Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 57

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
10 mrt 2016
Door ProfoundPixel

ProfoundPixel

• Beta Tester
95%
09 Rang
voortgang

Welkom bij het PlayStation VR board!

[ Bewerkt ]
51 reacties 2.124 Weergaven bewerkt 11-10-2016
10 mrt 2016
Door ProfoundPixel

Hi iedereen,

Welkom bij het PlayStation VR board.

Hier kan je alles bespreken wat met PlayStation VR of VR games te maken heeft. Bijvoorbeeld waar kan je PlayStation VR proberen in Belgie of Nederland, welke games zijn beschikbaar voor PS VR  en lees meer over de VR-ervaringen van de community.

PlayStation VR komt uit op 13 oktober 2016 in Europa en is compatibel met PS4 en PS4 Pro. De headset brengt een hele nieuwe game-ervaring naar PlayStation.

Met PlayStation VR kan je jezelf midden in nieuwe werelden plaatsen met behulp van een virtual reality-headset die je op je hoofd draagt als een vizier en omdat het scherm ook weergegeven wordt via TV, kunnen je vrienden meespelen. Daarnaast kan je ook geluid boven, onder en rondom je horen dankzij de 3D audio technologie.

Belangrijkste kenmerken

• OLED-scherm Dit nieuwe scherm vergroot het gezichtsveld en geeft soepel beeld zonder wazigheid.
  • Vernieuwingsfrequentie van 120 Hz - Games voor PlayStation VR kunnen worden gerenderd bij 120 fps, waardoor PlayStation VR in staat is tot verbazingwekkend vloeiende visuals.
  • Superlage latentie - lage latentie is cruciaal voor een geweldige VR-ervaring. Daarom hebben we de latentie teruggeschroefd naar minder dan 18 ms, dit creëert een gevoel dat je daadwerkelijk in het spel zit en maakt het comfortabel voor de spelers.

VR Showcase

reactie
LABELS: PlayStation VR
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

Oni_Homer

• Award Winner
93%
09 Rang
voortgang
Oni_Homer
geaccepteerde oplossing
Spoiler

Zo nog 3 dagen te gaan.Heb er veel zin in,donderdag om 10:00 uur kan ik hem ophalen bij gamemania samen met de nieuwe camera en PS vr worlds/EVE Valkyrie.Jammer dat ik daarna nog moet werken  (moet ook gebeuren).Maar vanaf 18:30 kan mijn VR reis beginnen.

Hmm over de move sticks is alles nog af te wachten,daar er vele discussion zijn op de web,hoe goed en schlecht de sticks sychrome Lopen.Er stond op YouTube ook een vid van de officiale ps push square waarin Sammy niet echt tevreden was over de move sticks en dat sommige developers ook niet echt toekomst zien in de move sticks.Alleen nu is de vid verwijdert en is er een postive vid geplaats over de sticks.

Denk zelf ook dat de sticks de zelfde richting op gaan als toen op de ps3.En de toekomst brengt VR gloves.Maar ja we zullen zien waar het heen gaat omtrent de move sticks/gloves.

mvG

Oni_Homer    

[ Bewerkt ]

"Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind"

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

CPS-3

97%
05 Rang
voortgang
CPS-3
geaccepteerde oplossing

Iemand accessoires gevonden voor de PSVR? 

Ik zag dat coolblue een accessoire pakket te koop heeft wat ik elders nog niet gezien heb, en de beschermtas en stand.

Ben eigenlijk op zoek naar de stand voor de PS VR waar je ook ineens je daalshock en PS Move  controllers in op kunt laden maar kan 'em  niet meteen terug vinden en was ook niet bij een BE/NL webshop volgens mij...

Racing with RSeat RS1 - Fanatec Clubsport Wheelbase V2 - Fanatec Clubsport pedals V3 - Fanatec Clubsport BMW GT2 stuur - Fanatec Clubsport F1 stuur
PS4 PRO 1 TB
PS4 Slim 500 GB
PS VR

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Award Winner
09
/16

Oni_Homer

• Award Winner
93%
09 Rang
voortgang
Oni_Homer
geaccepteerde oplossing

Bij Amazon.de Kun je wel deze Headset stand/houder kopen / bestellen.

mfG

Oni_Homer  

"Be who you are and say what you feel,because those who mind don't matter and those who matter don't mind"

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

CPS-3

97%
05 Rang
voortgang
CPS-3
geaccepteerde oplossing

Die is hier ook verkrijgbaar en ondanks dat die er mooier uitziet dan die ik zoek ga ik toch voor functionaliteit ipv design ;)

Racing with RSeat RS1 - Fanatec Clubsport Wheelbase V2 - Fanatec Clubsport pedals V3 - Fanatec Clubsport BMW GT2 stuur - Fanatec Clubsport F1 stuur
PS4 PRO 1 TB
PS4 Slim 500 GB
PS VR

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
05
/16

djohnlord

• Beta Tester
91%
05 Rang
voortgang
djohnlord
geaccepteerde oplossing

waneer komt de aimcontroller er???en prijs???zal wel zelfde zijn als een dualshock denk ik

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
06
/16

superjona97

• Beta Tester
92%
06 Rang
voortgang
superjona97
djohnlord
geaccepteerde oplossing

Prijs zou normaal gezien 89,99 à 99,99 zijn en de Aim Controller zal samen lanceren met Farpoint, maar een specifieke datum is er nog niet.

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
05
/16

djohnlord

• Beta Tester
91%
05 Rang
voortgang
djohnlord
superjona97
geaccepteerde oplossing

vind ik heel erg prijzig

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
05
/16

CPS-3

97%
05 Rang
voortgang
CPS-3
djohnlord
geaccepteerde oplossing

Idd, best duur. Mag hopen dat het spel meegeleverd word voor die prijs...

[ Bewerkt ]
PS4 PRO 1 TB
PS4 Slim 500 GB
PS VR

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
06
/16

superjona97

• Beta Tester
92%
06 Rang
voortgang
superjona97
djohnlord
geaccepteerde oplossing

Oeps, ik was verkeerd, mijn excuses. Farpoint zou 49,99 gaan kosten en de bundel van Farpoint en de Aim Controller 79,99. Da's al een veel mooiere prijs. 

https://www.vrfocus.com/2016/09/farpoint-release-date-price-and-bundle-listed-by-gamestop/

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
06
/16

Starscreamer028

• Beta Tester
97%
06 Rang
voortgang
Starscreamer028
geaccepteerde oplossing

Misschien is de VR bril wel een beter vervangen dan een dure 4K TV kopen ?

Ook kan de vrouw dan gewoon beneden TV kijken als ik dat ding op zet 

Ik zeg voor Update 5.0 voor de PS4 multitasken (vrouw netflix op TV ik Battlefield met VR bril)

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer