Reply
Want to join in?

Sign in to continue

• 27

New messages in the last hour

• Get a response within minutes

• 92%

92% percent of messages responded to

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
29 Oct 2013
By AoNekoAmaru

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress

Dragon's Crown Fun Nights i november

[ Edited ]
5 Replies 436 Views edited 29-10-2013
29 Oct 2013
By AoNekoAmaru

I andan av klassiker som Sega:s Golden Axe, Capcom:s Dungeons & Dragons, Atlus:s Princess Crown och Vanillaware:s Odin Sphere så tillförde den nyligen utsläppta Dragon's Crown en episk dos av medeltidsfantasy co-op action till PS3:n och Vita:n

Den senaste patchen la till stöd för Cross Play mellan PS3- och Vita-versionerna så jag kommer att hålla i Dragon's Crown Fun Nights på söndagaskvällarna i november. :smileyvery-happy:

Dessa kvällar kommer jag att finnas online i SEN ca en halvtimme i förväg och sätta upp en PS3 chat room, samt kolla mina PMs på PSN och här på forumet, inför sessionerna som kommer att hållas från kl. 20.00 och framåt. Vill ni delta vid dessa sessioner så behöver ni bara lägga till PSN ID:n "AoNekoAmaru" och leta upp mig online via Start > "Join a friend's room" från stallet eller stadsportarna. Notera att Online Co-op måste låsas upp och aktiveras, vilket görs genom att klara av första uppdraget vid banan Lost Woods och sedan besöka stallet eller stadsporten.

Datum och tider / Dates and times:
Söndag / Sunday 11/03 Kl. 20.00-22.00
Söndag / Sunday 11/10 Kl. 20.00-22.00
Söndag / Sunday 11/17 Kl. 20.00-22.00
Söndag / Sunday 11/24 Kl. 20.00-22.00
UTC/GMT + 1 timme / hour

Temat på kvällarnas sessioner kommer initielt att vara casual genomgång av grundbanorna, alltefter deltagarnas nivå, med målet att förbereda oss inför de mer utmanande uppdrag. Jag kommer mestadels att alternera mellan klasserna Amazon för offensiv spelande och Sorceress för support. Använd gärna denna tråd som mötesplats för att diskutera strategier och/eller anordna egna sessioner utöver dessa kvällar.

Vi ses i Hydeland. :smileywink:

0 Kudos
Reply
LABELS:

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
MVP
06
/16

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress
AoNekoAmaru
Accepted Solution

Kvällens chat room är nu uppe på PS3 och ni hittar mig online i Hydeland från kl. 20.00 (ca 30 min från nu) och framåt. Välkomna in. :smileywink:

0 Kudos

Re: Dragon's Crown Fun Nights i november

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
MVP
06
/16

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress
AoNekoAmaru
Accepted Solution

Kvällens chat room är nu uppe på PS3 och ni hittar mig online i Hydeland från kl. 20.00 (ca 20 min från nu) och framåt. Välkomna in och glöm inte att äta ordentligt mellan varje uppdrag. :smileywink:

0 Kudos

[ Edited ]

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
MVP
06
/16

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress
AoNekoAmaru
Accepted Solution

Kvällens chat room är nu uppe på PS3 och ni hittar mig online i Hydeland från kl. 20.00 (ca 25 min från nu) och framåt. Välkomna in och här är några fler tips för snabb levlande. :smileywink:

0 Kudos

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
MVP
06
/16

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress
AoNekoAmaru
Accepted Solution

Nu ser jag att jag kom hem tidigare än jag trodde så liten uppdatering: ni hittar mig fortfarande online i Hydeland från kl. 20.00 och framåt men chattrummet är redan nu uppe och ni kan även komma att hitta mig ute på uppdrag lite tidigare än så. :smileyvery-happy:

0 Kudos

[ Edited ]

Accepted Solution

View Original

Problem Solved

View Original Post
MVP
06
/16

AoNekoAmaru

• MVP
97%
06 Rank
Progress
AoNekoAmaru
Accepted Solution

Kvällens chat room är nu uppe på PS3 och ni hittar mig online i Hydeland från kl. 20.00 (ca 30 min från nu) och framåt. Välkomna in och här är ett snabbt överblick över vad som kan komma att mötas ikväll. :smileywink:

0 Kudos

View our house rules for posts
Post Reply Update Reply Cancel