Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 115

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
29 Jun 2010
By IzzyJ

IzzyJ

• Beta Tester
99%
07 Rank
Progress

PlayStation Plus ønskeliste!

[ Edited ]
16 Replies 718 Views edited 29-06-2010
29 Jun 2010
By IzzyJ

Hei!

Her er PlayStation Plus ønskeliste!

PlayStation Plus er her, og du har fått et gullkryss ved siden av online IDen din! Du kan nå se frem imot flere måneder med tilbud på spill, gratis innhold og annet moro.

Men kanskje har du sett på dette og tenkt: dette er ikke noe for meg....så det vi vil vite er hvorfor har du valgt og ikke melde deg på denne servicen, eller hvis du har og ikke er helt fornøyd hva vil du se mer av, hva mangler det?

Husk alt her er bare forslag, jeg kan ikke love dere at det dere foreslår kommer med.

Skriv her :)

Mvh Izzy

0 Kudos
Reply
LABELS:
View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
05
/16

WhiteWolfDK

• Award Winner
95%
05 Rank
Progress
WhiteWolfDK
Accepted Solution
Vi skal have nye spil istedet for de gamle, uanset hvad må man erkende at rigtigt mange af os har brugt store formuer på PSN spil og har derfor en masse af spillene, så de skal istedet for give os nye spil der kommer, f.eks kommer der typisk 2-4 nye PSN spil eller minis om måneden, de skal istedet for også gå til PSN+ kunderne, for så er der langt mere mening i det.

Bliver det sådan at vi skal købe nye PSN spil og så 2 måneder senere kommer de *gratis* på PSN+ så stopper folk med at købe spillene og venter istedet på de kommer gratis, får man nye PSN spil når de udgives til d. 1, så vil der også være en større gulerod for nye kunder at købe PSN+.

//WhiteWolf der forhåbningsvis kan nå forbi en Game imorgen og købe PSN kort eftersom hans kreditkort stadig ikke virker på Storen
0 Kudos

Re: PlayStation Plus ønskeliste!

My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
09
/16

Cimbrer

• Award Winner
97%
09 Rank
Progress
Cimbrer
Accepted Solution

Jeg er ganske enig med Whitewolf på den her.

Et problem jeg kan se ved det i fremtiden, hvis de fortsætter med at have ældre indhold til deres Plus kunder. Er at man som ældre kunde på Playstation Store, konstant er et skridt foran. Jeg køber normalt de ting der kommer ud, hvis det er noget jeg har interesse i. Det vil jeg sådan set fortsætte med fremover.

Fordelen ved at blive Playstation Plus kunde, vil være at jeg nogle gange vil få adgang til spil, som jeg ellers ikke ville købe og hente, måske kan man få nogle positive overraskelser ud af dette.

Men summa summarum, nyere indhold ønskes, dette kan glæde såvel nye som "gamle" kunder.

-Cimbrer

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
06
/16

Jodlegutt

• Award Winner
90%
06 Rank
Progress
Jodlegutt
Accepted Solution
Jeg slenger meg på "nyere innhold-vogna " jeg også.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Beta Tester
04
/16

Flomsen

• Beta Tester
75%
04 Rank
Progress
Flomsen
Accepted Solution

"Hvis du køber et års abonnement på medlemskab før 3. august 2010, får du ikke bare alle de ovenstående funktioner, men også et gratis eksemplar af den prisbelønnede PlayStation 3-platformstitel LittleBigPlanet."

Er det mig som misforstår noget her?

Man for et gratis spil "LittleBigPlanet" men når så mit PS+ er udløbet efter 1 år, ja så tager de LBP fra mig igen ? 

Er jeg jeg røget ud i det som min datter kalder for Guitar effekten :)

0 Kudos

...Just because You're winning don't mean You're the lucky one...!

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
09
/16

Cimbrer

• Award Winner
97%
09 Rank
Progress
Cimbrer
Accepted Solution

@Flomsen wrote:

"Hvis du køber et års abonnement på medlemskab før 3. august 2010, får du ikke bare alle de ovenstående funktioner, men også et gratis eksemplar af den prisbelønnede PlayStation 3-platformstitel LittleBigPlanet."

Er det mig som misforstår noget her?

Man for et gratis spil "LittleBigPlanet" men når så mit PS+ er udløbet efter 1 år, ja så tager de LBP fra mig igen ? 

Er jeg jeg røget ud i det som min datter kalder for Guitar effekten :)

Download versionen af Little Big Planet er en gave du får, for at blive Pluskunde i perioden fra den 29. Juni til den 3. August. Den er ikke påvirket af dit abonnement. Når/hvis du opsiger Playstation Plus, så har du stadig Little Big Planet.

Citat herfra: http://blog.eu.playstation.com/2010/06/23/playstation-plus-explained/#more-19810

" If you sign up between the 29th June and 3rd Aug for the 1 year subscription then you will also receive a downloadable copy of the original LittleBigPlanet game for PS3, completely free! This is yours to keep and is not tied to the period of subscription "

-Cimbrer

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Beta Tester
04
/16

Flomsen

• Beta Tester
75%
04 Rank
Progress
Flomsen
Accepted Solution

hvis jeg kikker i min services list, skriver den

Title LittleBigPlanet™

Starts 29/06/2010

Expires 29/06/2011

så den må da jo udløbe efter 1 år ?

0 Kudos

[ Edited ]

...Just because You're winning don't mean You're the lucky one...!

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

frittepitte

28%
02 Rank
Progress
frittepitte
Accepted Solution
Hmm ser konstigt ut, och dom säger ju att den ska finnas kvar.
Har inte testat mitt än ska titta och se vad det står för Expire date.
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Beta Tester
07
/16

IzzyJ

• Beta Tester
99%
07 Rank
Progress
IzzyJ
Accepted Solution

Hei!

Dere kan ignorere dette. Har dere lastet ned spillet har dere det :) Men dere må laste det ned før utløpsdatoen 21/06/2011

mvh izzy :)

0 Kudos

[ Edited ]

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

magnuskrogstad

28%
02 Rank
Progress
magnuskrogstad
Accepted Solution

Jeg er på ferie og har ikke tilgang til store :Stupid: og jeg har så lyst til å vite hva det koster for ett år med psplus. kan noen være så snill å si meg det ( helst i norske kroner :P)

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
09
/16

Cimbrer

• Award Winner
97%
09 Rank
Progress
Cimbrer
Accepted Solution

@magnuskrogstad wrote:

Jeg er på ferie og har ikke tilgang til store :Stupid: og jeg har så lyst til å vite hva det koster for ett år med psplus. kan noen være så snill å si meg det ( helst i norske kroner :P)

Et år koster 395 NOK

3 måneder: 119 NOK

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Beta Tester
05
/16

Keldj

• Beta Tester
92%
05 Rank
Progress
Keldj
Accepted Solution

Hej med jer

Jeg ikke sprunget på PlayStation Plus vognen og det er simpelthen fordi produktet ikke tiltaler mig. Dermed ikke sagt at produktet ikke er godt, men bare at det ikke tiltaler mig.

For mig er det ikke interessant at Sony vælger de PlayStation Network spil, som jeg kan få lov til at download gratis. Hvis det skulle være interessant for mig, så skulle jeg selv have lov til at hvilke spil jeg skulle kunne downloade.

Så er der hele "demoer og beta-prøveversioner" tilgangen som man også får. For mig er det fint, at man som betalende medlem får adgang til en beta af eksempelvis LittleBigPlanet 2, så man kan prøve spillet før alle andre. Men jeg savner nogle information om hvilke spil man får adgang til. Forudbestiller man eksempelvis det nye Assassin's Creed spil i en stor dansk spilkæde, så får man adgang til betaen af spillet. Er dette eksempelvis en beta, som man som PlayStation Plus "køber" også vil få adgang til?

Personligt spiller jeg en del Guitar Hero / Rock Band og af og til også SingStar (men det er kun når jeg virkeligt vil irritere naboerne), så for mig ville et godt argument være: "Køb PlayStation Plus og deltag i betatesten af SingStar Guitar". Men er man eksempelvis helt vild med fodboldspil og har man aldrig spillet hverken SingStar eller Guitar Hero, så vil sådan et argument jo ikke virke. Så ville det være bedre med et: "Køb PlayStation Plus og deltag i betatesten af det næste FIFA spil" (Bemærk: at PlayStation Plus sagtens kunne give adgang til begge betaer, men budskabet til den enkelte potentielle kunde afhang af dennes tidligere spille mønster).

På PlayStation 3 konsollen kunne det også være fedt, hvis PlayStation Plus ejere fik mulighed for at gøre deres "startmenu" personlig. Jeg spiller kun spil på min PS3 og så besøger jeg PlayStation Store. Hvis jeg fik en mulighed for at skabe min egen startmenu - med de ting som JEG har brug for - så ville PlayStation Plus være mere interessant for mig. Jeg ved godt, at der er folk, der ser billeder med deres PS3 og nogle der ser BluRay film. Men så kunne de jo lave deres startmenu på en anden måde :) (og hvis jeg så skulle se BluRay engang, så skulle jeg gå en omvej for at kunne det, men så har jeg jo selv valgt det)

Sony siger til mig på http://dk.playstation.com/ps3/ : "Begynd at tro på det bedre" . Så det vil jeg da gøre. Jeg tror - og håber - på at PlayStation Plus går hen og bliver bedre... For som det er nu, så er PlayStation Plus et middelmådigt produkt, der ikke formår at sælge sig selv til mig. Misforstå mig ikke - potentialet er bestemt tilstede, men forhåbentligt er der bare tale om solstik og at Sony kommer på banen snarest med noget, der får mig overbevist...

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Beta Tester
05
/16

Keldj

• Beta Tester
92%
05 Rank
Progress
Keldj
Accepted Solution

Hej igen alle sammen

Jeg har nu læst mit første indlæg igen, og det er somom, at jeg ikke rigtigt formår at forklare min pointe ordentligt, så jeg prøver lige igen :)

For mig var PlayStation 3 det produkt, der gav mig "mest muligt for pengene" - eller "value for money" som det på "moderne" dansk så smukt vistnok hedder. Ville jeg spille bilspil, så kunne jeg det, men ville jeg spille SingStar så kunne jeg også det uden problemer. Vigtigtst af alt, jeg kunne spille begge spil når jeg selv havde lyst til det og jeg kunne spille dem online - gratis - når jeg ville det.

For mig er det vigtigste ved PlayStation 3 "Valgfrihed". Det vil sige, at PlayStation 3 giver mig et hav af muligheder og så kan jeg selv plukke de ting fra udbuddet, som jeg har brug for.

På mobiltelefoner skulle man i lang tid betale for hver enkelt SMS man sendte, men så kom de pludselig med "fri SMS for 99 kroner". Storforbrugere fik med andre ord "value for money" - de kan sende alle de SMS'er de vil, når de vil, uden at skulle bekymre som om prisen. Noget tilsvarende havde jeg forestillet mig med PlayStation Plus (fremover PS+). Men nej, sådan skulle det ikke være. Med PS+ vælger Sony hvilke ting jeg skal have gratis. (Det svarer lidt til, at mobiltelefonselskabet sagde: "I denne måned kan I sende alle de SMS'er i vil til dette nummer 1234567890" - måske kender jeg vedkommende, der har dette nummer og så er det fedt, men kender jeg ikke vedkommende, så er det jo en uduelig funktion.

Så for mig er PS+ ikke noget der tilføjer til "Value for money" opfattelsen - faktisk tvært imod.

PS+ havde potentialet til at blive det produkt, der gav mig mere meget mere for pengene. Med PlayStation Move, PlayStation Video Store, MUBI, Gran Turismo 5, Buzz, SingStar Dance + Guitar alle sat til at udkomme i efteråret var der masser af muligheder for at byde på mere "frihed". PS+ abonnenter kunne få adgang til Video Store og MUBI et par uger før alle andre. PlayStation Move ejere kunne få en ekslusiv demo. Buzz spillere kunne spille mod andre lande. SingStar ejere kunne få et par sange gratis for at fejre frigivelsen af de nye spil eller måske rabatordninger / abnonnementsordninger. Ved Gran Turismo 5 kunne PS+ abonneneter få låst op for nogle biler før tid. Der var masser af områder hvor PS+ kunne have skabt mere "value for money" for mig, men desværre gjorde PS+ ikke det.

Misforstå mig ikke - jeg er stadigvæk tilhænger af PlayStation 3. Men jeg mener ikke, at Sony har gjort hvad de kunne med PS+ - i det mindste ikke overfor mig. For mig er PlayStation 3 ensbetydende med Guitar Hero, MOVE, SingStar, Video Store og sidst men ikke mindst valgfrihed i det kommende år, og PS+ leverer på nuværende tidspunkt ikke nok i disse kategorier.

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
Award Winner
06
/16

EncodedFun

• Award Winner
92%
06 Rank
Progress
EncodedFun
Accepted Solution

For mig så har det ikke så stor betydning hvilke spil man kan få med i abbonomentet, jo lidt, men ikke vildt meget. :) Grunden til dette, er at jeg faktisk kun spiller FPS og jeg ved godt at Sony`s flagskibs games, såsom Killzone 3, Socom 4, (nok) ikke kommer til at være en del af de PLUS der udbydes sammen med dette abbonoment. Så her falder jeg allerede fra. :)

Udover dette, så kan jeg helt klart godt se fede med at ens PS3 selv downloader nye demoer osv til en PS3, men jeg har bare ikke tid til at spille disse demoer, plus at hvis det ikke er demoer til Tripel A spil, så gider jeg næsten ikke at sætte mig ind i dem.

Så for mit vedkommende, så ville alle disse data, bare ligge og fylde op på min PS3, hvilket jeg ikke lige kan se fordelen i, men hvis man godt kan lide at spille mange forskellige typer af spil og afprøve de nyeste demoer, så ja. :)

0 Kudos

YES, YES, YES..finally i have had my 60GB PS3 fixed,
so now i can play again. :)

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
02
/16

magnuskrogstad

28%
02 Rank
Progress
magnuskrogstad
Accepted Solution

kan man kjøpe playstation plus fra psp?

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
04
/16

maniac81

90%
04 Rank
Progress
maniac81
Accepted Solution
Jeg har hørt rykter om at cloud kommer til Playstation pluss? Der man kan lagre save filene sine på en server hos playstation. Stemmer dette ryktet? Og vil man isåfall kunne lagre de kopibeskyttede save filene i denne clouden?
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
04
/16

maniac81

90%
04 Rank
Progress
maniac81
Accepted Solution
Vet ikke om dette er rette tråden å spørre dette i men jeg spør allikevel. Hvorfor er Mubi betal-tjeneste når det blir annonsert at den er gratis. Ja det er gratis filmer inne på den, men det er filmer som ingen har interresse av å se. Og når vil video store komme til den europeiske PSstore? Både Japan og USA har den, noe jeg synes er urettferdig overfor oss europeere.

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel