Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 57

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
06 Nov 2009
By Turaxis

Turaxis

45%
02 Rank
Progress

[PS3] spil for voksent publikum ?

17 Replies 2,286 Views Created 06-11-2009
06 Nov 2009
By Turaxis

Hej

Jeg er 30+ og syntes det mildest sagt er ret tyndt med spil til et voksent publikum. Det gälder i stor grad af de spil som Sony har udgivet, men også andre spil udgivere.

Innovationen savnes, det er blevet til at, det handler om at give en så höj FPS som muligt, og ikke et spörgsmål om at udgive et spil hvor det er indholdet som er vigtigt. Jeg kan ikke nävne 2 spil til playstation som tilhörer denne kategori, og jeg begriber ikke hvorfor.

Action aka Skydespil, bygget over samme koncept som går tilbage fra Doom tiden, bare at grafikken er blevet bedre igen et spörgsmål at at få FPS raten op. Selv multiplayer delen var muligt allerede den gang.

Adventure, heller ikke her er der sket noget synderligt meget, det er set för.

Sportsspil er noget jeg går en stor bue uden om, mest af alt fordi jeg får ondt i mine händer alt for hurtigt, og endvidere har sport aldrig haft min store interesse, tjo hvis jeg er med i sporten, men ikke bare sådan at sidde og se på.

De andre kategorier af spil (og de spil som findes, er mest til börn, og fanger ikke min interesse overhovedet). Det kan da väre underholdne med et spil Atomic Bomberman, men det er da kun fordi det får en til at tänke tilbage på commodore tiden... Nytänkende näppe.

5 af mine närmeste venner i min omgangskreds, har alle en PS3, godt betalt arbejde (med 2 indtägter), med andre ord de har pengene til at köbe spil, udstyr m.m. men det er som om spil markedet har "glemt" dem at man lukker öjnene for denne store markedsgruppe. Kan det virkeligt väre rigtigt, og hvorfor i så fald ?

Er man virkeligt så fantasilöse i spilhusene idag, eller er det et spörgsmål om at man kun vil satse på den/de kategorier som man ved at fungeret för også udvikler man et spil som ligner noget der kunne sälge för. Også ender det med en dårlig efterfölger, som kan sälge til dem som ikke har prövet den förste udgave.

Det som jeg og folk i min omgangskreds söger er spil hvor man gerne må kunne tänke sig lidt om, det kan väre spil som har med at opbygge noget (her snakker vi ikke lego eller sims men...),  om et firma, en org. kald det en simulator eller opret en kategori kaldet voksen spil, og, kom op med nogle spil som henvender sig til det voksne marked.Det kan tilmed låses fast ved en alders gränse fra ex. 25 år som PS3 jo har mulighed for, fjern alt censur fra sprog, grafik m.m. lav et spil som tiltaler et voksent marked, vi kan tåle et ucencureret sprog og billedbateriale i et spil. Faktisk er jeg af den holdning at har man oplyst om et kreditkort, så burde man have mulighed for at frakoble enhver form for censur i et hvilket spil som helst.

PVP har ikke min interesse overhovedet, og det udelukker jo en stor del af det spilmarked som findes idag. - Jeg har spillet eve-online på PC, og der er en del af det som jeg sögte efter, handel, at opbygge noget, bygge op en karriere osv. men spillet blev ödelagt af kinisiske farmere, og folk der solgte ingame credits for $ - Dette er set i nästen alle andre online spil også. Så lav gerne et spil i samme stil, til single player. - Det som ödelagde spillet for min del var at folk (eller en hel del köbte sig til ingame credits (isk) i eve-online og kunne köbe sig til det udstyr som nu engang var bedst og brugte störstedelen af tiden på PVP og ödelägge det for dem som er ärlige i spillet. Hvor jeg som nägter at snyde i et spil, fik det temmeligt uretvist hårdt. Jeg har sluttet at spille eve-online mest på grund af PVP delen ikke fungerer, den kunne jeg godt have väret uden. Jeg har ikke brug for at det skal väre et mmorpg spil, men at de spil mekanismer som er/var i eve kunne man genanvende i et spil til PS3 selv om det er singleplayer baseret.

Jeg personligt er så trät af at 80-90% af hele spil markedet går ud på at slå andre ihjel eller ödelägge noget. - Vi snakker altså ikke snusk spil, bare fordi vi er 30+ Den slags spil var sjove da vi så Larry i en af de tidlige ver. og vi var ca. 16 år gamle.

Spillet GTA 4 til min PS3 og jeg gennemfört det og ligger nu bare og samler stöv nu. GTA Vice City er bedre, ikke rent grafisk, men handlingen, missionerne og at det er langt mere gennemtänkt i Vice City. Men denne fås ikke til PS3.

Forhåbningsvis vil Sony og de andre spilhuse få deres öjne op for et marked som dette, som kan henvände sig til 30+

Tak for at du/i ville bruge tiden på at läse dette lange indläg
0 Kudos
Reply
LABELS:
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
04
/16

diare33

97%
04 Rank
Progress
diare33
Accepted Solution

"Adventure, heller ikke her er der sket noget synderligt meget, det er set för."

http://www.youtube.com/watch?v=vPp9_ye5Fhc

0 Kudos

Re: [PS3] spil for voksent publikum ?

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Turaxis

45%
02 Rank
Progress
Turaxis
Accepted Solution

Jeg skrev også fölgende: "Jeg personligt er så trät af at 80-90% af hele spil markedet går ud på at slå andre ihjel eller ödelägge noget"

Det ligner en blanding af Indiana Jones og Toomb Raider.

Så jeg ved ikke rigtigt hvad du vil vise med det klip ?

Det er flot grafik, men hvad med indholdet ? Eller er det bare endnu et skyde spil, med nogle missioner/quests. Jeg vil stadig gerne have et spil hvor handlingen er baseret på at bygge noget op, gerne med handel, en profession man kan välge og/eller udvikle sin spiller undervejs.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
04
/16

diare33

97%
04 Rank
Progress
diare33
Accepted Solution

vel jeg er ikke selger,. bare satt det opp, fordi det virka som du ville ha et nytt og bra adventure spill. 

"jeg vil stadig gerne have et spil hvor handlingen er baseret på at bygge noget op, gerne med handel, en profession man kan välge og/eller udvikle sin spiller undervejs."

kanskje RPG spill hadde passet,. jeg har ikke peiling på slikt. 

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

brookzinc

88%
02 Rank
Progress
brookzinc
Accepted Solution

"Quote - Turaxis

Det er flot grafik, men hvad med indholdet ? Eller er det bare endnu et skyde spil, med nogle missioner/quests. Jeg vil stadig gerne have et spil hvor handlingen er baseret på at bygge noget op, gerne med handel, en profession man kan välge og/eller udvikle sin spiller undervejs"

det lyder jo umiddelbart som om du søger spil i stil med fodbold manager eller noget i den dur, når du siger der skal indgå handler og opbygning af ting og sager. hvis det ikke er sådan noget du mener, så ved jeg ikke.

men hvis du søger spil med en fed historie, en god del action og tonsvis af puzzles (brug hjernen) så er Uncharted 2: Among Thieves lige noget for dig.

hvis du ikke er til action spil men derimod vil have en thriller med en virkelig dyb historie hvor du selv bestemmer enhver handling din karakter skal foretage sig (og jeg mener bogstavelig talt, du bestemmer hvordan enhver scene skal udspille sig), så er Heavy Rain lige noget for dig.

begge spil er PS3 eksklusive titler og spil med charme og historier som man sjældent ser i spil som disse (især Heavy Rain).

ellers er det lidt svært at finde ud af hvad præcis du mener. men håber du vil tage et kig på spillene, for de er virkelig tiden værd.

0 Kudos

- Brookz

We've found the cure for the Valor and S.V.E.R. virus. Find out more @ C64 - Commando 64

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
04
/16

maniac81

90%
04 Rank
Progress
maniac81
Accepted Solution
Tomb raider er også et spill som har puzzles å løse. Ja det er litt action i det. Men for det meste så gå går det ut på å finne ut av et mysterie. Så har du PSN spill som hustle kings og bowling(husker ikke navnet akkurat nå). Hvis du er interresert i å vri hjernen så har du brain challenge, som er veldig vanskelig. Theme hospital er på PSN store. Jeg har det, og synes det er et veldig gøy spill. Og som sagt tidligere så er Sid Meyer´s Civilization på PS3. Og han som sa at det ikke er forandret, han tar helt galt. Det er det beste Civilization jeg har spilt. Og det skiller seg godt ut fra de tidligere spillene. Det finnes haugevis av spill der ute. Man må bare lete igjennom for å finne de spillene man liker. Og jeg kan anbefale metal gear solid 4, der kan man gå igjennom hele spillet uten å drepe noen hvis man har lyst. Og det er vanskelig. Man må hele tiden unngå fienden, og hvis man ikke klarer det så kan man slå de i svime eller skyte bedøvelsepistol på de.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
06
/16

Jodlegutt

• Award Winner
90%
06 Rank
Progress
Jodlegutt
Accepted Solution

@Turaxis wrote:

Spillet GTA 4 til min PS3 og jeg gennemfört det og ligger nu bare og samler stöv nu. GTA Vice City er bedre, ikke rent grafisk, men handlingen, missionerne og at det er langt mere gennemtänkt i Vice City. Men denne fås ikke til PS3.

Endelig noen andre som liker Vice City bedre enn GTA 4:)

Men jeg skjønner hva du mener, jeg også savner et litt bredere spillutvalg. Dessverre ligger nok de store pengene i FPS- og sportsspill, der utviklerne stort sett bare spyr ut oppfølgere for å tjene enda mer penger... I likhet med deg Turaxis, savner jeg også en slags "simulator-sjanger" der målet er å skape noe, bygge opp karrierer, bedrifter, byer, organisasjoner eller lignende.

Heldigvis kommer det i ny og ne titler som Little Big Planet, som føles nyskapende og er et friskt pust i spillbransjen. Selv om spillet har aldersgrense på 7+ og hovudpersonen er en tøydukke, så vil ikke jeg kalle det et spill for barn. Jeg kan sitte hele natten å bygge baner, og ikke minst prøve banene som andre har laget. Nå er riktignok jeg bare 22, men jeg vil tro at LBP er noe som folk på din alder også kan verdsette og nyte;)

Når det gjelder adventure-spill, så mener ihvertfall jeg at Uncharted er sinnsykt bra spill. Det er akkurat som du sier, det ligner en blanding av Indiana Jones og Tomb Raider, men det er absolutt ikke "bare endnu et skyde spil, med nogle missioner/quests". For min del var det historien og eventyraspektet som fanget min oppmerksomhet, skytingen er langt ifra dette spillets sterke side. Stemmeskuespillet og animasjonene er så bra at det faktisk føles som om du spiller hovudpersonen i en film, ikke et spill. Og det er sjelden jeg har følt meg så knyttet til karakterene som det jeg gjorde første gang jeg prøvde Uncharted: Drake's Fortune. Så dette er langt ifra et helt alminnelig "skyte- og klatre-spill".

En mager trøst til oss som vil ha noe litt utenom det vanlige er Heavy Rain som kommer til neste år. Det er rettet mot et eldre og mer modent publikum, og forhåpentligvis blir dette helt annerledes enn "vanlige" actionspill. Det jeg har lest og hørt om Heavy Rain virker i det miste lovende.

Nå må det også sies at jeg ikke har noe imot FPS, action eller sportspill, det finnes selvsagt veldig gode titler i disse sjangrene ute på markedet. Men som sagt, jeg savner en form for "simulatorspill" på PS3...

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Turaxis

45%
02 Rank
Progress
Turaxis
Accepted Solution

Heavy Rain er bestemt et spil, som jag skal se närmere på når den kommer. Udgivelses dato er sat til 26/03/2010 så där er stadig et stykke tid inden vi se den.

FPS har jeg ikke noget imod, når vi snakker skydespil, men det er bare den samme smöre som kommer hele tiden. Der er ikke noget nyt i dem. Quake som jeg har testet en demo af, minder i den grad om Team Foretress, som jeg spillede for snart 15 år siden, grafikken er bare blevet bedre, men ellers er det stortset det samme.

Det er stadig lige underholdne, specielt med RL personer helst lokalt netverk det er toppen i sådant et spil. Men jeg savner at de vil komme med noget nyt. Det er at koge suppe på samme höne i nu 15 år (eller mere). Det er mildt sagt smaglöst. Det er samme type af spillere man kan välge imellem, som det var for 15 år siden, nästen samme type af objekter osv. Find dog på nogle nye ideer. (lidt andre våben i Quake end i Team Foretress men det manglede vel også bare)

Little Big Planet, er for en gangskyld noget nyt, LBP har også fået gode anmeldelser flere steder, for at lave et nytänkende börnespil. Men jeg syntes stadig ikke det rammer den lidt äldre gruppe, for mig er det endnu et börnespil.

Håber stadig på at Sony eller nogen anden som arbejder med at programmere spil, at de vil pröve at tage målgruppen 30+ mere seriöst og begynde at programmere spil hvor det går ud på at bygge noget op, ikke bare plagiater af tidligere våldsspil.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Turaxis

45%
02 Rank
Progress
Turaxis
Accepted Solution

Da jeg startede med at spille, og det er länge siden (föler mig ret gammel når jeg nu skriver dette her), der startede jeg med adventure spil (for der var ikke stortset ikke andet). Det var skrive spil, hvor man med sin figur kunne välge hvilken vej man ville gå N, S, E, W og så kom der en tekst frem, med en beskrivelse of det område, derefter kunne man välge hvad man ville göre. Det var som en slags aktiv bog. Denne form for spil, er iövrigt kommet i bogform, de förste böger af denne slags kom i midten af 80´erne, af dem jeg kender til.

Da de förste spil udkom rent grafisk, hvor vi blev glädeligt overrasket, var Doom, Larry, Hexen, Team Foretress (länge för CS kom på markedet)  og Sid Meyer´s Civilization. Spilhusenes forklaring på den dårlige grafik var at folk ikke havde en pc´er som var kraftig nok til at kunne vise bedre spil.

Da jeg startede der var denne type af spil da var det noget nyt, det var nytänkende, men idag så har (ikke mindst) Sony en mulighed for at kunne komme frem med super flotte og nyskabende spil. Men hvor er de, nu da de ikke längere kan sige at det er fordi maskin ikke kan fölge med, for det kan den nu, vis dog hvad i kan på Sony!!!

Idag mere end 15 år senere hvad er det for spil som er på markedet. Jo Sid Meyer´s Civilization, samme spil grafikken er blevet lidt bedre, men ellers präcis samme spil, Team Foretress i form af Quake Wars. Larry, og en stribe af andre skydespil som stadig ligner det vi har set för.Föj siger jeg bare, hvor det det smaglöst Man har også taget ind tegneserier, lavet dem om til spil og genanveder dele af serien i spillet både grafisk og handlingsmässigt. Såkaldet Hero games, sådom Batman, Superman etc. Men var det virkeligt nödvendigt at udvikle det til en PS3 ?  Det kan jo ikke väre så grafik krävende som de kräfter en PS3 nu engang har. Og tror i virkeligt at voksne spillere stadig syntes det er sjovt med Heros ?

Af andre spil som er her idag (men en enkelt undtagelse er dette adventure spil "Uncharted : among Thives") her tänker jeg på Final Fantasy serien er vel mest det det asiatiske marked (figurerne, stilen etc.). Fat Princess (har ikke engang ord for dette spil).

På Sonys egen hjemmeside under spil, finder jeg "Ratchet and Clank" + "Eye Pet" + "Disidia Final Fantasy" + "Borderlands" - hvor var lige spillet til målgruppen 30+  ?

Sony kom gerne med forslag fra jeres eksisterende spil liste, som rammer målgruppen 30+ (os som har godkendt kreditkort), for jeg har svärt ved at få öje på disse titler.

Sony har endvidere i en offentlig pressemeddelse sagt at de ikke vil tillade: "At Sony ikke vil vise stödende materiale da störstedelen af dem der har en Sony Playstation 3 er unge, eller börn." (derefaf også forklaringen til at de kun kommer med börnespil, og at spil som kunne vise lidt, voksent materiale bliver cencureret). Men det forklarer stadig ikke hvorfor vokse som angiver et kreditkort (ala Visa eller andet betalningskort), at de heller ikke kan få lov til at spille voksne spil. Nej jeg köber ikke den forklaring, og det gälder både spil og film.

Det kan ikke väre rigtigt at de eneste spil hvor man skal opbygge noget, er henvendt til et börn. Sims 3 (som endnu ikke er kommet til PS3),  Lego spil, samt Theme park+hospital etc. - Det er da at göre grin med det voksne målgruppe.

Sony vär dog kreative, vis de gamle spillere noget nyt, noget som er for den lidt äldre målgruppe.I har jo den fysiskte maskine nu som kan klare det grafiske,så det eneste der kan holde jer tilbage er mangel på jeres egen fantasi.

Nuvel... hvis ikke der er spil, så burde jeg vel kunne bruge min PS3 til film og musik, men også her er Sony inde og blande sig. Film markedet der er der lukket af for köb af film fra deres shop, hvis de har märket 18+ og dette set i lyset af at man skal have et kreditkort, så som VISA eller tilsvarende, og der skal man väre 18+ for at kunne få det, så jeg kan ikke se at det hänger sammen.

Når vi snakker om musik så har Sony endnu ikke lanceret VidZone i Danmark og Sverige, men i mange andre lande er den til PS3 - Hvad er det som er så specielt ved Danmark og Sverige som gör at vi ikke kan få den her ?

mere information om VidZone kan i läse her:
http://uk.playstation.com/games-media/news/articles/detail/item153611/Watch-thousands-of-free-music-...

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
04
/16

vicheous

88%
04 Rank
Progress
vicheous
Accepted Solution

Vel jeg er også 30+ å er en dedikert gamer!

Jeg liker vel best Bilsim spill. Noe strategi & RPG også.

Syns det er ett fint spekter med spill på PS3 for meg å mere kommer. 

FACT:

Nintendo is for kids

Xbox is for teens

Playstation is for grown up's

Gjennomsnits PS3 gamer er 28år, mann å med over middels inntekt.

Message Edited by vicheous on 09-11-2009 07:29 PM
0 Kudos

[ Edited ]

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Turaxis

45%
02 Rank
Progress
Turaxis
Accepted Solution

"Gjennomsnits PS3 gamer er 28år, mann å med over middels inntekt."

Ja det er flot... bare synd at Sony Entertainment ikke har fået deres öjne op for det. At sätte andersgränse på deres egen shop fordi de (Sony) mener at deres målgruppe er yngre. - Og det er på trods af at man skal have et kredit kort og endvidere har mulighed for foräldre kontrol.

Det er altså Sony selv der har meldt det ud offentligt, at det er de yngre som er deres störste målgruppe.

Også derfor jeg skrev på dette forum i håb om at de begynder at vågne op.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Turaxis

45%
02 Rank
Progress
Turaxis
Accepted Solution
hmm...

Ikke sikker på at jeg forklarede mig tydeligt nok...

Med aldersgränse, mener jeg at de faktisk blokerer for salg af Blueray film, og spil som har märket 18+ fra deres "Playstation Store".

Og hvis det er rigtigt hvad du siger (og som jeg er helt enig i, at de fleste PS3 brugere er 18+) så burde Sony faktisk åbne op for dette.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

smestad1

34%
02 Rank
Progress
smestad1
Accepted Solution

Oh my god, seriously? If the average ps3-gamer is 28 years then there is something wrong in this world man...i would say like 15 years old people are the age that SHOULD play!!

There should NOT be 18+ games because its just lame...in USA u can drive a car before you can buy a game.....that's just wrong......anyway...nobody cares...everyone can buy 18+ games and that's how it should be...

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
04
/16

vicheous

88%
04 Rank
Progress
vicheous
Accepted Solution

@Turaxis wrote:
hmm...

Ikke sikker på at jeg forklarede mig tydeligt nok...

Med aldersgränse, mener jeg at de faktisk blokerer for salg af Blueray film, og spil som har märket 18+ fra deres "Playstation Store".

Og hvis det er rigtigt hvad du siger (og som jeg er helt enig i, at de fleste PS3 brugere er 18+) så burde Sony faktisk åbne op for dette.

Det er jo noen ting i PSN store som er 18+ på! Bla. Borderlands trailer...

Uansett så bryr jeg meg ikke noe om det. Kommer ikke til å kjøpe noe filmer der uansett.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Turaxis

45%
02 Rank
Progress
Turaxis
Accepted Solution

"Det er jo noen ting i PSN store som er 18+ på! Bla. Borderlands trailer..."

Ja trailers, som har 18+, demoer 18+ osv. men Sony sälger ikke spil og bluerayfilm fra deres playstation store som er märket med 18+

Fordi de efter deres egen opfatning så er det börn som er under 15 år som er deres störste målgruppe, og det er en holdning som jeg og mange andre ikke er helt enige i.

Sony har selv åbnet for muligheden med foräldrekontrol, samt at man kan betale med kreditkort. Og efter hvad jeg ved så skal man väre 18 år for at få Visa. Og hvis man isåfald betaler med et ex. visa kort så er man vel også 18+ eller ?  Dermed mener jeg også at Sony skal åbne for muligheden for at kunne köbe spil og film som henvender sig til voksne som er 18+

At USA har regler at man kan få körekort fra man er 16 år, og kunne köbe alkohol fra man er 21 er jo også helt hen i vejret. Bla også en af grundende til at de har mange trafik ulykker, hvor unge er involveret og alt for mange stofmisbrugere (eftersom at de unge ikke kan köbe alkohol, så skaffer de sig stoffer på det illegale marked). USA har mange underlige regler, men det er et helt andet forum hvor det skal diskuteres. Men jeg har svärt ved at se hvad det har med det europäiske spil og film marked at göre. Men hvis du mener det hänger sammen med denne tråd er du velkommen til at uddybe det närmere.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Turaxis

45%
02 Rank
Progress
Turaxis
Accepted Solution

Når man snakker om märkning på spil og film som ex. 18+ så er det ikke nogen forbuds märkning, men at man rekomendere at man bör väre min 18 år, inden man spiller eller ser den film som har det märke. Der er en del som sagtens kan väre yngre og spille spil som er märket med 18+ og det er stadig helt lovligt. Märkningen er mest til foräldre som ikke vil vise sine börn (og unge) spil og film som er produceret for et mere voksent publikum.

Derimod er det jo en helt anden snak når man snakker körekort og alkohol, det er jo sat ved lov, at man skal väre min. 18 år (USA har lidt andre regler).

Udgangspunktet for mit förste indläg var at Sony ikke vil sälge 18+ spil og film fra deres playstation store, hvilket jeg syntes er märkeligt. Både fordi at 18+ märkningen ikke er en aldersgränse som er en forbudsgränse (ved lov), og også fordi at de har 2 sät at kontrolere at de ikke gör någet forkert. Den ene er foräldrekontrollen, som er indbygget i PS3, samt at man skal betale med et kreditkort. Jeg ved at der findes flere måder at betale med, på en PS3 som det er nu, bl.a. også med betalningskort som man kan köbe i edb butikkerne, men 18+ spil og film, kan de jo bare sälge via ex. Visa kort (og andre typer af betalningskort).som kräver at man er min. 18 år (som er lovgivet både i Europa og USA).

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

Zaurez

22%
02 Rank
Progress
Zaurez
Accepted Solution
Du behøver ik vœre 18+ i danmark for at få ( visa/master card ) Mere og har ik skulle i mange år. du skal kun vœre 16 idag for få ( visa/master card elektron ) hvilket jeg har. er godt nok selv 22. og det kan også bruges på playstation store.
0 Kudos

Jabba Jabba Jabba

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

clausjep

20%
02 Rank
Progress
clausjep
Accepted Solution

Hvor har du dog ret. Spiludvalget til PS3 er elendigt set fra en 30+ synspunkt, hvor er variationen henne? Der er populaert sagt tre hovedspilkatagorier: sport (dvs. fodbold), FPS, og bilspil. Med sjaeldne mellemrum udvikles et lettere fornyende spil som Little Big Planet, Heavy Rain etc. men det sker alt for sjaeldent. Desuden kunne man godt häbe paa lidt mere innovation indenfor hovedkatagorierne eks. forstär jeg til stadighed ikke hvorfor der ikke kommer et Cycling Manager spil til PS3 när det nu er til PSP. Faktisk er der flere gode PSP titler som desvaerre ikke finder vej til PS3 selvom Sony vel sidder med rettighederne.

Til gengaeld kan vi fornöje os med mäske 30 FPS spil, som i spiloplevelse ligner hinanden til forveksling, bilspil...tjaa hvor meget fornyelse kan der vaere pä den front og ligegyldige fodboldspilsopdateringer hvert är inden jul. Jubii...

0 Kudos

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel