Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 13

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
29 Jan 2011
By StripeKazama

StripeKazama

22%
02 Rank
Progress

PSN Krediter

1 Reply 296 Views Created 29-01-2011
29 Jan 2011
By StripeKazama

Först vill jag bara fråga om hur fan man ska gå till väga om man flyttat till ett annat land och vill ändra sin adress til det.

För det andra, är det inte fler som tycker att dem krediterna till PSN man kan köpa i butik, att man borde kunna köpa ett packe med krediter i ett annat skandinaviskt land och sen få in dem krediterna på ens konto fastän det är inställt till ett annat.

Köpte ett sådant idag på 200DKK, och så fungerade det såklart inte för att mitt konto är inställt på att jag bor i Sverige.

0 Kudos
Reply
LABELS:
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
08
/16

European_Gamer

• Award Winner
99%
08 Rank
Progress
European_Gamer
Accepted Solution

@StripeKazama wrote:

Först vill jag bara fråga om hur fan man ska gå till väga om man flyttat till ett annat land och vill ändra sin adress til det.

För det andra, är det inte fler som tycker att dem krediterna till PSN man kan köpa i butik, att man borde kunna köpa ett packe med krediter i ett annat skandinaviskt land och sen få in dem krediterna på ens konto fastän det är inställt till ett annat.

Köpte ett sådant idag på 200DKK, och så fungerade det såklart inte för att mitt konto är inställt på att jag bor i Sverige.

Du kan godt skifte adresse under account management, så længe du ikke vil skifte land.

Hvis du er flyttet til et andet land bliver du nød til at oprette en ny account.

Jo, det havde været bedre hvis PSN cards virkede i alle lande, måske er det for besværligt med de altid ændrende valutakurser.

0 Kudos

Re: PSN Krediter

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel