Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
Hallo allemaal,
Resistance 3 is er bijna en om dat te vieren hebben wij een kleine competitie voor jullie bedacht. ;)
Verkleed, teken of fotoshop jezelf als een chimera en post het hier, de beste wint deze awesome Resistance 3 t-shirt:
Vergeet niet je PSN-ID ergens op het foto te vermelden en jullie kunnen jullie inzendingen tot 13/09/11 00:00 posten.
Veel plezier en veel geluk!
Wie zit er in dat T-shirt ? :P
Mark zelf natuurlijk
Net nu ik Resistance binnen heb komt er weer een wedstrijd aan. Had het niet een weekje eerder gekund? ;)
Nee dat weet ik, maar om aan zo'n wedstrijd mee te doen moet je wel wat tijd vrijmaken. En als je R3 hebt is dat er niet in overvloed. ;)
Nou, vanmorgen maar eens opgestaan, tandjes gepoetst en een foto gemaakt:
Cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeese
Heb een oude foto (5jaar geleden) :) van mezelf erin geplakt omdat ik toen nog zelf op een monster leek ;)
Sorry dat hij een beetje wazig is dit komt omdat hij met de afmetingen een beetje wazig is geworden en heb mezelf ook geele ogen gegeven zoals een echte chimera :p
Technish gezien is de wedstrijd al 19 uur afgelopen hoor. ;)
Te laat gezien deze wedstrijd :p
Lijpo wint de shirt, mag ik de dame?
Post is vandaag geweest :)
Hij lijkt groter dan dat hij is, past perfect :Thumbs: Thanks!
Ook leuk dat Insomniac Games onder de indruk was :D
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info
Wij gebruiken cookies om je ervaring en de advertenties op deze en andere websites te personaliseren. Klik hier voor meer informatie of om de instellingen te wijzingen.