Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 13

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
20 jun 2017
Door Kenneloth

Kenneloth

• MVP
83%
06 Rang
voortgang

[Community Review] MXGP3

[ Bewerkt ]
8 reacties 387 Weergaven bewerkt 20-06-2017
20 jun 2017
Door Kenneloth

yay.png                         nay.jpg

Realistisch                                                  Oogt niet altijd even mooi

Weerseffecten                                           Weinig content

Online multiplayer                                    Peer-to-peer multiplayer

Je eigen motor tunen

MXGP3 is het vervolg op MXGP2 een game die vooral erg geliefd is bij de hardcore motocross fans. Ik ben zelf groot fan van de Dirt franchise en volgens sommigen is dit Dirt maar dan met motoren. Ben benieuwd!

Even voorstellen

Wanneer je de game begint is het eerst de bedoeling om je even voor te stellen en een teamnaam te bedenken. Dat lees je goed, je EIGEN team. Wanneer je dat hebt gedaan kom je in het hoofdmenu en kun je kiezen uit de nodige modi waaronder career, championship en quickplay, niet echt heel vernieuwend en de modi spreken dan ook voorzich.

Zo eigenwijs als ik ben begon ik met quickplay, auw. De game legt je niet heel veel uit in quickplay en ik kwam dan ook met veel pijn en moeite over de finish, damn… wat is dit spel moeilijk.

Volgende halte, career mode. Ineens leek de game een stuk makkelijker en dit kwam denk ik vanwege het feit dat ik met mijn eigen coureur mocht spelen. Je zult merken dat wanneer je een aantal races haalt je coureur steeds beter wordt door de skill points die hij krijgt. Het spel werd ineens zo makkelijk dat ik altijd eindigde in de top drie, grappig gezien ik nog nooit een motocross game hebt gedaan. Het mooie is wel dat je je eigen coureur mee kan nemen naar quickplay.

Volgende halte, de garage. Ik had een grote hoeveelheid credits verzameld en wou kijken wat ik hiermee kon doen, nou ik was stomverbaasd toen ik zag dat ik bijna elk onderdeeltje van mijn motor kon vervangen. Het duurde niet lang voordat ik een paarse motor had mijn roze handvaten en een hele berg Monster stickers, a dream come true! Ook kun je het outfit van de coureur aanpassen of losse kledingstukken zoals de helm, handschoenen, laarzen, etc.

Toen ik eerder in het hoofdmenu zat zag ik dat deze game multiplayer had en dit was dan ook mijn volgende bestemming. Het goede nieuws is dat ik zonder enige moeite in een multiplayer potje zat. Het slechte nieuws is dat deze game geen dedicated servers heeft en je dus te maken hebt met een wonky peer-to-peer verbinding, vertrekt de host is het potje dus voorbij zonder enige waarschuwing.

Graphics en realiteit

Iedereen die Driveclub wel eens heeft gespeeld weet hoe mooi die game kan zijn op bepaalde momenten, met bepaalde momenten bedoel ik wanneer het weer een rol gaat spelen. Hier heeft MXGP3 ook last van. Wanneer de zon schijnt en er geen wolkje aan de lucht is ziet deze game er niet heel geweldig uit, ik durf zelfs te zeggen dat de gemiddelde PS3 er beter uit ziet. Maar wanneer het regent en de baan nat is, dan ontstaat er toch die WOW-factor. Modder spat omhoog en er ontstaan diepe groeven in de baan. Tevens zorgen die groeven ervoor dat het maken van bochten steeds moeilijker wordt en je dus ook rekening moet houden met je snelheid.

Wil je het echt spannend maken moet je kiezen om ‘s nachts over de banen heen te racen en is zelfs dat te makkelijk zet dan de regen aan.

Kopen of skippen?

Ben je opzoek naar een leuke racegame voor tussendoor dan is MXGP3 helaas niet de game voor jou gezien de focus erg op realiteit ligt. Ben je fan van Dirt en wil je auto’s vervangen voor motoren is deze game zeker de moeite waard. De muziek, uitstralingen en moeilijkheidsgraad liggen vrijwel in hetzelfde straatje als Dirt. Ben je motocross fan dan is dit zeker een must-have!

MXGP3 is nu verkrijgbaar voor de PS4.

Ook leuk!

DiRT 4

Dirt 4

DRIVECLUB™

Driveclub

Beantwoorden
0 Kudos
reactie
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
11
/16

chrisboers

• MVP
95%
11 Rang
voortgang
chrisboers
geaccepteerde oplossing

Leuk! Ik heb MXGP2 nog gespeeld, en die was inderdaad erg moelijk om in te komen. Misschien toch maar weer eens uit de kast halen! Graphics zijn er toch wel op vooruit gegaan vergeleken met MXGP2, als ik het zo zie.

Beantwoorden
0 Kudos

[Community Review] MXGP3

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
06
/16

Kenneloth

• MVP
83%
06 Rang
voortgang
Kenneloth
chrisboers
geaccepteerde oplossing

De game heeft inderdaad echt shine momenten. Vooral de weeseffecten zien er tof uit! 

Beantwoorden
0 Kudos

[Community Review] MXGP3

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
03
/16

ghostly-legend

94%
03 Rang
voortgang
ghostly-legend
geaccepteerde oplossing

Heb zo'n beetje alle motocross games gespeeld op de PS3. Op de PS4 heb ik er nu een aantal maar ben nog niet echt te spreken over de veranderingen op een console die veel krachtiger is. 

Ik doe zelf aan motocross dus ben een flinke fan van de sport maar ikzelf koop deze game niet voor meer dan €15. Eind vorig jaar MXGP2 gekocht en die was oke, maar dat was het dan ook. Zelf ben ik meer een liefhebber van de MX vs ATV franchise.

Maar een leuke review en zeker mooi om te zien dan toch een redelijk onbekende game ook hier voorbij komt! 

Beantwoorden
0 Kudos

[Community Review] MXGP3

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
06
/16

Kenneloth

• MVP
83%
06 Rang
voortgang
Kenneloth
ghostly-legend
geaccepteerde oplossing

Wij reviewen ALLES! 

Beantwoorden
0 Kudos

[Community Review] MXGP3

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
02
/16

ex6el8

21%
02 Rang
voortgang
ex6el8
geaccepteerde oplossing

ik heb een min puntje bij MXGP 3

Als je in de regen rijd blijft de crossmotor schoon 

Bij regen normaal dan dat de modder bijft op de motor en de kleren.

Beantwoorden
0 Kudos

[Community Review] MXGP3

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
11
/16

chrisboers

• MVP