Beantwoorden
Heb je iets toe te voegen?

Meld je aan om verder te gaan

• 42

Nieuwe berichten gedurende het laatste uur

• ontvang binnen enkele minuten een antwoord

• 92%

92% percent van berichten die beantwoord zijn

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
13 okt 2017
Door chrisboers

chrisboers

• MVP
97%
10 Rang
voortgang

Steep: Road to the Olympics aangekondigd!

6 reacties 235 Weergaven Aangemaakt: 13-10-2017
13 okt 2017
Door chrisboers

Natuurlijk wisten we al dat er een mooie uitbreiding voor Steep, de free-format extreme wintersportgame van Ubisoft aan zat te komen. Vandaag heeft Ubisoft deze uitbreiding, die de naam 'Road to the Olympics' draagt, toegelicht middels een persbericht. Hieronder vind je dat bericht:

____

Steep Road to the Olympics, de officiële game van de Olympische Winterspelen PyeongChang 2018, integreert een variëteit aan atleten van over de hele wereld in één verhaalmodus. Steep Road to the Olympics is een uitbreiding voor de open wereld sportgame Steep die sinds december 2016 verkrijgbaar is. Steep Road to the Olympics is vanaf 5 december 2017 verkrijgbaar voor PlayStation 4, Xbox One en Windows PC en maakt gebruik van verbeterde functies op PlayStation 4 Pro en Xbox One X. Bovendien pre-orderen fans nu al de Steep Winter Games Edition, die zowel Steep als Steep Road to the Olympics bevat, en de Steep Winter Games Gold Edition, die tevens de Year 1 Season Pass bevat.

In de verhaalmodus van Steep Road to the Olympics kruipen spelers in de huid van een jonge atleet die traint om als allereerste Olympisch goud te winnen in drie verschillende freestyle disciplines, namelijk big air, halfpipe en slopestyle. De wedstrijden vinden plaats in de unieke Zuid-Koreaanse bergen, waar de Olympische Winterspelen PyeongChang 2018 zich komende februari afspelen. Daarnaast krijgen spelers toegang tot de Japanse bergen, waar ze van de unieke sneeuw en wonderschone omgevingen genieten.

Voordat spelers aan een nieuwe uitdaging beginnen, krijgen zij handige tips en inzichten van atleten over de verschillende Olympische evenementen, pistes en wedstrijden van Steep Road of the Olympics. Dit zijn Lindsey Vonn, Kevin Rolland, Sage Kotsenburg, Ayumu Hirano, Alexis Pinturault, Tessa Worley, Scotty James, Gus Kenworthy, Julia Marino en Bode Miller. Zij hebben allemaal een boodschap voor de speler, die ze via videoberichten mededelen.

Het uitbreidingspakket bevat nieuwe evenementen voor zowel alpineskiën, snowboarden en freestyle skiën. Onder andere de reuzenslalom, slalom, super G, half-pipe, ski-halfpipe, skicross, snowboardcross en ski slopestyle worden hiermee toegevoegd aan de game.

Het ontwikkelteam van Ubisoft Annecy* heeft Steep speciaal ontworpen voor spelers die al hun ervaringen willen delen. Dankzij de naadloze multiplayermodus gaan spelers de strijd aan met vrienden en bemachtigen ze een plek op de ranglijsten. De replayfeature laat spelers hun tofste tricks en rides nog een keer beleven én delen op sociale media. Dat is nog niet alles, want spelers maken namelijk op elk moment zelf uitdagingen en nodigen vrienden uit om hun beste tijd te verbreken. Ook doen spelers mee aan verschillende live events zoals de maandelijkse Steep World Tour, waarmee ze zich middels specifieke uitdagingen kwalificeren voor toernooien en kans maken op exclusieve beloningen.

___

De game richt zich dus vooral op de sneeuw-events, en -helaas voor ons Nederlanders- niet op bijvoorbeeld het schaatsen. Desalniettemin ben ik zelf erg benieuwd hoe de toch meer competitieve stijl van de Olympische Spelen gaan samenwerken met de veel vrijere stijl van de game tot nu toe.

Wie van jullie heeft Steep in huis gehaald, en wat denken jullie van deze uitbreiding? Laat het weten in een reactie!

Beantwoorden
0 Kudos
reactie
LABELS: DLC PS4
Helpdesk: NL 020 709 5025 BE 02 588 42 40 ma t/m vr 9-20 za 10-16.00.
Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
Beta Tester
06
/16

PBJ85

• Beta Tester
89%
06 Rang
voortgang
PBJ85
geaccepteerde oplossing

Steep... na de beta heb ik een haat liefde verhouding.

Ik wil heel graag een Snowboard game (SSX On Tour [PS2] is en blijft de beste) 

De Beta wist me niet he gevoel te geven waarop ik had gehoopt.

Maar het was ook totaal niet slecht! 

Ja ik wil de game maar ik ben bang dat ik in het oude SSX gevoel blijf hangen... 

Zelf heb ik het gevoel dat steep een keer een plus game kan gaan worden! 

Nu ik dit zit te tikken open ik de PSN Store en zet Steep toch maar op mn wishlist... 

Beantwoorden
0 Kudos

[/~~~MY TWITTER ~~~ PSN: PBJ85~~~#4thePlayers~~~\]

[Helpdesk: NL 020 709 5025 BE 02 588 42 40 ma t/m vr 9-20 za 10-16.00.]
[PlayStation PLUS FAQ -- Alle info over PlayStation Plus vind je hier!]
[Playstation Network Status Checker]

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
10
/16

chrisboers

• MVP
97%
10 Rang
voortgang
chrisboers
PBJ85
geaccepteerde oplossing

Haha goed zo! Even goed uitkijken, er zijn verschillende versies, en er is dus ook een versie inclusief het origineel, alle Season One content, EN deze nieuwe DLC. Mooi pakket,vind ik zelf.

Ik vind Steep zelf heerlijk wegspelen, juist omdat je helemaal geen competitie hoeft te doen. Je kan gewoon naar een bergtop gaan, en off-piste door het bos naar beneden jakkeren, in je eigen tempo, en je eigen ding doen.

Ik vind wintersport erg leuk, maar heb altijd heel snel last van pijnlijke voeten, en op deze manier krijg je toch een beetje dat gevoel (minus de gluh-wein dan)!

Beantwoorden
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
10
/16

chrisboers

• MVP
97%
10 Rang
voortgang
chrisboers
geaccepteerde oplossing

De Road to the Olympics DLC is hier  te pre-orderen!

Beantwoorden
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
10
/16

chrisboers

• MVP
97%
10 Rang
voortgang
chrisboers
geaccepteerde oplossing

Er is een nieuwe trailer van Steep gelanceerd. Je kan hem hieronder bekijken:

Maar dat niet alleen, vanaf morgen gaat ook de open beta van Steep: Road to the Olympics van start!

Hier is het persbericht met al het nieuws, goed doorlezen, misschien ga jij dan wel de Olympische Spelen live bekijken!

De open bèta van Steep Road to the Olympics gaat morgen van start en is tot en met 4 december gratis beschikbaar.

De open bèta bevat vijf uitdagingen uit Steep Road to the Olympics: afdaling en big air in Zuid-Korea en twee snowboarduitdagingen en één wingsuit-uitdaging in Japan. Bovendien krijgen spelers de kans om een deel van de unieke map van Japan te ontdekken.

De open bèta van Steep Road to the Olympics kan vanaf 28 november om 00:00 uur alvast gedownload worden. Op 28 november gaan de servers om 18:00 uur live, waarna iedereen met de open bèta aan de ***** kan.

De speler die aan het einde van de open bèta het beste gescoord heeft in de afdalinguitdaging, krijgt de kans om een ticket naar de Olympische Winterspelen PyeongChang 2018 in Zuid-Korea te winnen. Meer details hierover volgen binnenkort.

Het uitbreidingspakket Steep Road to the Olympics is voor Steep-spelers vanaf 5 december los verkrijgbaar voor €30,-. Ook is de Steep Winter Games Edition, inclusief de game en het uitbreidingspakket, vanaf 5 december verkrijgbaar. Voor de echte fanaten, is de Steep Winter Games Gold Edition met de game, het uitbreidingspakket en de Steep Season Pass, waarmee spelers toegang krijgen tot de uitbreidingen die momenteel al beschikbaar zijn, plus verschillende sporten, uitdagingen en kleding, tevens vanaf 5 december verkrijgbaar.

Beantwoorden
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
10
/16

chrisboers

• MVP
97%
10 Rang
voortgang
chrisboers
geaccepteerde oplossing

En, wie heeft de Steep Beta al gespeeld?

Ik heb zelf de big slalom en de halfpipe stunt gespeeld, en ik moet zeggen dat die eerste mij een stuk beter beviel. De slalom slope heeft een duidelijk doel: snel tussen de vlaggetjes door naar beneden!  Oh, en ik heb alvast de eerste gouden medaille voor Nederland binnengehaald :-D

Wat me vooral opviel: herstarten na een val gaat heel snel, en dat is maar goed ook, want door het camera perspectief zie je de rest van de slope niet altijd goed (maar dat is in het echt natuurlijk ook zo). Het kost je heel wat herstarts voordat je de route goed genoeg kent.

Het totaalgebied zag er niet heel groot uit, zo'n 15-20 uitdagingen. Geen idee of dat de totale content van de uiteindelijke game is, maar dan zou dat redelijk beperkt zijn.

Het performance-gerichte van deze challenges werkt goed, beter dan ik voor een free-format game als Steep verwacht had. Benieuwd naar de uiteindelijke game, die volgende week al uitkomt!

Beantwoorden
0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Probleem opgelost

Bekijk originele post
MVP
09
/16

spiral78

• MVP
86%
09 Rang
voortgang
spiral78
geaccepteerde oplossing

Heb het gisteren gedaan en viel me tegen mijn prestaties was een beetje aan het klungelen. 

Beantwoorden
0 Kudos

Life is Simple!

--------------------------------
Nederland - 020 709 5025
België - 02 588 42 40

Ma t/m Vrij 09:30-19:30

Bekijk onze huisregels voor posts
Antwoord plaatsen Antwoord bijwerken Annuleer