Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
Sony Computer Entertainment heeft de free-to-play online strategy game Global Resistance gelanceerd. Global Resistance is vanaf nu beschikbaar en vereist een Facebook-account of PlayStation Network-gebruikersnaam om in te loggen.
Global Resistance
Global Resistance is een strategiespel dat zich afspeelt in het Resistance Universe tijdens de laatste pogingen van de mensheid tegen de Chimera. Spelers kunnen zowel in de huid kruipen van een Chimera als soldaat om de wereld over te nemen of juist te beschermen. Door Global Resistance te spelen unlock je exclusieve Resistance 3-multiplayer skins, in-game titels en XP-boosters.
bron:psonly.nl
http://www.youtube.com/watch?v=663QXpC3XZo
Ik ga deze zeker uitproberen wanneer ik terug wakker ben :P
Jup ik ook :D
Net dat spel voor AC: B kon je ook dingen mee unlocken.
EDIT: Human of Chimera ?
Momenteel al 2 skins geunlocked voor Resistance 3 via GR
Nu nog eentje die ik het liefst wil :P
Ik heb die scarecrow :D
Maar hoe krijg ik ze nu op men PS3 ? :p
Heb wel al m'n account gelinked, alleen mis ik nog steeds skins die ik zeker heb unlocked (zoals malikov.) Moet je nog een andere handeling verrichten buiten het linken om?
DarkCrusaderBE schreef:Sony Computer Entertainment heeft de free-to-play online strategy game Global Resistance gelanceerd. Global Resistance is vanaf nu beschikbaar en vereist een Facebook-account of PlayStation Network-gebruikersnaam om in te loggen.
Global Resistance
Global Resistance is een strategiespel dat zich afspeelt in het Resistance Universe tijdens de laatste pogingen van de mensheid tegen de Chimera. Spelers kunnen zowel in de huid kruipen van een Chimera als soldaat om de wereld over te nemen of juist te beschermen. Door Global Resistance te spelen unlock je exclusieve Resistance 3-multiplayer skins, in-game titels en XP-boosters.
bron:psonly.nl
http://www.youtube.com/watch?v=663QXpC3XZo
Ik ga deze zeker uitproberen wanneer ik terug wakker ben :P
Waar/hoe kan je inloggen met PSN-account? (heb geen FB)
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info
Wij gebruiken cookies om je ervaring en de advertenties op deze en andere websites te personaliseren. Klik hier voor meer informatie of om de instellingen te wijzingen.