Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 15

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
13 jul 2018
Door cd_BE

cd_BE

• MVP
97%
09 Rang
voortgang

[Community review] The Crew 2

2 reacties 338 Weergaven Aangemaakt: 13-07-2018
13 jul 2018
Door cd_BE

Crew 2

Old fashion driving will always win

In The Crew® 2 neem je het op tegen de Amerikaanse motorsport scene en verken je de VS om te land, ter zee en in de lucht de lakens uit te delen in een van de vetste open werelden ooit. Kies uit een breed scala aan exotische auto's, motoren, boten en vliegtuigen en ervaar ongekend spektakel als je je door de hele VS waagt aan diverse race disciplines. Leg elk bloedstollend moment vast en deel het met één druk op de knop. Dit is je kans om beroemd te worden. Speel met maximaal 7 vrienden online.

In-game aankoop optioneel

Koop de Season Pass van The Crew® 2 en krijg toegang tot nieuwe voertuigen, en nog veel meer! *

Season Pass

• 3 exclusieve voertuigen
  • 22 voertuigen in vroege toegang
  • 1 exclusief huis & 2 outfits
  • VIP 20% korting in de winkel

yay.png  nay.jpg
Muziek A.I.
Auto’s rijden minder als dweilen op de baan Toch een lege wereld als je zoveel volgers moet hebben
Veel variatie qua races Rubberbanding
Open wereld (land, zee en lucht) Fast travel
  Grafisch zoals deel 1

Trailer: 

Ter land, ter zee, in de lucht en/of uit den bocht

I'm a somebody, not a nobody

Auto's, boten, vliegmachines, motoren,

bliksems t’is wat!

Dappere helden trekken te velden

in The Crew 2 huhu,

Iedere keer beleef je meer in

The Crew 2 huhu

Alles wat je droomt gebeurd in The Crew 2

De introductie van The Crew 2 laat je direct los in volle actie, je eerste extreem live event. Waar je geconfronteerd wordt met alles wat The Crew 2 te bieden heeft. Of je dit introductie event wint of verliest maakt gelukkig niet veel uit. Al spreekt het voor zich dat als je wint je meer kijkers hebt op je stream.

Tijdens het spelen van the crew 2 vroeg ik me af wat nu eigenlijk juist de bedoeling is. Zit er überhaupt een verhaal in? Naar mijn bescheiden mening niet. Maar, er zit denk ik wel een les in dat de dag van vandaag relevant kan zijn: Online populariteit en kijkers krijgen om geld te verdienen, waar hebben we dat nog gehoord… en hoe ver wil je gaan voor die eeuwige roem?Mister Popular The Crew 2 is meer een soort van populariteit wedstrijd waar je aan mee blijft doen. Het ultieme doel? De mensen die zo vriendelijk waren je onder hun hoede te nemen verslaan en vernederen door in de rankings te stijgen (dit doe je door in elk onderdeel races te winnen en je te verbeteren met skills) eenmaal je de magische 70% hebt bereikt bij een familie krijg je de kans om je, laten we ze sponsors noemen, uit te dagen. Win je krijg je een nieuw voertuig waarmee je heel het "verhaal" nog eens opnieuw kan spelen maar dit keer met de moeilijksgraad op hard.

Girls just wanna have fun!

Voor je echt ten volle kan genieten van wat the Crew 2 te bieden heeft moet je bij elke "familie" jezelf introduceren door deel te nemen aan een event. Door dit te volbrengen ontgrendel je extra skills en opties om je weg naar succes gemakkelijker te maken. Meestal gaat dit gepaard met een gratis voertuig om je op weg te helpen, want als rookie heb je natuurlijk geen rooie duit.

Er zijn vier families: Street facing, off road, freestyle en pro racing. Eigenlijk is er nog een vijfde; LIVE Xtrem series. Al moet je daarvoor eerst je strepen verdienen bij de families. Want dat is voor de beste onder ons. Je kan er dus echt pas aan beginnen als je aan een bepaalde hoeveelheid volgers zit en je al de nodige voertuigen in je garage hebt staan!

Er zijn ook vier levels van roem: popular, famous, star en icon 1. Deze laatste telt verder naarmate je meer volgers krijgt en per level up krijg je een icon point, zie verder. Al begin je natuurlijk als rookie.

Freestyler... rock the roadIk koos ervoor om te beginnen met Freestyle waar ik de Freestylers Sofia & Emmet ontmoette die me duidelijk maken wat er van mij verwacht wordt als Freestyler.

The Crew 2 heeft veel te bieden, de standaard races op de baan of op parkoer kennen we uit het eerste deel, dus daar ga ik niet te ver over uitbreiden. Ik stel jullie kort de nieuwigheden voor, een greep uit wat de families jou te bieden hebben:

Aerobatics

luchtacrobatie cd_BE en Andriesc doen aan luchtacrobatie

De naam doet het al vermoeden dat is met een vliegtuigje acrobaten toeren uithalen. Met het basis model vliegtuig en als je niet echt goed weet hoe alles werkt dan is dit een grote uitdaging. Maar eenmaal je alles door hebt en de juiste gear op je vliegtuig hebt vast gevezen is het al een heel stuk gemakkelijker.  

Monster truck

Freestylen met een monstertruck het is eens iets anders. I believe I can fly

Het lijkt allemaal simpel tot je er zelf aan begint. Punten pakken op een parkoer is even leren hoe je dat beest controleert en dan ben je er zo weg mee. Al zijn er enkele mensen die denken dat je een monster truck ook voor iets anders kunt gebruiken…

Rally Raid

Look at the view Ga van A naar B met enkele tussenpunten. Hoe je naar die tussenpunten gaat maakt niet uit, het is tenslotte off road als je maar de snelste bent. Al kan een verkeerd geparkeerde boom die tijd soms wat in de war brengen. Yes, it's a girl beating you! Of als je opteert om het met een moto te doen, dan is elk klein steentje een extra hindernis en kan je al eens kostbare tijd verliezen...

Drift

SSSSSSSSMOKINGGGG Ik weet niet wat de grootste uitdaging is; de drift races of de drag race. Kan natuurlijk ook zijn dat ik gewoon niet kan driften waardoor het zo'n uitdaging in. Als je het eenmaal door hebt, en een continuous drift kan verwezenlijken dan tellen de punten snel door maar hoe je het juist moet doen, daar ben ik nog niet helemaal uit.

Drag race

Ready Steady Go! Dit is de enige uitdaging in heel het spel waar je echt voelt dat je met een race spel bezig bent. Hier moet je op de juiste moment schakelen en je motor laten warmdraaien om die supersnelle start te hebben en dat kan de nanoseconde zijn die je nodig had om de race te winnen. Uiteraard is het in de instellingen mogelijk om het schakelen in te schakelen voor al je wagens, standaard heb je automatische transmissies.

Jetsprint

Van het jetje geven... Als je met een powerboat een stuk land raakt ben je eraan voor de moeite maar met leopard porto kan je voor stukjes land schuiven en er zo je voordeel uit halen. Als moet je soms wel heel goed mikken en incalculeren dat je er met een nitro boost zeker komt. Want een boot op het droge is niet handig als je een wedstrijd wil winnen. Hoewel, als je in Las Vegas of een actieve haven met de jet sprint bezig bent is het een ander paar mouwen...

Maar of je deze dingen doen hangt volledig van jou af. Je bent tenslotte vrij om te kiezen wat je wil doen en hoe beroemd je wil worden. En elke uitdaging is 's nachts net een tikkeltje moeilijker en soms zelfs onmogelijk…

Wat me een beetje stoorde tijdens het opstarten van deze events is dat je met het desbetreffende voertuig even heel traag gaat rijden of varen om zo een woordje uitleg te krijgen van je sponsors. Als je een event wint of verliest krijg je nadien ook weer een woordje uitleg, maar loopt je motor gewoon normaal. Het is altijd een andere uitleg, soms met een grapje, maar de boodschap is telkens hetzelfde je moet nummer 1 zijn, je moet je gedragen als een pro en je voertuig moet dat ook uitstralen.

Be famous, become a icon!

The best of the best of the best: that's me! Het doel is winnen, dat was al duidelijk. Hoe je dit het beste doet is door in je “vrije tijd” of tussen races door je nuttig te maken in de skills die je kan vinden op de map.

Alles staat of valt met je bankrekening en de performance van je wagenpark. In het begin moet je het doen met onderdelen die je kan winnen als je skills verbeterd of wedstrijden wint.

It's a live Of via de live boxes die ook leuke gear kunnen opleveren. Maar er is nog iets dat je, als je de level icon hebt bereikt, een streepje voor kan geven: De icon points die je verdient telkens je icon level stijgt. Icon points Deze kun je gebruiken om diverse percentages van je voertuigen of skills te verhogen. Waardoor je beter en beter wordt of toch je voertuig en je zo meer punten kunt scoren en dus meer geld verdienen en betere gear te unlocken om nog beter te worden. Over gear gesproken, soms kan je een lager level gear gebruiken voor meer punten te scoren omdat deze één of twee van de icon perks heeft ingebouwd. Naargelang wat je doel is, is het misschien verstandig om van gear te wisselen voor je aan een event of skill begint. In het begin is het soms moeilijk kiezen welke points je waar aan geeft. Op het eerste zicht kan je per pagina (comfort, vehicle en gameplay) de punten onbeperkt resetten. Zo kun je je percentages van slippers verhogen als je bezig bent met drift Challenges en dezelfde punten nadien gebruiken om het percentage van aerobatics te verhogen als je je daar aan waagt. Zo moet je niet wachten tot je 225 icon punten hebt om ten volle te genieten van de gameplay voordelen. Vanaf je er 25 hebt kan je ze eenvoudig verplaatsen en er je voordeel uithalen. Want elk procentje kan tellen om het net iets beter te doen dan de vorige keer of één van je vrienden. Tien kleine iconetjes die dansten in de regen Als kers op de taart kan je per 10 icon points extra loot unlocken voor het voertuig waar je je op dat moment in bevindt. Daar moet je dan wel rekening mee houden als je naar je timeline gaat om je punten in te ruilen. Per 100 kun je een voertuig vrijspelen. Je bent dus wel even zoet met The crew 2.

LIVE Stream series

Xtrem of extreem? Ik had het reeds over de 4 families waar het doel is naar de top te gaan. Maar er is ook nog live extreem, waar alles samenkomt. Als je je voertuigen hebt getuned en je bent meester van het stuur en het roer dan kan je hier je skills testen, de ultieme test zeg maar! Hier zijn geen verliezers enkel winnaars. Het doel is als eerste over de lijn te gaan, er is geen tweede plaats. Dit is voor de beste van de beste van de beste... En een verwittigd icon is er twee waard!

volwaardige mechanieker Een pro tip voor jullie waaghalzen is er de optie pro settings per voertuig. Hier kan je als een volwaardige mechanieker je voertuig tweaken en verbeteren. Opteer je voor meer snelheid bij je powerboat maar offer je daar dan een beetje drift capaciteit voor op? Die extra mijl per uur heb je misschien nodig voor de volgende wedstrijd te winnen. Of offer je bij je vliegtuig snelheid op om beter te kunnen rollen, dat is voor de aerobics misschien net dat streepje voor dat je de vorige keer miste. Upside down, just because I can!

Collectibles

Tekst: Whigfield78, Screens cd_BE

Over de hele map zijn ook nog collectibles te vinden met uitbreidingen voor je voertuigen. Het vinden van deze worden aangegeven door een afwisselend geluid en een knipperende rand om de map heen, die rechtsonder in beeld staat. Hoe korter je in de buurt komt van een object gaat het geluid harder en de rand sneller knipperen. Dit is wel even zoeken maar ze vallen wel op omdat ze een felle kleur hebben. Ze zijn overal te vinden en wordt het speuren door de bossen, steden en het water.

Smile! Naast de collectibles kun je nog bezig houden met meetpunten in het spel hier kun je gevraagde snelheid neerzetten wat ook weer volgers opleveren. Je vrienden spelen zelfs ook nog een rol deze kun je uitdagen om een stunt score in de lucht, de snelste tijd op een stuk weg of nog de verste sprong neer te zetten.

The Crew biedt genoeg mogelijkheden wat het hiermee leuker en uitdagender maakt.

Rijden in crew/formatie

Hooveren op een racetrack... Ik had reeds geschreven dat het crew gevoel niet echt tot uiting komt in deze game. Buiten dat het plezant is om met je vriendjes en vriendinnetjes samen te rijden of elkaars ongelukken vermijden heeft het rijden in crew geen meerwaarde in dit spel. Was het niet voor enkele trophies dan is het echt voor niets nuttig. Een Chinese vrijwilliger heeft zich een avond vrijgemaakt om dit te proberen. Elkaar vinden op de map was niet te doen. Het spel is op dat gebied vrij bugged. Na 4 pogingen is het dan toch gelukt, al moest één van ons eerst het spel opnieuw opstarten. Eenmaal we samen aan het botsen waren, ging het wel goed. Tot we het idee kregen om een event op te starten. We hebben diverse events proberen op te starten maar samen rijden is niet gelukt. Na een half uur hebben we het dan ook opgegeven en zijn we samen foto’s gaan nemen.

Collectibles

Tekst: Whigfield78, Screens cd_BE

De fotomodus in The Crew 2 is zeer uitgebreid en is een genot voor iedereen die van fotograferen houdt. Niet alleen van het voertuig maar ook van de omgevingen kun je vanalles vastleggen.

Lady liberty

Van het Vrijheidsbeeld tot de Golden Gate Bridge en vanuit de everglades tot het Pentagon en dat alle ter land, ter water en in de lucht. De flora en fauna ontbreekt niks aan en is ook dik aanwezig om een mooi plaatje schieten.

Dit alles speelt ook een rol in het spel en je zal op zoek moeten gaan door Amerika om de juiste bekende gebouwen, bruggen of zelfs dieren te spotten. Door de juiste dingen te fotograferen levert het gelijk volgers op en daar gaat het om in The Crew hoe populairder hoe beter. De foto’s die genomen moeten worden, wordt door middel van aanwijzingen doorgegeven als je in de buurt bent of vanuit het menu kun je snel reizen gebruiken naar de locatie.

Òh, deer Ik ben een beer Ik ben een bang bang saapje en ik ben een beerJump Almost roadkill Het is niet altijd even makkelijk om vooral de dieren te vinden, maar een beetje uitdaging mag wel.

head-on It's a Bird...It's a Plane...It's almost a head-on collision

In de fotomodus heb je de vrijheid om alles te veranderen wat je maar wilt. Zo kun je de voertuigen en de mensen die in beeld staan ook alle verwijderen. De weersinvloeden veranderen van zon tot sneeuw, de dag en nacht cyclus wat wil je eigenlijk nog meer.

Snowing in the wind Let it snow

Als dit nog niet genoeg is kun je over de foto’s een laag heen trekken zoals pixel art, car noir, night vision, hdr, waterverf en nog veel meer. Dit kun je nog eens met een geel-, blauwe tint of sepia tot een oude foto bewerken. Met dit dit alles kunnen het aparte en ook een super mooi resultaat opleveren.

Sunset

Wat ik zelf heb geprobeerd is het water te raken met de vleugel van je vliegtuig dit geeft nog een speciaal effect op de foto’s. Ook de ervaring om op een onverwacht moment de fotomodus op te starten kunnen de mooiste shots opleveren en doe dit vooral. Als je het eenmaal doorhebt kan het je uren gaan kosten want ik vindt het verslavend. De Photo Mode kun je vergelijken zoals bij Horizon Zero Dawn deze is daar ook super.

Maar laat vooral onder deze review jullie mooiste fotomomenten zien zo dat we het met z’n alle hiervan kunnen genieten. @cd_BE heeft op twitter een thread getweet met zijn foto’s, een deel staan in de review de andere staan daar te wachten op jullie commentaar.

We kunnen niet wachten op jullie bijdragen!

Stickers aka Livery

cd_BE design

Bovenstaande vliegtuigje is uitgerust met een echt cd_BE design. Want wat is er nu leuker dan rond te rijden/vliegen of varen in een voertuig dat je naar je persoonlijk smaak en stijl hebt ingericht. Of eerder beplakt.

Als je naar je huis gaat, op een klein eiland je naast Miami, kan je daar rustig rondkuieren in je Living, garage, hanger en privé haven. Mensen met de season pass hebben nog een tweede verblijf in Malibu. Hoe was het ook weer? Een rijke mens is iets aardig?

Home sweet home Daar staan al je voertuigen, in de living staan de auto’s die je als quick select hebt staan (R3). Verander je hier een voertuig dan is dit het voertuig waar je snel mee kan wisselen.

Sta je voor je nieuwe aanwinst en ben je toch niet echt fan van hoe de fabrikant het heeft afgeleverd dan is het hier de moment om het aan te passen. Op elk voertuig kan je tot 1000 lagen aanbrengen om jouw perfecte design te maken. En daar kan je wel even zoet mee zijn. Als je helemaal tevreden bent dan is het zelfs mogelijk om je kunstwerk te delen met de wereld.Pick me, pick me! Dollar of Bollar? Wat het ook is, voor 2,884 is het van jou

Voor 2,884 Bollar kan mijn design van jou zijn. Al kunnen jullie het ongetwijfeld veel beter doen, dus laat in deze topic ons watertanden van jullie kunstwerken, we zijn benieuwd!

Truien wissel Mensen die de beta hebben gespeeld, hebben misschien de melding gekregen dat ze een helm hebben als beloning voor hun harde werk.

Daar heb ik toch even achter moeten zoeken, het is vrij goed verborgen in het spel en er wordt niet veel over verteld, maar het is dus mogelijk om je personages volledig van outfit te veranderen. Je kan kleren kopen via in game credits of met je zuurverdiende ubi punten.

Al zie je meestal enkel de helm van je avatar tenzij je op een motor zit, dan zie je iets meer. Of het de moeite loont je centjes uit te geven aan kledij is volledig aan jullie.

CREW 1

Rewaards!!! Herinneren we ons deze nog?

Toen we te horen kregen dat er een The Crew twee aankwam is er in de crew één een beloningsprogramma geweest voertuigen vrij te spelen in deel 2. Als je het verhaal destijds volledig hebt gespeeld en The crew zo goed mogelijk hebt uitgespeeld dan kreeg je met de regelmaat van de klok een mail met de melding dat je een nieuw voertuig hebt vrijgespeeld in the crew 2. Dit helpt je aardig op weg, als je aan deel 2 begint. Zo moet je niet direct investeren in een dure wagen en kan je direct beginnen en sparen voor een beter en meestal duurder model!

Conclusie

Lady Justice De titel van The crew 2 is eigenlijk misplaatst. Buiten dat je op dezelfde map speelt en de auto's zich hetzelfde gedragen als deel 1 is dit een totaal ander spel. Waar het zogenoemde crew gehalte gewoon volledig verdwenen is. Voor enkele trophies en foto's is maken is een crew vormen geen meerwaarde. Wat in deel 1 wel het geval is. Gaandeweg merk je wel skills/records die je vriendjes op de map gemaakt hebben en deze kan je dan proberen te verbeteren en zorgt voor een kleine afleiding als je op zoek bent naar loot om je wagen/boot/brommer of vliegtuig te upgraden om net dat streepje voor te hebben op de concurrentie en je kijkers laten kwijlen van je kunsten. Want daar draait het allemaal om…

The Crew 2 is zeker geen perfecte game maar we zouden liegen als we zeggen dat we er ons niet enorm mee amuseren!

Dank u voor het lezen van deze review, vergeet niet mij te volgen op sociale media en tot de volgende keer!

Getest op PlayStation 4 met een review code voorzien door de uitgever!

reactie

I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
06
/16

Kenneloth

• MVP
82%
06 Rang
voortgang
Kenneloth
geaccepteerde oplossing

Mooie review! 

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

spiral78

• MVP
88%
09 Rang
voortgang
spiral78
geaccepteerde oplossing

De photomode hen ik enorm van genoten en is zejer een mooie toevoeging aan de game.

Voor degene die het niet weten Whigfield78 is mijn Twitter account en whigfield78 Instagram volgers zijn altijd welkom 

Hieronder wat foto's die ik heb genomen onder het review. 

IMG_20180701_094027.jpgIMG_20180701_093912.jpgIMG_20180603_160530.jpgIMG_20180603_105146.jpgIMG_20180603_105132.jpgIMG_20180602_204021_618.jpgIMG_20180602_203813.jpg

Beantwoorden
0 Kudos

Life is Simple!

--------------------------------
Nederland - 020 709 5025
België - 02 588 42 40

Ma t/m Vrij 10:00-16:00

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer