Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 19

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
28 Feb 2011
By Lajjjan

Lajjjan

21%
02 Rank
Progress

Förslag på funktion

2 Replies 313 Views Created 28-02-2011
28 Feb 2011
By Lajjjan

Hejsan, jag har ett förslag på en tjänst/funktion som jag gärna skulle vilja se på nuvarande/kommande generation av Playstation samt PSP.

Då jag läste en artikel om PSP2 så stod det nämnt att den skulle kunna bli nästan lika kraftfull som PS3 är nu. Då kom jag på idén att, om det jag läste stämmer, skulle man kanske kunna spela samma spel på båda konsolerna i framtiden. Om du då om du till exempel sitter hemma och spelar och sen ska ut på resa så skulle det vara fint om det man klarat i spelet då antingen sparas på ens PSN-konto eller direkt kunna synkas över till ens PSP för att kunna fortsätta spelandet från samma ställe då du t.ex. satt dig på tåget eller bussen.

Tack på förhand!

0 Kudos
Reply
LABELS:
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
04
/16

maniac81

90%
04 Rank
Progress
maniac81
Accepted Solution

Det er mulig at de kommer til å lage det sånn. Cloud kommer snart til PS3(vet ikke når, det har bare vært rykter om det foreløpig så vidt jeg vet), denne funskjonen vil sikkert bli utvidet til det du foreslår. 

0 Kudos

Re: Förslag på funktion

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Lokkerakken

21%
02 Rank
Progress
Lokkerakken
Accepted Solution

Jeg som aktiv Playstation-spiller savner noe spesielt på Playstation som andre konsoller som f.eks. Xbox 360 har: Nemlig stemmechat. Jeg har lagt merke til at man allerede kan ha stemmechat, men da trenger man et Playstation-USB kamera, noe hverken jeg eller mange av vennene mine har. Jeg tror nok at dette kommer til å gjøre en hel haug med spillere veldig glade, nemlig å kunne snakke med mikrofon uten å nødvendigvis spille sammen i samme Lobby, Party eller liknende. Hva syntes dere?

0 Kudos

Re: Förslag på funktion

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel