Reply

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Beta Tester
05
/16

Keldj

• Beta Tester
92%
05 Rank
Progress
Keldj
Accepted Solution

Hej alla.

Ledsen för att skriva på danska, men Camilla_R är från Danmark, så mitt svar till henne kommer att vara på danska.

------------------

Hej Camilla

Du må undskylde det sene svar, men du har skrevet på det svenske forum og det er desværre ikke alle svenskere, der forstår dansk, så det kan være grunden til at ingen har svaret dig før. Det ser ud til, at SingStar Danske Hits er gået ud af produktion og derfor ikke kan bestilles hjem af butikkerne rundt omkring i landet. Du skriver desværre ikke hvor i landet du bor, men du kan prøve lykken i den lokale GameStop / EBGames butik (find din lokale butik http://www.gamestop.dk/StoreLocator ) og se om de eventuelt skulle have et brugt eksemplar af spillet.

Jeg er selv faldet over spillet i et par lokale butikker (Ja, jeg ved godt, at jeg skal se mig bedre for, men pludselig lå spillet på gulvet og jeg så mig ikke for og så SPLAT, så lå jeg på gulvet ;) ), men hvis du nu bor i den anden ende af landet er der jo ikke meget ved at jeg fortæller at den lokale fona butik havde et par eksemplarer stående af spillet på deres hylder.

0 Kudos

Re: Singstar danske hits

[ Edited ]