook komen dat de game licentie altijd van je is ook zonder plus en plus is enkel voor een periode (net als de games die je download via plus). Ik zoek ook maar een mogelijke oorzaak. Vreemd is het wel maar Sony kennende zal het niet voor niks zijn. 

Of (en hierna hou ik op met denken) is het zo dat je de game koopt en voor meer dan de originele game (70 euro) en dat je de game krijgt en intern wordt er weer 60 euro terug gestort op je account waarvan Plus wordt aangeschaft. Maar dat deze handeling langer duurt dan 10 seconde....

Beantwoorden
0 Kudos

[/~~~MY TWITTER ~~~ PSN: PBJ85~~~#4thePlayers~~~\]

[Helpdesk: NL 020 709 5025 BE 02 588 42 40 ma t/m vr 9-20 za 10-16.00.]
[PlayStation PLUS FAQ -- Alle info over PlayStation Plus vind je hier!]
[Playstation Network Status Checker]
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer