Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
Dus om even het animo te checken hier, wie gaat hem halen?
Ikzelf dag 1, kan niet wachten op de single player.
Ik maar niet op dag 1.
Zojuist de special edition besteld op Nedgame. Voor €59 met nog een extra console sticker.
markaveli81 schreef:
Ga hem ook halen, R2 ending was een cliff hanger, dag 1 aankoop dus ;)
Dat viel toch wel mee? Ik vind juist meer dat dit een nieuw verhaal is, en niet echt meer een vervolg.
gepre-ordered, dus waarschijnlijk dag 1 halen
zelf waarschijnlijk pas zaterdag spelen (of mss tussendoor efkes snel "testen" ;) )
Zat eerst ook nog te twijfelen over de Survivor editie, maar ik zou die eigenlijk alleen gekocht hebben voor de journal en de fles. En dan is die 140 euro toch net wat te veel.
weekend ... kan het eindelijk eens spelen :)
ik had em woensdag al ;)
ik heb em gisteren uitgespeeld
echt de beste singleplayer die ik ooit heb gespeeld:D
add me voor MP als je wilt ;)
PSN :MaBoNa90
heb hen ook
Wanneer je opnieuw start met je vorige weapon upgrades heeft dat toch geen effect op de Brutal Trophy?
CyberDie21 schreef:
Ping... Brutal trophy.. Ping Plat trophy... zo dat zit erop zeg :)
Zeg dat!
Marky Mark, wat mij betreft mag dit topic wel hernoemd worden naar Resistance 3 Algemeen. Is misschien handiger.
@G-sus wrote:
markaveli81 schreef:
Ga hem ook halen, R2 ending was een cliff hanger, dag 1 aankoop dus ;)Dat viel toch wel mee? Ik vind juist meer dat dit een nieuw verhaal is, en niet echt meer een vervolg.
SpoilerDe "Hale Saga " is nu eigenlijk afgelopen, en nu begint de nieuwe met Capelli.
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info
Wij gebruiken cookies om je ervaring en de advertenties op deze en andere websites te personaliseren. Klik hier voor meer informatie of om de instellingen te wijzingen.