Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 48

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
24 Apr 2011
By Cimbrer

Cimbrer

• Award Winner
97%
09 Rank
Progress

[PS3] Portal 2

3 Replies 325 Views Created 24-04-2011
24 Apr 2011
By Cimbrer

Giv din mening om Portal 2 til PlayStation 3.

0 Kudos
Reply
LABELS:
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
09
/16

Cimbrer

• Award Winner
97%
09 Rank
Progress
Cimbrer
Accepted Solution

Efter en dejlig forlænget weekend i selskab med Portal 2 vil jeg nu dele min mening om spillet.

Hvis du allerede har prøvet det første spil, der kan fås til PS3 i The Orange Box, så ved du hvad du går ind til. Hvis du ikke kender det, så vil jeg kort forklare hvad Portal går ud på.

Du skal i rollen som testperson klare dig igennem forskellige baner. Til at hjælpe dig igennem har du en portalgun, denne bruges til at lave 2 portaler. Hopper du ind i den ene, kommer du ud af den anden.

"Speedy thing comes in, speedy thing comes out" princippet er ganske enkelt, og man lærer hurtigt at bruge det.

Sværhedsgraden øges jævnt, og man lærer at mestre spillet. "Thinking with portals" :)

Hvis du kender det første spil, og det falder i din smag, så vil Portal 2 med garanti give dig den samme gode oplevelse.

Hvis du ikke kender spillet, så bør du prøve det, hvis du godt kan lide puzzles. Og et spil der tør være anderledes, på den fede måde.

For ikke at glemme co-op mulighederne og Steam funktionaliteten. Når man køber Portal 2, følger der en kode med, så man gratis kan hente det til PC/Mac via Steam.

Steam funktionerne tæller blandt andet cross platform co-op, du kan spille det med en ven, selvom personen spiller Portal 2 på PC, og du selv er på PS3. Der er også en Cloud storage funktion tilgængelig, så du kan fortsætte spillet på en anden PS3.

Alt i alt, så er Portal 2 et rigtigt godt spil, som jeg absolut vil anbefale.

0 Kudos

Re: [PS3] Portal 2

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
08
/16

European_Gamer

• Award Winner
99%
08 Rank
Progress
European_Gamer
Accepted Solution
Jeg synes at grafikken er halvdårlig, især ved de små detaljer, Hvis du f.eks. kigger på tekst og knapper i elevatoren, så er de stort set ikke synlige.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
04
/16

diare33

97%
04 Rank
Progress
diare33
Accepted Solution

portal2 er et av de beste spillene som har kommet ut i år. 

0 Kudos

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel